Sagra VS World

DeletedUser78542

Guest
Dat noemen we aandachts ...... oftewel je kans op overleven is verkeken en ga je hier maar lopen klagen dat ze niet mee mogen doen
Overleven ? Ik groei dagelijks en verlies geen dorpje zeker niet aan Sag En ja zeker ga ik tegen jullie ten strijde


Voor zo groot te worden hebben de meeste spelers er vroeger al voor gestreden, ook de edelgiganten maar op een andere wereld... bij sagRA zal je niet snel iemand vinden die het niet aankan ;) vele liggen onder vuur en toch komen wij er als de winnaar uit?
het is 33.7% tegen 66.3% en toch blijven wij groeien... de spelers van een paar miljoen zijn gewoon mensen die niet goed genoeg kunnen spelen om een groot account te hebben maar geen zorgen casual 5 is open en daar kan je opnieuw proberen
Internen is ook een mogelijkheid om te groeien... :) En dat is aan enkele spelers van jullie zijn stats zo op te merken
Zeker aan de ODD/ODA punten.
En de vv's die jullie onderling draaien... ik weet genoeg van inside jullie.
En als jullie zo goed zijn? Waarom verliezen jullie dan dorpen aan kleinere spelers? Best lachwekkend.
Jullie blijven ind groeien daar er nog niet eens een deftige aanval op jullie uitgevoerd is.
Maar ben er van overtuigd dat dit best nog wel zal komen.
Spel is belangen nog niet afgelopen.
 

DeletedUser25759

Guest
Overleven ? Ik groei dagelijks en verlies geen dorpje zeker niet aan Sag En ja zeker ga ik tegen jullie ten strijde

Internen is ook een mogelijkheid om te groeien... :) En dat is aan enkele spelers van jullie zijn stats zo op te merken
Zeker aan de ODD/ODA punten.
En de vv's die jullie onderling draaien... ik weet genoeg van inside jullie.
En als jullie zo goed zijn? Waarom verliezen jullie dan dorpen aan kleinere spelers? Best lachwekkend.
Jullie blijven ind groeien daar er nog niet eens een deftige aanval op jullie uitgevoerd is.
Maar ben er van overtuigd dat dit best nog wel zal komen.
Spel is belangen nog niet afgelopen.

in de oorlog staan wij positief, dat heeft niets met internen te maken!!
dit zijn alle stammen tot nummer 22
dus jij mag zeggen waar wij zitten met ons internen ;)

Zijde 1:
Stammen: Sagra, DR
Zijde 2:
Stammen: R-R, BLR, Faith, D.H., battle, C.I.A, BoB, DPZ, Apache, Final, rise, Snovv, iRatio, MxK, TBlack, OVI, RieW, TG, ddd, .Reign

Timeframe: 17/05/2017 00:00:00tot07/06/2017 11:27:10

Totale overnames:

Kant 1: 17,880
Kant 2: 11,207
Verschil: 6,673

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 7,284
Kant 2: 2,448
Verschil: 4,836

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 168,418,372
Kant 2: 107,552,581
Verschil: 60,865,791

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 68,225,658
Kant 2: 23,266,846
Verschil: 44,958,812

chart
 

DeletedUser78542

Guest
Op die stats kan ind niemand zien over de interns ed.
Daarvoor kunnen we beter even printscreens maken van de stats van de spelers waar ik het over heb.
In vergelijking dan met de ODA en ODD stats. Dan word het wel duidelijk misschien voor je en voor anderen...

Trouwens de grafieken die je aangeeft is nog niet zo slecht, daar de oorlog en aanval nog niet eens werkelijk op jullie is geopend.
Vanaf de moment dat dit wel gebeurd zullen de grafieken er ook anders gaan uitzien

Trouwens Wij hebben niks met DR
Iedereen gaat zich focussen op Sag. Niet op DR
Dus als je die even er aflaat :) Dan is het verschil op de grafieken weer wat kleiner
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77725

Guest
Zeg nou gwn wie dat je bent in plaats van hier met je grootste praatjes. Dan kunnen we jou stats is bekijken. En wat heeft internen hier eigenlijk mee te maken? We hadden nog altijd dezelfde punten gehad als stam maar gwn anders verdeeld over de spelers. Ga maar is naar mijn oda en odd stats kijken zal je nog lang niet aan zitten.
En dan over dat kleinere spelers dorpen van grote spelers kunnen nemen. Heeft opzich niets met hun kwaliteiten te maken. Als jij een speler was met clusters verspreid over de hele wereld dan zou jij ook dorpen verliezen aan kleine spelers.
 

DeletedUser78542

Guest
Dan moet je zorgen dat je een aan elkaar grenzend cluster maakte.
Ik heb 1 groot cluster. En dat knalt en verdedigd zeer hard
Ik denk dat mijn oda en odd zeer goed en ruim is voor de paar miljoentjes punten dat ik heb.
ODA 43 milj en 49 milj ODD punten rond de 5 a 6 miljoen
 

DeletedUser77725

Guest
Nog nooit van ergens vastliggen gehoord dan? Maar zeg gwn je naam want denk je nu echt dat je geloofwaardig over komt door hier gwn dingen te zeggen zonder dat je bewijzen toont.
 

DeletedUser78542

Guest
Vastliggen dat is je eigen keus in loop van de opbouw van je cluster.
Geen vriendjes politiek doen en spelers rondom je weg werken.
Als je in een stam gaat zien dat je plek genoeg rond je hebt en kan blijven houden.
Ik ben een aanvallende speler ik lig liever alleen zodat ik speler na speler kan pakken.
Zo ben ik ook aan mijn cluster gekomen.
Heb zelfs meer maals hier zonder stam gezeten. Zodat ik kon groeien naar waar ik wilde en aanvallen wie ik wou
Allemaal geleerd met de jaren... Puur tactiek ik speel dan ook reeds van voor de nederlandse tw server starte
Waar is de oude goede basic tijd van de engels periode
Dus ja ik speel dit spel al ruim 12 jaar en met mijn huidig account reeds 7 jaar.

Mijn naam zal ik nog wel vrijgeven
Nu kan ik niet anders gaat mijn aanvalsplan de mist in tegen jou stam
En proppen jullie alles vol met def.
Dus als ik mijn naam nu vandaag prijs geef is het enkel in mijn nadeel.
Even geduld dus
 

DeletedUser77725

Guest
Vastliggen dat is je eigen keus in loop van de opbouw van je cluster.
Geen vriendjes politiek doen en spelers rondom je weg werken.
Ja das allemaal makkelijk gezegd. Er was mss een aanvalsblokade op deze wereld die daar ook een stokje voor stak? Niet iedereen wilt zoals jou solo spelen en dan moet je soms als lid van een stam is ergens anders naartoe jumpen.

Zolang je je naam niet geeft moet je dan ook niet verwachten dat we je serieus nemen als zogezegde pro speler die precies alles beter kan dan de leden van sagra. Is altijd makkelijk om kritiek/commentaar te geven op andere spelers, maar vermoed dat jij nog niet veel speciaal op deze wereld heb getoond.
 

DeletedUser78541

Guest
Hey Ridderken, wat kom je nou stoer doen met je account van gisteren. Net nieuw ofzo?
 

DeletedUser71739

Guest
Hoho, sagra is niet mijn stam.
Als meerdere stammen zich willen aansluiten in onze oorlog tegen sagra zijn ze meer dan welkom, stuur maar een pm naar wereldspeler en we bespreken het ingame verder, des te meer zielen des te meer vreugde

Nog meer bg's :eek:

Daarnaast sta je op het punt om een politieke fout te maken maar denk dat jij als master strateeg dit wel voor zal blijven :p
 

DeletedUser76756

Guest
Nog meer bg's :eek:

Daarnaast sta je op het punt om een politieke fout te maken maar denk dat jij als master strateeg dit wel voor zal blijven :p

Precies ;) Iedereen in een vorig leven afzeiken en zelf op dezelfde toon verder gaan. Anders neem je die BG met Final ook weer aan, zal je meid blij mee zijn!
Dat Max nog eens een keer gelijk zou hebben.

Kon het niet laten, deze moest ik maken.
 

DeletedUser78541

Guest
hey Jan jij ook weer hier? Kom je straks nog poar neemn met morloch?
 

DeletedUser71298

Guest
in de oorlog staan wij positief, dat heeft niets met internen te maken!!
dit zijn alle stammen tot nummer 22
dus jij mag zeggen waar wij zitten met ons internen ;)

Zijde 1:
Stammen: Sagra, DR
Zijde 2:
Stammen: R-R, BLR, Faith, D.H., battle, C.I.A, BoB, DPZ, Apache, Final, rise, Snovv, iRatio, MxK, TBlack, OVI, RieW, TG, ddd, .Reign

Timeframe: 17/05/2017 00:00:00tot07/06/2017 11:27:10

Totale overnames:

Kant 1: 17,880
Kant 2: 11,207
Verschil: 6,673

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 7,284
Kant 2: 2,448
Verschil: 4,836

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 168,418,372
Kant 2: 107,552,581
Verschil: 60,865,791

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 68,225,658
Kant 2: 23,266,846
Verschil: 44,958,812

chart
Je vergeet Dekoster

:(:(:( @3musketiers poar nemen dan maar .

Misschien wil @OracleOne dr wel een poar halen voor ons die luie @Kyro. is niet vooruit te branden
Zekers, party ohne ende!
Precies ;) Iedereen in een vorig leven afzeiken en zelf op dezelfde toon verder gaan. Anders neem je die BG met Final ook weer aan, zal je meid blij mee zijn!
Dat Max nog eens een keer gelijk zou hebben.

Kon het niet laten, deze moest ik maken.
Anders ga je even runnen voor wat fakes :x
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78542

Guest
Hey Ridderken, wat kom je nou stoer doen met je account van gisteren. Net nieuw ofzo?
Ja hoor net nieuw zie je toch ? :)
Ik ben totaal noob, ik val aan met def en verdedig met bijl.
Jij bent precies ook net nieuw welkom tussen de noobs
 

DeletedUser74219

Guest
hey Jan jij ook weer hier? Kom je straks nog poar neemn met morloch?


Enkel mensen die geloofwaardig overkomen zijn welkom om een poar te nemen .
iemand die bb gaat voor wat fakes die mogen alleen ma slimpy drinken .

@OracleOne in de benen en poar hoalen en snel graag
 
Bovenaan