Sagra VS World

DeletedUser78542

Guest
Hallo mede spelers ,TW liefhebbers

Zoals iedereen weet is Sagra momenteel de dominante stam en heersend op deze wereld.
Ze beschikken nu al over 32.5 % dominantie vd nodige 70 procent.

Als er niets aan gedaan word ,behalen ze het nodige in 2 a 3 maand.
Dan loopt de wereld nog 90 dagen verder.
Dus als er niets aangedaan word en acties ondernomen word ,is het vrij snel gedaan met deze wereld...

Daarom wil ik bij deze uitdrukkelijk vragen aan alle andere actieve stammen om samen ten strijde te gaan tegen Sagra.
Het is dat of slotje op deze wereld soon. We hebben niks te verliezen ! Integendeel !
Raap die bijlstrijders op, zadel de paarden en smeer de rammen ,ondersteun je dorpen....EN GA ERVOOR !!!
 

DeletedUser25759

Guest
wellllll bring it ;)

wat is je naam op C2 eigenlijk?
en het is 33.7% dus toch al een klein verschil
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78542

Guest
Er zijn al dorpen overgenomen zie ik op de stats.
Nog niks spectaculair, maar er zijn al individuele slimmerds die aan Sagra snoepen.
Hopelijk word de rest snel wakker, als dat gebeurd dan gaan jullie nog dik verschieten van komende veranderingen.

Fennie :)

En jouw ingame bij Sag?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77725

Guest
Ja fennie jou hebben we al weggewerkt. Zonder enige weerstand toen ;)
 

DeletedUser78542

Guest
Ik wil ook niet vervelend doen
Maar de topic dat u aangeeft gaat slechts over '5' stammen...
Dat is discriminatie :)
Er is nog meer leven buiten deze 5.
Heb opgemerkt in de cijfers dat er zelfs kleinere stammen zijn die meer opleveren en dorpen binnen halen van Sag,
Dan enkele van de 5 genoemde stammen.
EN Wat meer topics hier brengt misschien wat meer leven hier in de brouwerij , en dat evalueert dan weer misschien in nog meer actie tegen Sag.
Of net bang dat er meer actie/reactie komt richting jullie.
Jammer dat ik niet tegen meer spelers van jouw stam Sag aanlig.
Ze zouden zich ten gronde schamen dat ze dorpen kwijtspelen aan een nietig klein spelertje zoals ik :)
5 miljoen 10 -25 -50miljoen... geen probleem.

Ja fennie jou hebben we al weggewerkt. Zonder enige weerstand toen ;)


Man man
Dat was sarcastisch ik ben Fennie niet :)
Wat kan een speler van paar honderd puntjes beginnen tegen sag :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77725

Guest
Was 1 mil voor dat blokade weg was. Is toch al iets ;)
 

DeletedUser71298

Guest
Ik wil ook niet vervelend doen
Maar de topic dat u aangeeft gaat slechts over '5' stammen...
Dat is discriminatie :)
Er is nog meer leven buiten deze 5.
Heb opgemerkt in de cijfers dat er zelfs kleinere stammen zijn die meer opleveren en dorpen binnen halen van Sag,
Dan enkele van de 5 genoemde stammen.
EN Wat meer topics hier brengt misschien wat meer leven hier in de brouwerij , en dat evalueert dan weer misschien in nog meer actie tegen Sag.
Of net bang dat er meer actie/reactie komt richting jullie.
Jammer dat ik niet tegen meer spelers van jouw stam Sag aanlig.
Ze zouden zich ten gronde schamen dat ze dorpen kwijtspelen aan een nietig klein spelertje zoals ik :)
5 miljoen 10 -25 -50miljoen... geen probleem.
Hoho, sagra is niet mijn stam.
Als meerdere stammen zich willen aansluiten in onze oorlog tegen sagra zijn ze meer dan welkom, stuur maar een pm naar wereldspeler en we bespreken het ingame verder, des te meer zielen des te meer vreugde
 

DeletedUser71298

Guest
Gelukkig maar, ookal wou jij het anders ;)
Sorry maar in sagra hoef ik dus echt niet te zitten, nogmaals dat er over een join gepraat werd, niet eens vanuit mijn kant, betekend nog altijd niet dat ik gesolliciteerd heb.
Ik vermaak me prima als leider van r-r en pik met liefde sagra dorpjes in.
 

DeletedUser77725

Guest
Sorry maar in sagra hoef ik dus echt niet te zitten, nogmaals dat er over een join gepraat werd, niet eens vanuit mijn kant, betekend nog altijd niet dat ik gesolliciteerd heb.
Ik vermaak me prima als leider van r-r en pik met liefde sagra dorpjes in.
Je moet ook niet alles serieus nemen was gwn een joke. We pikken ze wel terug
 

DeletedUser78542

Guest
Ik zou Sag nog niet eens willen joinen.
Liever nu de eer strijken dat we zulke grote stam kunnen neerhalen...Dat zou pas voldoening geven
 

DeletedUser78542

Guest
NIet willen?
Ik denk dat mijn spel niveau wel enige malen hoger ligt dan de gemiddelde speler van Sag
Vele spelers stoppen omdat ze naast reuzen liggen.
Reuzen met veel vuurkracht/off dorpen maar dat wil niet zeggen dat ze niveau hebben he
Ze bezitten enkel "brute" vuurkracht.
Ik ben een speler van enkele miljoentjes en heb al spelers zien afgaan die 15 -20 -25 miljoen punten hebben of meer.
Hoe groter mijn tegenstander hoe leuker ik het vind.
Je gaat mijn naam nog wel meer horen soon in je stam Sag.
 

DeletedUser77725

Guest
En hoe wou je dat doen? Nogmaals 7k fakes sturen? :p
En hoe ga jij het doen 7k edels sturen? Zal ook wel lukken he ;)

NIet willen?
Ik denk dat mijn spel niveau wel enige malen hoger ligt dan de gemiddelde speler van Sag
Vele spelers stoppen omdat ze naast reuzen liggen.
Reuzen met veel vuurkracht/off dorpen maar dat wil niet zeggen dat ze niveau hebben he
Ze bezitten enkel "brute" vuurkracht.
Ik ben een speler van enkele miljoentjes en heb al spelers zien afgaan die 15 -20 -25 miljoen punten hebben of meer.
Hoe groter mijn tegenstander hoe leuker ik het vind.
Je gaat mijn naam nog wel meer horen soon in je stam Sag.
Ja wie ben je dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16343

Guest
Oo fennie die speler die ik meteen weg had als een mug :) keep dreaming der gaan juist meer stammen aan de kant van sagra strijden omdat er een of andere stam vals spel speelt en de overige leden dat merken bijvoorbeeld leiding vv eisen en dan stam laten verlaten of leiding weg snoepen en spelers achter laten .
 

DeletedUser77260

Guest
Topic bestaat eigenlijk al, nooit gezegd dat er geen andere stammen bij mogen. Ik zie hier weer dezelfde discussies, fijn dat soort activiteit
 

DeletedUser16343

Guest
Dat noemen we aandachts ...... oftewel je kans op overleven is verkeken en ga je hier maar lopen klagen dat ze niet mee mogen doen
 

DeletedUser25759

Guest
NIet willen?
Ik denk dat mijn spel niveau wel enige malen hoger ligt dan de gemiddelde speler van Sag
Vele spelers stoppen omdat ze naast reuzen liggen.
Reuzen met veel vuurkracht/off dorpen maar dat wil niet zeggen dat ze niveau hebben he
Ze bezitten enkel "brute" vuurkracht.
Ik ben een speler van enkele miljoentjes en heb al spelers zien afgaan die 15 -20 -25 miljoen punten hebben of meer.
Hoe groter mijn tegenstander hoe leuker ik het vind.
Je gaat mijn naam nog wel meer horen soon in je stam Sag.

Voor zo groot te worden hebben de meeste spelers er vroeger al voor gestreden, ook de edelgiganten maar op een andere wereld... bij sagRA zal je niet snel iemand vinden die het niet aankan ;) vele liggen onder vuur en toch komen wij er als de winnaar uit?
het is 33.7% tegen 66.3% en toch blijven wij groeien... de spelers van een paar miljoen zijn gewoon mensen die niet goed genoeg kunnen spelen om een groot account te hebben maar geen zorgen casual 5 is open en daar kan je opnieuw proberen
 
Bovenaan