saai !!!

DeletedUser

Guest
heb even de reacties gelezen van alle temp leden de laatste dagen en ik ruik een soort van 2 deling binnen de stam. het lijkt er verdomd veel op dat het bij temp lang niet zo hosanna is als ik dacht. zie veel onvreden over wat er gebeurt vanuit de leiding. daarom pleit ik ook zo voor de sangu stijl. iedereen beslist mee, iedereen heeft rechten. klopt dit btw(temp iemand?)
 

DeletedUser37814

Guest
Binnen temp besluiten we ook met zijn alle. Maar als je niets van je laat horen na verloop van tijd houd dat natuurlijk op voor diegene die niet reageert;)
 

DeletedUser49173

Guest
Binnen temp besluiten we ook met zijn alle. Maar als je niets van je laat horen na verloop van tijd houd dat natuurlijk op voor diegene die niet reageert;)

zal toch niet als toepassing zijn voor mij.


heb even de reacties gelezen van alle temp leden de laatste dagen en ik ruik een soort van 2 deling binnen de stam. het lijkt er verdomd veel op dat het bij temp lang niet zo hosanna is als ik dacht. zie veel onvreden over wat er gebeurt vanuit de leiding. daarom pleit ik ook zo voor de sangu stijl. iedereen beslist mee, iedereen heeft rechten. klopt dit btw(temp iemand?)

van een mug geen olifant maken e
iedereen heeft een andere mening tegenover andere mensen.
hebben we als stam kwa stemming een meerderheid word er wel rechtvaardig gehandeld, ook al winnen de 'nee' stemmers niet.
denk niet dat het zoveel anders is in sangu.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De sterkte van Sangu is haar minderheid :cool:

ik nomineer bij deze dit NU al tot oneliner van het jaar!:p

van een mug geen olifant maken e
iedereen heeft een andere mening tegenover andere mensen.
hebben we als stam kwa stemming een meerderheid word er wel rechtvaardig gehandeld, ook al winnen de 'nee' stemmers niet.
denk niet dat het zoveel anders is in sangu.

a dus toch wel. dacht al. hoe kan je op die manier met ontvredenheid op nmr 1 komen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
35
heb even de reacties gelezen van alle temp leden de laatste dagen en ik ruik een soort van 2 deling binnen de stam. het lijkt er verdomd veel op dat het bij temp lang niet zo hosanna is als ik dacht. zie veel onvreden over wat er gebeurt vanuit de leiding. daarom pleit ik ook zo voor de sangu stijl. iedereen beslist mee, iedereen heeft rechten. klopt dit btw(temp iemand?)

Heh heh zie je dat Iras, die gasten denken nog altijd dat we een democratie draaien :D
 

DeletedUser15110

Guest
Ja die newbies hé, kennen de duistere kant van Sangu nog niet :cool:. (Spionen, corruptie, geen communicatie, kwatongen, en een smurf die de absolute leiding heeft :eek:)
 

DeletedUser15110

Guest
hehe, het stalin regime zeker :D
zoveel mogelijk in het front gooien en als ze sneuvelen is het niet erg :p

Inderdaad, in Sangu werken we volgens het doel heiligt de middelen.

Niemand een uitnodiging ?
Dan zit je met mij in de stam :D.
 

DeletedUser

Guest
zo zo zo

even 6 pagina's gelezen.

lache dat diokhan (toch iemand van buiten deze zaken om die naar zeggen zelf te zijn gestopt met spelen op W10) hier het dichtst bij de waarheid zit. het heeft helemaal geen zin meer om hierover dingen achter te houden dus laat ik eens voor opheldering zorgen.

Aannemen van Jan Jansen leek ons een win-win situatie. Want wij hoorden dat Sangu de oorlog aan ons wilde verklaren na Credo.
Aangezien Credo al maanden niks meer voorstelde was het dus in feite per direct een dreiging.

Wij reageerde dus met aanvalsplannen tegen Sangu. Wij zijn niet voor een gat te vangen en hopelijk konden we ze voor zijn. Ach en er waren wel meerdere redenen te bedenken... gewoon de hele vergrijzing en verveling van W10. Uitdagingen maken het spel leuk. Ok - dus oorlog met Sangu zat er aan te komen.

Onderdeel van de aanvalsplannen was dus Jan Jansen erbij nemen. Zou een goede speler zijn die Olivier. Van horen zeggen - want zelf hebben we het niet gemerkt. Al had hij wel de ballen om ons cateau aan te vallen. -Ballen/vallen. Ja dat was zo rond Sinterklaas ja.-

Uiteraard wisten wij dat het de oorlog met Sangu zo provoceren al zouden we hem aannemen. Dus ja hij stond al vol def voordat we hem aannamen. Nog steeds was het een win-win situatie. De def die we nodig hadden voor Cateau te verdedigen kon weer elders worden ingezet. Wij waren zelfs zo naief dat we dachten dat wij de enige waren met een spion in Sangu. Nee hoor, Sangu had er ook 1 bij ons. Dus de provocatie kwam al door bij Sangu zonder dat we er erg in hadden.

Toen kwam juist het contact met Sangu weer op gang wat enigszins verwaterd was. De NAP werd weer bekrachtigd. Tuurlijk werd erbij gezegd dat Jan Jansen daar geen onderdeel van zou zijn.

Toen was er iemand bij Temp die Jan Jansen in de gaten hield op TW Stats en zag dat er nogal wat dorpen verloren gingen. Dat waren alvast niet de skills die wij van Olivier hadden verwacht. Achteraf bleek dan dus ook dat Olivier zelf al geen onderdeel meer was van account Jan Jansen. Maar dat was achteraf. Evenals het account op delete zetten: dat was alleen maar een blije verrassing voor ons. Dus weer even terug naar de feiten; Jan Jansen verloor dorpen. En terwijl hij toegang had tot ons forum, werd hier niets maar dan ook helemaal niets over gemeld op ons forum. Tsjah hoe kun je als stam dan nog iemand ondersteunen? Dat was DE reden voor de kick, door 1 persoon binnen Temp genomen.

Omdat deze impulsiviteit NIET onze gebruikelijke gang van zaken is, werd deze persoon zelfs tijdelijk van z'n rechten ontzien om leden te ontslaan. En direct werd er besproken wat wij als stamleiding wilde doen. Gezien we nog steeds met een spion zitten/zaten, gebeurde dit gedeeltelijk achter gesloten deuren. De beslissing werd niet terug gedraaid. Zo iemand is het inderdaad niet waard om onze NAP met Sangu voor op het spel te zetten. Diezelfde persoon kreeg z'n rechten direct weer terug.

Iemand vroeg mij al gelijk waarom JJ uit de stam was gezet. In principe vind ik dat stamzaken wat niemand wat aangaat. Om ze toch maar met een kluitje het riet in te sturen blufte ik wat: "Omdat hij JJ helemaal niet is". Dat deze bluf waarheid bleek te zijn (Olivier zat er al niet meer op) is puur toeval geweest, eerlijk waar.

Fabien heeft alweer een nieuw account op deze wereld. Hij is doofstom want probeert wederom in Temp te geraken. Jongen; dat lukte je al niet toen we je weg edelden toen je nog in RnS zat. Kom op zeg. Een beetje skill is toch wel vereist. Wat een drammertje van naar schatting 9 a 13 jaar oud. Dat is dus NIET wat wij verstaan onder "doorzettingsvermogen". Olivier was het lichtpunt, jij was het minpunt. Mag je nu ook gerust weten want jij schaamt je kennelijk ook nergens voor om keer op keer met leugens te komen.

Dankzij het stoken werden de contacten met Sangu weer aangehaald en de samenloop van omstandigheden bracht ons een geweldige grijze massa. Win Win zoals voorspeld.

Die tweestrijd binnen Temp gaat overigens niet verder dan Leboy / Ciavarella en de rest van Temp. :)p)Tsjah nogmaals ik vind het zonde als spelers zonde boe of bah vertrekken. We hebben immers alle begrip voor IRL redenen om te stoppen en we gunnen je een waardig vertrek. Dat geld dus ook voor Olivier. En ook voor Korgak.

Please littlebone hou maar op met om de waarheid heen te draaien, er is Korgak en er is Littlebone. Korgak had intelligentie naar mijn mening. Wist volwassen met mensen te praten, hij zou niet zomaar happen maar de eer voor zichzelf houden. Hou kon het spel spelen. Korgak heeft niet voor niets een eigen smiley op onze chat gekregen die we tot op de dag van vandaag nog steeds hebben :). Hij en Furia waren de enige "volwassen" spelers van Lief/Guerra etc etc etc.

Dat was em weer
een spannend avontuur van: dikkie dik. Zeg maar dag dikkie dik... (die komt toch ook uit de strip jan jansen en de kinderen kevin en fabien???)

En volgens Cowand... Tot de volgende keeeeeeer.

p.s. ik zet 10 premium punten op Bad-boy want dat is naast JJ en Korgak het enige levende in Credo.
 

DeletedUser

Guest
zo zo zo

even 6 pagina's gelezen.

lache dat diokhan (toch iemand van buiten deze zaken om die naar zeggen zelf te zijn gestopt met spelen op W10) hier het dichtst bij de waarheid zit. het heeft helemaal geen zin meer om hierover dingen achter te houden dus laat ik eens voor opheldering zorgen.

Kom nou, mijn W21-prestaties zijn nu ook weer niet zo revolutionair dat ik W10 ineens zou laten vallen hé ;)

Je bent trouwens vergeten te knielen toen je de daden van je stam(leden/leiding) verantwoordde aan de strenge rechters die we zijn :D
 

DeletedUser49173

Guest
kom nou, mijn w21-prestaties zijn nu ook weer niet zo revolutionair dat ik w10 ineens zou laten vallen hé ;)

je bent trouwens vergeten te knielen toen je de daden van je stam(leden/leiding) verantwoordde aan de strenge rechters die we zijn :d


omkoperij :d
 

DeletedUser

Guest
Please littlebone hou maar op met om de waarheid heen te draaien, er is Korgak en er is Littlebone. Korgak had intelligentie naar mijn mening. Wist volwassen met mensen te praten, hij zou niet zomaar happen maar de eer voor zichzelf houden. Hou kon het spel spelen. Korgak heeft niet voor niets een eigen smiley op onze chat gekregen die we tot op de dag van vandaag nog steeds hebben :). Hij en Furia waren de enige "volwassen" spelers van Lief/Guerra etc etc etc.


Ik weet niet hoevaak je het wilt horen, maar de echte Korgak (erwin) was al gestopt voordat we Lief/Guerra ingingen.
Ik had het acc Korgak overgenomen van Erwin, en Stef (ex Joop87) zat op littlebone.
En even later ben ik met littlebone (Stef)(ex Joop87) gefuseerd.

Van mij mag hoef je niet te geloven dat ik een tijdje RL problemen had. Maar houd aub op om steeds op het AF te zeggen van littlebone dit littlebone dat...
 

DeletedUser

Guest
Kom nou, mijn W21-prestaties zijn nu ook weer niet zo revolutionair dat ik W10 ineens zou laten vallen hé ;)

Je bent trouwens vergeten te knielen toen je de daden van je stam(leden/leiding) verantwoordde aan de strenge rechters die we zijn :D

Ik dacht al. Is Dio gestopt??
 
Bovenaan