saai !!!

DeletedUser

Guest
in mijn ogen was die totaal geen aanwinst. (is ook mijn mening en gedacht of je het nu in smoesjes wilt indelen of niet)
een stam die word weggeedelt/gespeeld hoef je voor mij geen spelers te gaan recruiteren omdat ze weten dat als ze niet solliciteren ze van de wereld (uiteindelijk) worden gespeeld.
als je van die visie verder gaat is het logisch dat je het geen meerwaarde/waardeloze speler vind ondanks wat er in de stam word beslist.
je hebt voorstanders en tegenstanders van het recruiteren bij de vijand, ik ben iemand die er hevig tegen is.
dus van smoesjes is niks aan. (oftewel is mijn hele gesmoesjesgang:D)

Je haalt nou 2 zaken door elkaar, je persoonlijke mening en de visie van Temp. Jij had het in je eerdere post over de reden waarom JJ uit Temp gegooid is. Nogmaals, als je iemand uit je stam gooit omdat hij geen aanwinst is/ is geweest dan heb je behoorlijk gefaald in je recruiteringsbeleid. En dus ben je dan bezig met smoesjes verzinnen. Wat jou persoonlijke mening is, is een ander verhaal.

En wat je vervolgens zegt klopt ook niet. Je vindt iemand een waardeloze speler omdat hij/zij in een stam zit die van de wereld wordt geedeld. Een stam bestaat uit een totaalplaatje. Als een stam waardeloos is betekend dat niet automatisch dat elke speler erin waardeloos is, in tegendeel. Het werkt ook de andere kant op, een stam vol waardeloze spelers kan een heel sterke stam zijn/worden...


als jij het normaal vind dat de vv word gevraagd voor een paar uur, dat ze een week niet meer onkomen en dat de vv'ers met de vv zitten zonder toeten of blazen te weten, klopt er toch ergens iets niet? dan kwam de delete :eek:

Als dat inderdaad het geval is worden hier veel tegenstrijdige verhalen verteld... Even één voorbeeldje hiervan, volgens JJ stond t account al op delete na 2 overgenomen dorpen. Deze 2 dorpen waren in minder dan 24 u na de eerste aanvallen al binnen volgens mij... Of iig 24 u na de overstap naar Temp. Dus dat jullie dan een week vv moeten draaien zou dan iig niet hebben gekund...


Heeft jantje zelf voor geregeld door niet meer on te komen ;), had die verder gespeeld en niet op delete had gedrukt zou het wellicht een andere weg zijn ingegaan dan die we nu belopen.
maar uiteindelijk lag de oorzaak bij hem door verschillende factoren van niet meer on te komen en delete klikken.
dus een screwactie van jan voor zichzelf.

Dan zat hij nu nog in Temp en was het een topspeler?:D


valt te zien allemaal.
niet iedereen heeft maar 1 wereld.

Dat zou nog geen reden mogen zijn om je stamgenoten in de steek te laten en deze niet te willen helpen door een vv te draaien:confused:

valt toch niet aan de stats te zien vind ik.

Dat is dan volledig JULLIE eigen schuld aangezien de vv toch gelijk in JULLIE schootje werd gegooit en jullie de hele week je over het account mochten bekommeren??


....
 

DeletedUser49173

Guest
Je haalt nou 2 zaken door elkaar, je persoonlijke mening en de visie van Temp. Jij had het in je eerdere post over de reden waarom JJ uit Temp gegooid is. Nogmaals, als je iemand uit je stam gooit omdat hij geen aanwinst is/ is geweest dan heb je behoorlijk gefaald in je recruiteringsbeleid. En dus ben je dan bezig met smoesjes verzinnen. Wat jou persoonlijke mening is, is een ander verhaal.

En wat je vervolgens zegt klopt ook niet. Je vindt iemand een waardeloze speler omdat hij/zij in een stam zit die van de wereld wordt geedeld. Een stam bestaat uit een totaalplaatje. Als een stam waardeloos is betekend dat niet automatisch dat elke speler erin waardeloos is, in tegendeel. Het werkt ook de andere kant op, een stam vol waardeloze spelers kan een heel sterke stam zijn/worden...




Als dat inderdaad het geval is worden hier veel tegenstrijdige verhalen verteld... Even één voorbeeldje hiervan, volgens JJ stond t account al op delete na 2 overgenomen dorpen. Deze 2 dorpen waren in minder dan 24 u na de eerste aanvallen al binnen volgens mij... Of iig 24 u na de overstap naar Temp. Dus dat jullie dan een week vv moeten draaien zou dan iig niet hebben gekund...




Dan zat hij nu nog in Temp en was het een topspeler?:D




Dat zou nog geen reden mogen zijn om je stamgenoten in de steek te laten en deze niet te willen helpen door een vv te draaien:confused:



Dat is dan volledig JULLIE eigen schuld aangezien de vv toch gelijk in JULLIE schootje werd gegooit en jullie de hele week je over het account mochten bekommeren??


....

1. is daarom niet in de steek laten.
maar neem nu je speelt op andere werelden en je krijgt er op 1 of meerdere een massa op je account.
waar ga je de tijd gaan halen om dan hier nog een vv te komen doen dat ook onder vuur ligt?

2. een topspeler? waarom dan die deleteknop ingedrukt?
een topspeler is in mijn ogen die alles zal doen om zijn account te redden en de 'vijand' het zo zuur mogelijk te maken.
natuurlijk zijn er spelers die dat niet doen. dus het woordje top mag weg.

3. wnnr de delete eigenlijk is gebeurt weet ik niet.
dacht net voor die was gekickt.
 

DeletedUser

Guest
1. is daarom niet in de steek laten.
maar neem nu je speelt op andere werelden en je krijgt er op 1 of meerdere een massa op je account.
waar ga je de tijd gaan halen om dan hier nog een vv te komen doen dat ook onder vuur ligt?

2. een topspeler? waarom dan die deleteknop ingedrukt?
een topspeler is in mijn ogen die alles zal doen om zijn account te redden en de 'vijand' het zo zuur mogelijk te maken.
natuurlijk zijn er spelers die dat niet doen. dus het woordje top mag weg.

3. wnnr de delete eigenlijk is gebeurt weet ik niet.
dacht net voor die was gekickt.

1.) Je wilt zeggen dat alle 26 leden in Temp opeens massa attacks hadden op andere werelden?

2.) Ik reageer op wat jij zegt. Jij zei namelijk als ie niet op delete had gedrukt en zelf had gedeft was het miss heel anders gelopen, daarmee antwoord ik: Dan zat hij nu nog in Temp en was het een TOPspeler (volgens jullie/jou).

3.) Dat neemt niet weg dat alle (lees overgrote deel vd) verliezen zijn geleden toen de vv al bij jullie in handen was...
 

DeletedUser49173

Guest
1.) Je wilt zeggen dat alle 26 leden in Temp opeens massa attacks hadden op andere werelden?

2.) Ik reageer op wat jij zegt. Jij zei namelijk als ie niet op delete had gedrukt en zelf had gedeft was het miss heel anders gelopen, daarmee antwoord ik: Dan zat hij nu nog in Temp en was het een TOPspeler (volgens jullie/jou).

3.) Dat neemt niet weg dat alle (lees overgrote deel vd) verliezen zijn geleden toen de vv al bij jullie in handen was...


1. ik spreek altijd voor mezelf, dus dat was bedoeld op mezelf op wat nils zei.

2. miss.

3. je ne sais pas.
weet niet wat de score eigenlijk was.
 

DeletedUser40381

Guest
mag ik even inhaken met het feit dat Temp geen VV heeft gehad??
 

DeletedUser49173

Guest
goeiemorgen morgen:rolleyes:.
Cia,we hadden de VV dus wel,oke prachtig,hoe voelt het om dit te weten?
@de rest van Sangu,nah,geen chaos,alleen cia verpest de sfeer:D

:eek: verpest niks.
enkel ga ik niet liegen over een banaal dingetje wat al meer dan 8dagen geleden is. (wnnr jan ook gekickt is:D)
 

DeletedUser

Guest
Zo inderdaad zeg :eek: pardon :eek:

Maar goed.. als iedereen het over dezelfde speler heeft,
hoe moeilijk kan het zijn om tot dezelfde conclusie te koemn.
 

DeletedUser40381

Guest
Tis waar, we hebben de VV gehad, toen kwam olivier terug op het account, heeft de VV beeindigd en acc. op wissen gezet, en in die 5 dagen zijn er nogalw at dorpen overgenomen...
snappie?
 

DeletedUser25999

Guest
Tis waar, we hebben de VV gehad, toen kwam olivier terug op het account, heeft de VV beeindigd en acc. op wissen gezet, en in die 5 dagen zijn er nogalw at dorpen overgenomen...
snappie?

klopt 28 uur nadat kevin temp joinde zette olivier account op delete
fabien melde dit de dag na zijn delete en hij werd gekickt door temp

waarom zette hij het account op delete
1 hij was het niet eens met de gang van zaken hoe de overstap gelopen was
2 hij zag in dat hij door de overstap gedoemd was om kapot te gaan
3 hij een nieuw account in credo kreeg

dit zijn de 3 redene waarom hij op delete ging
 

DeletedUser49173

Guest
Ach, zouden ze dan van 10 naar 9 VV accounts gaan?

per keer er iemand op een ander account gaat spelen komen er wee 2vv's in de plek :D
ze moeten toch ergens kunnen tonen dat er nog iets groeit :D (ook al is het in negatieve zin:D)
 
Bovenaan