[S] Milliseconden Teller

T4NG0

Guest
Milliseconden Teller
Het script was een tijdje verdwenen en volgens mij ook niet meer op TribeTool te vinden. Ik was er naar op zoek en kreeg hem van mijn ex-co Careless. Geen idee wie het script heeft gemaakt dus ik claim hier niet de credits voor. Gewoon even om met jullie te delen.

Wat houd het in?
Dit is een snellijst script en je kan dit simpelweg activeren door er op te klikken (duh).

Onderaan de pagina staat er normaal de tijd zonder milliseconden, bijvoorbeeld: 10:00:01. Als je het script activeert komt er dus ook een milliseconden teller achter die door blijft lopen.

Screenshot:

Het script
Code:
javascript:function%20setMS(){var%20element=document.getElementById("serverTime");var%20time=element.innerHTML.match(/^\d+\:\d+\:\d+/);var%20date=new%20Date();var%20ms=(date.getMilliseconds()).toString();while(ms.length<3){ms="0"+ms;};element.innerHTML=time+":"+ms;}(function%20main(){window.setInterval(setMS,1);})();

Enjoy it :)!

durkdedurk

Guest
Als ik er op klik komt er idd een milliseconden teller bij maar vervolgens zie ik alleen nog maar: Servertijd: null en vervolgens de milliseconden. Klopt dit?

Durk.

Mcmartens

Guest
Nee, maar gezien het script ren jaar oud is en TW alweer een paar updates heeft doorgevoerd kan het goed zijn dat het daar door komt dat het script niet meer werkt.

Godness of Insomnia.

Guest
Kan hij mss gefixt worden, of heeft iemand een andere die nog wel functioneert?

michellin1

Guest
dit scriptje had ik ook nog maar ik gebruik het nooit meer :p

DeletedUser70076

Guest
Ik zie weinig in het script dat kapot kan gaan.. ook bij mij werkt ie gewoon (opera & chrome)

hardcode

Guest
vandaar mijn reactie over het "hoe rapporteer ik een bug", want ook hier geen problemen.

ben erg nieuwsgierig wat de foutmelding is en eventueel wat er in het console komt te staan

Godness of Insomnia.

Guest
Ik heb hem gisteravond gebruikt op twmasters, werkt prima :).