S.Inc back in business. Prepare for trolls and pwnage.

DeletedUser

Guest
34262861.jpg


Ja ja ja.... We zijn er weer!
Zoals jullie inmiddels misschien wel door hadden, zijn de afgelopen dagen 4 accounts vanuit Plague overgestapt naar een andere stam, opgericht door niemand minder dan mijzelf. Eerst We The Best Forever op maandagmiddag, toen volgde Cornelis Rex op dinsdagavond, Fierce Force vertrok op de nacht van donderdag naar vrijdag en op vrijdagavond volgde ook Endless Infinity... Wie Wereld 21 heel goed volgt en ook op de hoogte is van spelerswisselingen op accounts, zou misschien een patroon zien in deze stamwisselingen... Alle spelers in Plague, die ook in S.Inc gezeten hebben, hebben inmiddels de stam verlaten. Er zijn nog twee andere accounts in Plague die oorspronkelijk uit S.Inc komen, maar deze worden niet meer bespeeld door de S.Inc-spelers van destijds. Jammer, maar de nieuwe spelers zijn ook goede spelers hoor...

Nu zullen jullie allemaal wel een beetje benieuwd zijn en een wtf-momentje hebben. Wat gaat er gebeuren? Komen er nog meer spelers naar S.Inc? Ik zal niet op al deze vragen antwoord kunnen gaan geven. Wij zijn nu nog in het stadium van, hey we hebben een nieuwe stam, wat zullen we eens doen? En er zijn ook nog besprekingen gaande met Plague, of er nog oplossingen mogelijk zijn. Ik kan dus ook niet uitsluiten dat er spelers retour naar Plague gaan, of dat we allemaal weer terug naar Plague gaan. Hoe het er nu naar uit ziet, acht ik het onwaarschijnlijk, maar ik achtte het enkele weken terug ook onwaarschijnlijk dat ik nu weer me deze spelers terug in S.Inc zat... ;)

Ook is men waarschijnlijk benieuwd naar mijn beweegredenen. Mijn mededelingen-inbox staat namelijk al sinds mijn leave roodgloeiend, men verwacht volgens mij bij dit soort gebeurtenissen echt een concrete reden. Nou ja, die heb ik eigenlijk helemaal niet. Ik zou heel flauw een bepaald incident kunnen noemen en hiermee de schuld bij 1 speler leggen, maar dat is bullshit, aangezien dat enkel de druppel was voor mij, die mijn impulsieve ik eindelijk aanzette tot iets wat ik al veel eerder had moeten doen. Namelijk leaven. Ik zal jullie even duidelijk uitleggen waarom ik ervoor gekozen heb een eigen stam te beginnen.

Zoals jullie allemaal wel zullen weten, is S.Inc opgeheven op 6 December 2011 om 21:28, precies een jaar na de oprichting (dus 6 December 2010 om 21:28 :p). Tot deze fusie werd besloten na een aanbod vanuit Plague, om de oorlog te beëindigen en een fusie aan te gaan. Vanuit S.Inc was men niet direct voor een fusie, maar wel voor een bondgenootschap, dus zo geschiedde. Een bondgenootschap met eventuele uitloop tot fusie. Die fusie zag men ook in S.Inc na een tijdje wel zitten, door het missen van (de activiteit) enkele key-spelers. En het 1-jarige jubileum was een perfect moment om dit te doen, natuurlijk. Echt typisch S.Inc, om het in stijl af te sluiten...

Nu is het volgende waarschijnlijk minder algemeen bekend, ik was vanaf half november tot 6 december (de dag van de fusie) afwezig.
VV2011.PNG

En ik was dus de leider/knul met oprichtersrechten van S.Inc, ik had dat stokje overgenomen van Cornelis Rex, die ook pas terug kwam naar S.Inc nadat er al een fusie besloten was. De fusie werd dus besloten door interim-leider Aegon (Victus, helaas gestopt!) en de leden, met het idee dat ik gestopt was met TribalWars en Cornelis Rex niet meer terug zou komen. Ook ging op dat moment een andere key-speler op delete, namelijk The Secret Reunion. In Plague ging het ook niet al te goed. De fusie is dus besloten toen beide stammen dachten dat men het alleen niet meer zou redden... Toen boem, pats... Er ontstond een ware nummer 1-stam. Er werd last minute nog een breekpunt geformuleerd, namelijk dat niemand minder dan ik ook leidersrechten moest krijgen, naast Aegon. Dit werd vanuit Plague opgelost door het aanstellen van Nummero Uno als onafhankelijke leider (die kwam van een eenmansstam of zo), zodat S.Inc geen meerderheid zou hebben binnen de leiding.

Aan het begin ging het wat stroef, er waren heel erg veel cultuurbotsingen tussen oud-S.Inc en de old-school Plague-leden. Het eerste grote geschil ontstond 10 dagen na de fusie, met de toetreding van Steven 1973 binnen Plague. Dat was mijn fusiepartner en ik had binnen de leiding gevraagd of die mocht joinen. Twiki, Nummero Uno en Aegon waren akkoord en Twiki gaf dus groen licht voor een invite. Toen ontstond er binnen Plague een hoop chaos. S.Inc zou de macht overgenomen hebben, de fusie was slecht, wij waren slecht blabla. Wij gingen de discussie aan en men kwam toen met de raarste argumenten. Uiteindelijk legde men zich er bij neer. De ruzie ging vooral over BLACKS, wij van S.Inc vonden BLACKS niets meer of minder dan een stam om je eigen statistiekenpagina wat op te vrolijken. Het old-school Plague zag dit totaal anders. Het puntengemiddelde moest hoger zijn, we moesten minder leden in Plague hebben etc. Met andere woorden, op papier moest Plague een elite-stam zijn, maar ondertussen waren BLACKS en Plague de facto 1 stam. Waar men aan de andere kant ook weer trots op was. :confused:
Deze discussie leidde uiteindelijk tot het opstappen van Scarlini als leider en daarmee kwam er een democratische verkiezing om een nieuwe leider te kiezen. Dit werd Dorus Says.

Uiteindelijk hebben wij ons hier maar bij neergelegd. Het kon ons verder ook weinig schelen. Ik begon veel tijd in de stam te steken, deed met regelmaat een rondschrijven de deur uit, PM'de vrijwel constant met stamgenoten en spelers die om de een of andere reden iets voor ons konden betekenen. Denk aan recruits, leiders van andere stammen, etcetera. Ongeveer een maand na de fusie, haalde ik, na met heel veel moeite de stamleiding en mijn stamgenoten overtuigd te hebben, twee spelers binnen. JaTu en DreadKing. Misschien wel de belangrijkste spelers die Plague op het moment kent. Twee toppers in ieder geval, beiden stamleiding geworden... En eerst was de stam tegen, met het argument dat we er niet ook nog oorlog met Sweet bij konden hebben, dat ze teveel front hadden, dat we op deze manier teveel leden zouden krijgen en ga zo maar ff door. Nou, uiteindelijk kwamen ze dus binnen en dat was maar goed ook. Op termijn werd dit clubje versterkt met eerst Klaus en Henkybanky. Later kwam ook Jorny21 hierbij.

Hier zat dan wel weer een intern conflictje tussen. Namelijk Dorus Says die ergens boos om was en toen de stam verliet, samen met een VV. Het boegbeeld van old-school Plague bleek ineens een egoïst, die verzuimde tijd te steken in zijn functie als leider. Uiteindelijk via een goede vriend van Dorus (en een Plague-sympathisant) hem zover te krijgen het account niet op delete te zetten en het password af te geven. Weer een interne crisis overleefd!

Maar ergens hiervoor, ik weet niet precies wanneer, is de hoofdreden van mijn keuze om op W21 door te blijven spelen als sneeuw voor de zon verdwenen... Dit was namelijk, de gezelligheid. In mijn S.Inc-tijd was er een groepschat, waar vrijwel elk S.Inc-lid was te vinden en waar ook de oud-S.Inc'ers bleven hangen. Een enorm gezellige en actieve chat, met mijn maatjes. In Plague hadden we ook een chat, die was wel veel minder actief en het waren vaak gesprekken tussen twee spelers onder elkaar die zorgden voor de berichtjes, niet echt een gesprek met een hele groep. Aan het begin was er nog wel S.Inc-volk te vinden, maar op een gegeven moment was ik de enige ex-S.Inc die hier nog zat. CR, weg uit chat. Endless Infinity, weg uit chat. Sharbelsz (co van CR), weg uit chat. Unforgotten A (geen RL-namen, dus noem ff de ene A, de ander B), gestopt met TW dus weg uit chat. Unforgotten B, gestopt met TW dus weg uit chat. En eind mei stopte Victus met TW, dus langzaam ook verdwenen uit de chat...

Ook op het stammeforum hoorde men steeds minder van de oud-S.Inc'ers. Voor mij werd dit enigzins gebalanceerd door toetreding van DreadKing, JaTu enzovoorts... Maar die lagen niet echt bij mij in de buurt, dus je hebt vanzelfsprekend dan minder contact en ze zullen anders denken over de dingen bij mij in de buurt spelen/de dingen die in hun buurt spelen... Dat is logisch, want er is dan sprake van andere belangen. Ik heb nog een tijdje bij DreadKing op zijn account gespeeld, dat was leuk, maar met zo'n actieve medespeler is gemotiveerd blijven om in te loggen lastig... Dus uiteindelijk weer op het eigen account beland. Ook moet ik erbij zeggen dat deze spelers ook niet op de Skype te vinden zijn (JaTu vroeger wel, nu niet meer).

En wat kwam daarvoor terug? Een groepschat gedeeld met LaWzZz, enorm veel gedeelde fora met LaWzZz, meer contact met de leiding van LaWzZz... Tsja, ehm... Ik lig dus gewoon echt, ehm, HELEMAAL NIET... in de buurt van LaWzZz of zo. Die gehele alliantie is voor mij (en misschien voor meer leden in het oosten?) een ver-van-mijn-bedshow... Begrijp me niet verkeerd, ik zie zeker het nut in van LaWzZz als bondgenoot hoor... Maar ik zou echt keihard liegen als ik zou zeggen dat ik het tof vind dat men LaWzZz en Plague als 1 ziet en zo. Ik heb namelijk gewoon echt helemaal niets met LaWzZz te maken gehad, behalve als er een conflictje over groeilijnen of zo was, toen heb ik misschien hier en daar eens me ergens in gemengd... Maar voor de rest: nee.

Maar goed, wat gaan wij dus doen? Nou, pwnen zoals we altijd gedaan hebben. Misschien zijn we maar met 4 leden, we hebben wel meer dorpen dan voor de fusie! :D
En men heeft het nooit serieus genomen, maar eigenlijk was het de bedoeling om op 6 December 2012 S.Inc weer opnieuw op te richten, maar we waren inmiddels toch redelijk gehecht aan onze nieuwe stamgenootjes... Maar we hebben het wel duidelijk aan lopen kondigen steeds...
 

DeletedUser

Guest
Zat weer eens net over de 10k tekens heen... Dan maar ff hier!

Beste Complot: S.Inc dat Plague joined om zo safe te zijn en ondertussen plannen maken om S.Inc opnieuw op te richten.

Meest Intrigerende W21-Geheim: Het geheim tussen mij en CR.
Beste Complot S.Inc heroprichtingscomplot.

34262980.jpg


Dus eigenlijk is deze wel gepast...
34264410.jpg


Nee oke, dit was niet serieus. CR et moi hebben dit wel serieus gepland voordat we de fusie aangingen (omdat wij in principe tegen waren), maar Plague was veel fijner en gezelliger dan we dachten. Dus het is niet een uitgevoerd complot of zo :p

CHUCK NORRIS APPROVES!
 

DeletedUser62436

Guest
jij hebt ook weinig geduld. Is pittig lange tekst hoor :p, maar suc6 ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Facking bazen post!

Succes Ash, staan jullie helemaal op jullie eigen poten of is er nog dezelfde samenwerking met Plague als voorheen?

Leuk om als buitenstaander toch wat meer over Plague te lezen. ( Maar dat is niet heel relevant gezien het topic)
 

DeletedUser

Guest
Facking bazen post!

Succes Ash, staan jullie helemaal op jullie eigen poten of is er nog dezelfde samenwerking met Plague als voorheen?

Leuk om als buitenstaander toch wat meer over Plague te lezen. ( Maar dat is niet heel relevant gezien het topic)

Nou ja, ik geef toe dat wij er weinig voor voelen om onze oud-stamgenoten aan te vallen... Maar er zijn nog geen diplomatieke vetrekkingen of zo geregeld. Dus in principe staan we helemaal op eigen poten, op dit moment dan. Er is natuurlijk kans dat we een NAP of een BG met Plague nemen, al heb ik begrepen vanuit Plague dat de kans dat deze daadwerkelijk komt klein is. Dus ik reken er niet op. ;)
 

DeletedUser

Guest
Goede post, lange tekst maar goed te doen.

Ben benieuwd hoe het gaat worden met S.Inc... Succes ermee!
 

DeletedUser55586

Guest
Hahaha S.tink...hoe kom je erop ;)

Veel succes daar Ash!
 
Bovenaan