[S] Clear counter

Reactiescore
807
Hallo allemaal,

Ik heb afgelopen tijd samen met tuam een tool ontwikkeld:

Uitleg:
- Het is een tool die je clears telt. Je drukt er op en hij geeft weer in groepen hoe veel dorpen je hebt die in die categorie zitten ....
- Handig bij massa aanvallen !

Waar het werkt:
- productieoverzicht
- in je groep met je aanvalsdorpen (tenzij je def of andere dorpen wilt tellen)

Voorbeeld (print screen):

ScriptCode
PHP:
javascript: /*author: Tuam en Warre - geeft een overzicht hoe vol dorpen zijn*/void(function(){a=document.createElement("div");a.id="rapportage";a.style.cssText="background-color:#ecd6ad;border:2px solid #7d510f;z-index:5;top:130px;left:40%;position:absolute;padding-top:7px;padding-left:7px;width:300px;border-radius:7px;box-shadow:0 0 50px 15px #000000;";document.body.appendChild(a);var scherm = document.getElementById('production_table');if (!scherm) {a.innerHTML = 'Deze tool werkt op het productieoverzicht.<br/><a href="{game}&screen=overview_villages&mode=prod">Klik hier om er naartoe te gaan.</a>';}else {function sluiten() {var sluiten = document.getElementById('rapportage');sluiten.parentNode.removeChild(sluiten);}var uitgebouwd = 0;var k10 = 0;var k18 = 0;var k20 = 0;var k22 = 0;var k23 = 0;var k24 = 0;var tabel = document.getElementById('production_table');var tr = tabel.getElementsByTagName('tr');for (var i = 1; i < tr.length; i++){var td = tr[i].getElementsByTagName('td');var boerderij = td[6].innerHTML.split('\/');if (parseFloat(boerderij[1]) <= 24000){uitgebouwd += 1;}var boerderij2 = parseFloat(boerderij[0]);var productieoverzicht = td[9].innerHTML;var units = productieoverzicht.split('src="graphic/unit/unit_');if (units.length > 1) {var tot_aantal = 0;for (var ii = 1; ii < units.length; ii++){var type = units[ii].split('.png');var aantal1 = units[ii].split('title="');var aantal = aantal1[1].split('-');switch (type[0]){case 'spear' :tot_aantal += parseFloat(aantal[0]);break;case 'sword' :tot_aantal += parseFloat(aantal[0]);break;case 'axe' :tot_aantal += parseFloat(aantal[0]);break;case 'archer' :tot_aantal += parseFloat(aantal[0]);break;case 'spy' :tot_aantal += (parseFloat(aantal[0]) * 2);break;case 'light' :tot_aantal += (parseFloat(aantal[0]) * 4);break;case 'marcher' :tot_aantal += (parseFloat(aantal[0]) * 5);break;case 'heavy' :tot_aantal += (parseFloat(aantal[0]) * 6);break;case 'ram' :tot_aantal += (parseFloat(aantal[0]) * 5);break;case 'catapult' :tot_aantal += (parseFloat(aantal[0]) * 8);break;case 'snob' :tot_aantal += (parseFloat(aantal[0]) * 100);break;}}}else {var tot_aantal = 0;}boerderij2 -= tot_aantal;if (boerderij2 <= 10000) {k10 += 1;}else if (boerderij2 <= 18000) {k18 += 1;}else if (boerderij2 <= 20000) {k20 += 1;}else if (boerderij2 <= 22000) {k22 += 1;}else if (boerderij2 <= 23000) {k23 +=1;}else {k24 += 1;}}a.innerHTML = 'Er zijn ' + uitgebouwd + ' dorpen met uitgebouwde boerderij.<br /><br /><table><tr><td>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;0</td><td>- 10.000</td><td>:</td><td></td><td>' + k10 + '</td><td> dorpen</td></tr><tr><td>10.001</td><td>- 18.000</td><td>:</td><td></td><td>' + k18 + '</td><td> dorpen</td></tr><tr><td>18.001</td><td>- 20.000</td><td>:</td><td></td><td>' + k20 + '</td><td> dorpen</td></tr><tr><td>20.001</td><td>- 22.000</td><td>:</td><td></td><td>' + k22 + '</td><td> dorpen</td></tr><tr><td>22.001</td><td>- 23.000</td><td>:</td><td></td><td>' + k23 + '</td><td> dorpen</td></tr><tr><td>23.001</td><td>- &nbsp;&nbsp;&nbsp;vol</td><td>:</td><td></td><td>' + k24 + '</td><td> dorpen</td></tr></table>';}a.innerHTML += '<div style="color:#7d510f;text-align:right;padding-right:7px;padding-bottom:5px;"><a id="sluiten" href="javascript:void(0)">sluiten</a></div>';var sluiten_switch = document.getElementById('sluiten');sluiten_switch.addEventListener('click', function() {sluiten();},true);})();
Veel plezier er mee !

En laat weten of er nog bug's of fouten inzitten aub !

mvg,
warre

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser44868

Guest
Re: Clear counter

ziet hij ook of ze echt klaar zijn met bouwen....dus dat er geen productie meer is?

lammert

Guest

Warre,

Je weet dat ie bij mij niet werkt, wss door iets conflicterends.
Even kijken of andere mensen het hier ook hebben.

Ziet er overigens wel goed uit;)

DeletedUser49173

Guest

ziet er een leuk scriptje uit, maar helaas werkt het bij mij niet.
de eerste screenpic doet die, maar de 2de is enkel een leeg balkje met niks in zelfs geen letter of cijfer in afgebeeld.
weet niet waar het probleem schort al 3x de code hier gekopieerd en geplakt daar en blijft het zelfde.
als je me kan helpen :)

sakeb

Guest

ziet er een leuk scriptje uit, maar helaas werkt het bij mij niet.
de eerste screenpic doet die, maar de 2de is enkel een leeg balkje met niks in zelfs geen letter of cijfer in afgebeeld.
weet niet waar het probleem schort al 3x de code hier gekopieerd en geplakt daar en blijft het zelfde.
als je me kan helpen :)
Dat heb ik ook bij 1 vv acc, bij mijn eigen gaat het goed en bij een andere vv ook maar bij 1 blijft hij het niet doen, raar maar waar.

Reactiescore
807

De 3 bovenstaande mensen hebben dus min of meer last van hetzelfde probleem.

We hebben bij lammert geprobeert er naar te kijken. Naar conflicterende scripts dan. Helaas zonder succes (met alle GM scripts en zelfs snellijsttools uit werkte het nog niet) ...

Aangezien het nu dus niet enkel aan lammert ligt zullen we kijken wat we er aan kunnen doen :)

@sakeb: dat is wel helemaal raar he :p

DeletedUser49173

Guest

heb het anderzijds op w10 geinstalleerd en daar werkt het zoals het is beschreven.
enkel w12 lukt blijkbaar niet. is het omwille het een kerkwereld is en het geloof je tool blokt :D (graptjn :p)
w16 lukt ook maar dat is praktisch de zelfde instellingen van w10 en dus dacht wel dat het daar wel ging gaan.
nu nog is w12 proberen en wilt daar niet werken :eek:
voer daar is een excorsist uit :p
miss helpt dat wel :p

Reactiescore
807

Ik heb de fout gevonden en ook opgelost. (bedankt lammert voor vv)

Volgende stappen uitvoeren:

Fout:
'bij het klikken op de tool in het productieoverzicht verschijnt er een leeg kader'

Oplossing:
-> ga naar 'instellingen' en nog eens 'instellingen'
-> vink het vinkje aan bij: 'dorpsnotities' (zoals aangegeven in de print screen)
-> druk nog even op 'ok' en test het script opnieuw !

Reactiescore
807

Helpt deze oplossing ook voor jou probleem leboyy en sakeb ?

of werkt het nog steeds niet ?

sakeb

Guest

Helpt deze oplossing ook voor jou probleem leboyy en sakeb ?

of werkt het nog steeds niet ?
Ja 100% goed nu, wel vreemd dat dat het was maar goed, hoef ook niet alles te begrijpen^^

Reactiescore
81

ziet hij ook of ze echt klaar zijn met bouwen....dus dat er geen productie meer is?
De tool werkt eigenlijk heel simpel, hij telt hoeveel boerderijruimte er gebruikt is en trekt daar de boerderijruimte van de troepen die in productie zijn af. Op die manier krijg je de boerderijruimte die de beschikbare troepen innemen. Dat zijn de troepen die je direct in kan zetten.

Reactiescore
807

Ja 100% goed nu, wel vreemd dat dat het was maar goed, hoef ook niet alles te begrijpen^^
:p voor moest je het willen weten, kort: hij haalt info uit tabellen... wanneer die dorpsnotities worden aangezet komt er een tabel bij. als je dan gaat tellen vind je het in een andere tabel. hij kon dus nergens de juiste info vinden wanneer het vinkje uitstond. :p

sakeb

Guest

Ik had nog 1 verzoek,

Is het mogelijk om in jou pop-up ook gelijk de troepen te tonen zo als in TroopCounter?
Zou mooi zijn, alvast bedankt.

Reactiescore
807

Als ik tijd heb kijk ik er even naar ;)

EDIT: werkt op een andere pagina dan onze tool. er kan op de productiepagina niet worden gekeken naar de troepen en visa versa.

Laatst bewerkt:

sakeb

Guest

Als ik tijd heb kijk ik er even naar ;)

EDIT: werkt op een andere pagina dan onze tool. er kan op de productiepagina niet worden gekeken naar de troepen en visa versa.
Idd zie het nu ook:(

Is het niet mogelijk om de info van de Clear counter tijdelijk op te slaan (cookie) en dat jullie tool dan automatisch door klikt naar troepen overzicht pagina.
Daar de info uit trekt en de gegevens dan verwerken en cookie weer leeg maken, of denk ik te simpel?