Rust in vrede Hanna (Prutsers)

DeletedUser31802

Guest
Ik zag dit toen ik op het AF aan het kijken was. Ondanks dat ik haar niet heb mogen kennen wens ik haar zoon en man, maar ook andere familie en vrienden/kennissen hartstikke veel sterkte. Naar wat ik hoor is een prachtvrouw heengegaan.

Rip.

Waar U ook mag wezen rust zacht. En waak over Uw zoon. Die helaas spijtig genoeg zijn moeder is verloren. En ooit op een dag zult U weer samen zijn met uw geliefde.
Ik wil ook aan alle mensen die haar hebben gekend via TW hartstikke veel sterkte wensen. Dit is gewoon onbegrijpelijk dat zulke dingen helaas nog kunnen gebeuren.
 

DeletedUser

Guest
Ondanks dat je iemand niet in het echt hebt ontmoet hadden we in cervix allemaal een heel hechte band met elkaar. Als je dan hoort dat iemand zoiets aan de hand heeft, dan word je daar echt wel even stil van. Wetende dat je het hele gezin hebt gekend, is het zeker wel een harde klap.

Hanna zal verder leven in het hart van elke cervix speler.

Veel succes aan het hele gezin en dat ze mogen weten dat ze altijd steun zullen vinden bij de cervix leden.

mvg stef --- (ooit co op) tristar
 

DeletedUser11858

Guest
In afwezigheid van de dageluijkse leiding heb IK besloten een krans te sturen namens HEEL W3 spelers en oud speler. Wil je een bijdrage doen dan kan je deze over maken op 4695593 tnv O.Teders.

IBAN BIC
4695593 - Hr O R Teders NL81INGB0004695593 INGBNL2A

Ik ben vandaag naar het afscheid genomen en Hanna lag er erg vredig bij.

De tekst op het lint zal luiden:

Rust zacht lieve Hanne. Heel tw.W3.nl.

Indien je geld overmaakt ook je speelnaam vermelden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Toen ik het vernomen had, wilde ik meteen een berichtje sturen om Erwin een hart onder de riem te steken. Hoewel ik op het spamforum altijd wel wat wist te zeggen, schoten de woorden me echter te kort en ben ik misschien een uur bezig geweest om wat te typen. We zijn nu ettelijke dagen later en opnieuw heb ik datzelfde gevoel. De familie Hagenezen stond altijd voor iedereen klaar en altijd waren ze in een goede bui. Hanna was iemand die altijd dacht aan anderen, wij zullen haar missen maar Erwin en Haydar zijn hun levende engel kwijt. Dat ze over jullie beide moge waken tot het einde der dagen...
 
Reactiescore
28
Hoe lang moet het geleden zijn dat ik hier nog geweest ben. Ook ik werd door PJ op de hoogte gesteld.
Ik heb de beginperiode van de ziekte nog meegemaakt, en herinner me de strijdlust die er van Hanna uitging. Ze zou zich niet laten kisten, niet mentaal en niet fysiek. Ik heb de tijd meegemaakt dat het beterde, dat de kanker verkleinde. Ik heb ook de tijd meegemaakt dat er iets nieuws ontdekt was. Op geen enkel moment echter liet Hanna of Erwin de moed zakken. Ze hoefde niet te veel medelijden, want ze voelde zich goed. Ze ging de strijd aan en ze ging de strijd winnen, zoals ze in het spel al zoveel keer had gestreden. Helaas heeft Moeder Natuur er blijkbaar anders over beslist.

Lieve Hanna, ik herinner me je als de vrolijke Tante van Cervix, als de moederkloek boven het jong geweld, als een van de oudjes die ons levens- en spelwijsheid bijbracht. Ook een van de vele trouwe cervix-soldaten die steeds voor de stam kozen, in tijden van interne twisten of tweedracht. Vele discussies heb je gehad, met mij maar waarschijnlijk nog veel meer met PJ en co, maar steeds speelde je de bal, nooit de man.

Lieve Hanna, het ga je goed daarboven, waar je ook bent.
Beste Erwin enHaydar, ik wens jullie veel sterkte. Ik wens jullie licht aan het einde van de lange donkere tunnel, waar jullie wellicht inzitten.

Moeysiano


Ik wil er ook nog aan toevoegen, dat ik het fijn vind te zien hoe er hier gereageerd wordt. Dat bewijst nog maar eens dat deze community het spel ruimscoots overstijgt. Dat vind ik een mooie gedachte.
 

DeletedUser

Guest
Van mijn vroegere tijden op dit spel heb ik haar nog gekend (niet echt, maar toch).

Veel sterkte aan de familie.
 

DeletedUser

Guest
Ontving het bericht deze week van PJ.
Ik weet nog dat Hanna zo optimistisch en strijdlustig was toen de ziekte net ontdekt was, wat een vreselijk bericht dan ook dat ze deze strijd verloren heeft. Geen woorden voor...
Blij je ontmoet te mogen hebben op de meeting en over en weer te hebben kunnen pb-en over koetjes en kalfjes.

Heel veel sterkte voor Erwin en Haydar.
 

DeletedUser20928

Guest
Hallo allemaal,

Ik kom eigenlijk nooit op het AF, maar doordat er een ENORM bloemstuk bij Hanna geplaatst bleek te zijn en ik op de linten de volgende teksten las:
op het eerste lint: "Hanna Rust zacht" en op het tweede lint: "TW-W3.nl spelers en oud-spelers"

Ja, toen brak er wat bij ons....geroerd door dit prachtige gebaar wist ik even niet hoe alles tot stand gekomen is en ook niet goed hoe ik reageren moest, dus ben ik maar eens het AF opgegaan.
Nu ik dit allemaal lees, begrijp ik hoe dit allemaal tot stand is gekomen, en ik kan jullie zeggen dat iedereen die vandaag op de plechtigheid aanwezig waren oprecht verrast, verbaasd, geroerd en bewonderend gereageerd hebben toen zij er achter kwamen dat verreweg het grootste bloemstuk (op ons bloemstuk na dan ;-)) afkomstig is van de spelers op een internetspelletje!

Ik dank jullie allemaal héél hartelijk voor dit bijzondere gebaar en de warme woorden die ik de afgelopen tijd heb mogen ontvangen, het heeft mij diep geraakt en ik zal jullie nooit vergeten!

Haydar en ik beginnen nu een nieuwe episode in ons leven, en wij zullen het nu zonder Hanna moeten stellen en dat zal niet meevallen.
Hanna was een krachtige persoonlijkheid, altijd aanwezig, mijn liefste maatje, mijn Liefje en Haydars moeder.
Ik kon mij geen betere vrouw wensen, en Haydar kon zich ook geen betere moeder wensen. Helaas mochten wij haar niet behouden, maar wij kunnen wel terugkijken naar een geweldige tijd samen dat 18 jaar geduurd heeft. Een groot gapend gat is er in ons gezin geslagen en ik begrijp nu meer dan ooit dat: "man en vrouw samen één zijn" want het voelt nu ècht of nu de helft van mezelf geamputeerd is.... wij missen haar....en niet zo'n beetje ook!

Het account Prutsers wordt nu weer bespeeld door Haydar (de originele Prutsers) en wij gaan hand-in-hand naar de overwinning, zowel ingame als in RL!

Met droeve, maar dankbare groet aan iedereen die hier aan meegedaan hebben besluit ik ook namens Haydar,

Erwin (aka De Hagenezen, aka Haagje)
 
Reactiescore
2.489
Normaliter sluiten we dit soort topics vanwege de moeilijkheidsgraad om dit te verifiëren.

Omdat dit verhaal volledig terug te traceren valt zullen we dit uitzonderlijk open laten.

Vanuit InnoGames en TribalWars.nl gecondoleerd.
 

DeletedUser20928

Guest
Normaliter sluiten we dit soort topics vanwege de moeilijkheidsgraad om dit te verifiëren.

Omdat dit verhaal volledig terug te traceren valt zullen we dit uitzonderlijk open laten.

Vanuit InnoGames en TribalWars.nl gecondoleerd.

Dank je....
Indien er tóch twijfels mochten ontstaan kan ik je alle bewijzen aanleveren die jullie/InnoGames verlangen, kwestie van een PM sturen....
 

DeletedUser4045

Guest
Hoorde van de week het treurige nieuws.

Veel sterkte aan jullie beide met het verlies van Hanna.
 

DeletedUser17680

Guest
Ik hoor nu pas het treurige nieuws. Het is dan wel bijna 2-3 jaar terug dat ik met de meeste van jullie gesproken heb, maar dit raakt mij ook behoorlijk.

Cervix is altijd een familie geweest en dat is het nu nog steeds ook al is iedereen een andere kant op gegaan. Oude gegadigden komen terug om te vertellen wat voor een geweldig persoon deze speler was - er bestaat niets mooiers dan zoiets.

Veel sterkte Hagenezen & Haydar(alleen jou heb ik toentertijd niet echt leren kennen).
 

DeletedUser17815

Guest
Rust in vrede Hanna.

Veel sterkte aan de nabestaanden.

Omnius/Ricoluci
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik speel hier dan helaas niet maar ben wel in W3 begonnen met spelen.

Rust in vrede en veel sterkte aan familie & vrienden.
 
Reactiescore
786
Ik speel hier niet.
En kende Hanna ook niet
maar gecondoleerd aan de familie
 

DeletedUser3621

Guest
Ik las net een berichtje van P.J. hierover.

Ontzettend veel sterkte toegewenst familie Hagenezen. Niemand hier kan zich voorstellen wat jullie verloren hebben. Ik hoop oprecht dat jullie er samen sterk doorheen komen en mogen weten dat Hanna in vrede rust.

Ik vind het ook heel mooi om te lezen dat de w3 spelers samen wat van zich hebben laten horen. Top. Dit geeft echt aan dat er meer is gegroeid dan een simpel spelletje.

Gecondoleerd,
Niels (-ORi- en egtwel)
 

DeletedUser

Guest
Ik las dit droeve bericht pas net. Ik wist van haar ziekte, en haar dappere gevecht ertegen.
Ook al kende ik Hanna enkel van een meeting, wil ik toch Haagje en Haydar heel veel sterkte wensen.

Gecondoleerd,
Christine
 
Bovenaan