Rust in vrede Hanna (Prutsers)

DeletedUser

Guest
Juist terug van vakantie ... en dit sloeg in als een bom.
Hanna is niet meer.

Hanna,
Ik heb je leren kennen op het account Prutsers, samen met haydar (zoon).
We hebben uren gespamd, onderhandeld met de jonkies, veel gelachen, ... op het cervix-forum.
Wij waren (samen met nog enkelen) de vrouwelijke kracht van cervix. (en dat hadden ze echt nodig)
Samen met je mannetje (Erwin, de Hagenezen) was je één van de drijvende krachten in het oude cervix ...
Ik ga je missen!

Sterkte en deelneming aan Haagje en Haydar.

Sasss
 

DeletedUser13822

Guest
Sasss neemt me een beetje de woorden uit de mond....na lang jullie niet meer gehoord te hebben sloeg dit nieuws in als een bom.

Hanna was één van de drijvende krachten in Cervix. IJzersterk karakter als het moest, een doorzetter, en als de mogelijkheid zich presenteerde één van de zovele spammers in onze tw-familie!
Dankzij een spel hebben we elkaar leren kennen, en daar ben ik héél blij mee!

Sterkte aan Haagje en Haydar
 

DeletedUser6817

Guest
ze was altijd één van de gangmakers bij ons in de stam, het is spijtig om haar te verliezen.

sterkte aan de familie
 

DeletedUser15312

Guest
Net het spijtige nieuws vernomen.
Hoewel ik al meer dan een jaar geleden gestopt ben, liggen de spelers van het oude Cervix nog vers in mijn geheugen.
Onder de oude elite, de hechte club waar ik zo van hield, was jij een van de rustigste en vriendelijkste personen.

Ik heb later nog het een en ander opgevangen over jou strijd, en het spijt mij zeer jou nu te moeten missen.
De wereld, en niet alleen deze speelwereld, zal jou aanwezigheid nu voor altijd moeten missen.
Wat overblijft zijn de vele fantastische herinneringen.

Heel veel sterkte aan de Haagje en de overige familieleden de komende tijd.
 

DeletedUser20791

Guest
Zonet heb ik via Quite Sh. het droeve nieuws van het heengaan van Hanna vernomen. Ik denk dat ze in ieders gedachten als een vrolijk, vriendelijk en steeds behulpzame dame in onze herinnering zal blijven...
Ik wens Haagje en zijn hele familie veel sterkte in deze droeve dagen en vooral op de dag van de teraardebestelling...
Moge ze rusten in vrede.
 

DeletedUser

Guest
Ik krijg dit trieste bericht net binnen via quite shagly.

Ook al ben ik en mijn man (Chino en Mamuthones (WargodNL) allang gestopt met TW maar als er iets niet goed is met een TW-lid blijf je altijd op de hoogte.

De laatste keer dat ik je aan de telefoon had heb je mij vol goede moed verteld dat het niet goed met je ging.
Je liet je niet door deze enge ziekte kisten en ging er helemaal voor. Niet voor jezelf, maar voor Erwin en Haydar. Want die was/is nog veel te jong om zijn mama te missen.

Helaas heb je je strijd verloren.

Je was een prachtmens, een jolige tante, een echte teamplayer. Je ging helemaal voor Cervix. En hebt heel wat conflicten moeten sussen.
Heel wat avonden hebben we met de jonkies zitten spammen op het Cervix-forum, tot grote ergernis van onze leiding. Wat hebben we een lol gehad.
Tijdens onze bowl-avond hebben we uren zitten lachen en praten. Heel leuk om je in het real-life gezien te hebben.

Als ik na een avond spammen dan weer opstond had je alweer zitten grappen met Ter. Want het was altijd een spelletje tussen jullie twee, wie van jullie twee was het eerst op het forum om goedemorgen te zeggen:)

Ik wens Erwin en Haydar komende donderdag heel veel sterkte tijdens je begrafenis en voor de toekomst.
En als ik in de toekomst een sterretje zie oplichten aan de hemel zal ik aan je denken.

Dag Hanna, lieve meid, rust zacht.

Chino (Moon) en Mamuthones (Ter)
 

DeletedUser

Guest
Heb ook net het spijtige nieuws vernomen en ben er ook niet goed van.

Ik weet nog dat ik de gezellige familie prutsers pas beter ben leren kennen toen ik de vv van zowel prutsers als haagje moest doen...
Toen alles nog klein was, toen we niet spraken van miljoenen zelfs denk ik... en toen alles nog handmatig bij jullie ging :p
Maar met geweldig uitgedachte tekens en cijfers van 'de haganezen' werd toen alles in goede banen geleid (een militair in hart en nieren? :)), en was wel een leuke uitdaging omdat ik zelf toen ook al premium had. Herrinner me zeker ook nog al dat gespam dat jij kon ;). Ikzelf was niet meteen zo'n spammer, dat weet iedereen wel denk ik, maar ik genoot eig wel van elke morgend een uurtje of 2 uurtjes al wat er gezegd was die nacht, om dat allemaal te lezen :). En al wat hier al gezegd is geweest over dat jij een drijvende kracht bent geweest in de stam en samen met sass (en nog andere vrouwen, zoals moon :), maar ik spreek vooral over het einde(van mijn tw-loopbaan) dan, toen er wel meer mis ging) kan ik enkel maar beamen, en die discussies soms tussen jou en haagje waren ook vaak lachen... en dan zeiden jullie op de stammeeting dat jullie soms gewoon naast elkaar in de zetel zaten ;).

Hoeveel herinneringen er niet boven komen eens je begint te schrijven. En ik ben hier helemaal niet goed in.

Hanna, ben blij dat ik je nog kunnen ontmoeten heb in het echt, nog leuk met je kunnen babbelen op de stammeeting. En ook op tribalwars zelf natuurlijk. Je vechtlust was een voorbeeld voor velen, en de wereld (rl als tw) is een stukje slechter af zonder jou. Maar tegelijkertijd laat je ons achter met geweldige herinneringen. Danku daarvoor.

Veel sterkte gewenst aan Haydar en Erwin.
 

DeletedUser26555

Guest
ik speel hier misschien niet

maar RIP en sterkte aan zoon en man
 

DeletedUser60039

Guest
RIP , sterkte aan Haydar en Erwin, en de familie.
R.I.P
 

DeletedUser

Guest
Kreeg ook net het bericht van PJ,

Veel sterkte aan Haagje en Haydar !!

Davy
ex-Driizz
 

DeletedUser

Guest
Zijn geen woorden voor, het leven is soms erg oneerlijk!

Mijn steun aan allen die Hanna gekend hebben in deze moeilijke periode!!

frezz
 

DeletedUser65547

Guest
Ik hoorde het nieuws van PJ.
Het is een behoorlijke tijd geleden dat ik tribalwars speelde, maar ik ken de Cervix-clan nog steeds, het was een leuke groep en het is spijtig om dergelijk nieuws te vernemen. Veel sterkte en steun gewenst aan alle mensen die Hanna gekend hebben en voornamelijk aan Haagje en Haydar.

Rust in vrede,
Faced
 

DeletedUser

Guest
Heb het spijtige nieuws vandaag ontvangen. Ook al speel ik al jaren niet meer, het is moeilijk voor mij om zo'n nieuws te horen dat een van men vroegere medespelers er niet meer is. De cervix-clan was en is nog steeds een hechte groep.

Veel sterkte aan haagje en de familie.

Methane
 

Deleted User - 44652

Guest
RIP aan Hanna, Ik heb je leren kennen als degene die me op weg hielp op pa breydel.

Jammer dat ik toendertijd las dat het goed ging, en het nu in een keer is omgekeerd :mad:
Sterkte aan Haagje en Haydar & de rest van de familie.
groet,
c0al
 

DeletedUser1635

Guest
Gisteren kreeg ik een berichtje doorgestuurd via pj..

Een bericht met een mededeling welke ik niet verwacht had te lezen...
Bij lezen van het bericht kreeg ik een brok in mijn keel... woorden schieten me te kort... hanna is niet meer...

Vanaf het begin dat ik in Cervix kwam was je een maatje van me.. Na de stam-meetings is dit alleen maar hechter en hechter geworden..
Als ik aan je terug denk, kan ik me alleen maar leuke momenten herinneren. Altijd vrolijk ondanks die slopende ziekte die je bij je droeg..

Twee weken terug stuurde je me nog een smsje, met de vraag of ik zin had om langs te komen aangezien jullie in de buurt van een vakantie aan het genieten waren..
Een of twee dagen ervoor had ik echter mijn enkelbanden opgerekt, waardoor ik niet kon rijden en dus ook geen mogelijkheid zag om langs te komen..
Nu ik dit bericht voorgeschoteld kreeg, kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan met de gedachte dat ik me de moeite niet genomen heb om met ander vervoer richting Weert te gaan...

Verrekte enkelbanden.. Wat stelt het voor tegenover de slopende ziekte waar jij tegen vocht.. Ik neem het mezelf kwalijk dat ik niet meer langs gekomen ben om nog eens te grappen en grollen met jullie..


Erwin en Haydar enorm veel sterke in deze zware tijd!

Hanna schat van een vrouw, we gaan je missen!!..

Hanna... Rust zacht....

Maikel (tomatenketchup!)
 

DeletedUser25999

Guest
Optimistisch tot het laatste
niet moeilijk maken voor je naasten
gesloopt van al je krachten
bleef je op een betere dag wachten
wij waren je lust en je leven
Maar er is je geen tijd meer gegeven
je streed vol moed en kracht
Lieve schat rust nu maar zacht

Als tranen een trap konden vormen
en herinneringen een brug,
dan klommen wij met zijn allen naar de hemel
en haalde je terug.
 

DeletedUser

Guest
Rust in vrede en veel sterkte toegewenst aan Hagenezen.

Het was een leuke tijd in Cervix.
 
Bovenaan