Rush.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser75287

Guest
Hallo lieve lezers,

Wij, Timon en Hans, van Rush willen graag onze stam naam veranderen van "Beyond the Rush" naar "Big Time Rush".
Jullie zullen je wel afvragen waarom, het zit zo: Wij zijn al jaren grote BTR fans en oor het eerst hebben we een goede basis gevonden voor het oprichten voor een ECHTE fan club, namelijk Rush. De naam is al voor de helft aanwezig wat het zeer makkelijk maakt om de naam te veranderen naar de naam van de meest iconische boyband ever!
Het grote probleem zijn de andere stamleden, deze zien de noodzakelijkheid van de naam verandering niet in. Voor het voortbestaan van Rush is het nodig dat we nieuwe leden aantrekken, door de naam te veranderen weten we dat er genoeg nieuwe aanmeldingen zullen komen. Onze stam heeft één voorwaarde gegeven waaronder ze een naam verandering willen, namelijk 100 likes of re-tweets op ons stamprofiel, zodra we dit aantal hebben bereikt mogen we de naam veranderen en kunnen we tot het leden limiet mensen aan nemen!

Ik hoop dat jullie de noodzakelijkheid van deze verandering inzien, namelijk het voortbestaan van wereld 42!

Mvg,

Leiding Rush.
 

DeletedUser75798

Guest
Misschien is die deleteknop wat beter voor jullie ^^
 
Reactiescore
111
Ik was mijn handen in onschuld naabs :rolleyes:
 
Reactiescore
1.367
Wat een onzin...
 

DeletedUser73147

Guest
Hier krijg ik toch wel een stijve Tepel van...

Brrrr nippy hiero
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan