Rush : Meest schijnheilige stam van W42

DeletedUser13688

Guest
''geen zin meer om met iemand te communiceren die zich profileert als een 6-jarige'' :eek::eek::eek:

Zoals ik al zei lobbyde je dus om mij te laten stoppen met posten tegen je, net zoals je met een dergelijke intonatie lobbyde of jullie Vitae konden joinen.

Je zegt "lobbyde" maar ik heb het gevoel dat dit simpelweg het toepassen is van een politiek-economisch gerelateerd jargon om het interessanter te laten klinken dan het woord "probeerde" wat je in beide toepassingen van "lobbyde" hier beter neer kan zetten.

Verder niets met het inhoudelijk te maken, maar goed. :cool:
 
Reactiescore
57
Je zegt "lobbyde" maar ik heb het gevoel dat dit simpelweg het toepassen is van een politiek-economisch gerelateerd jargon om het interessanter te laten klinken dan het woord "probeerde" wat je in beide toepassingen van "lobbyde" hier beter neer kan zetten.

Verder niets met het inhoudelijk te maken, maar goed. :cool:

Anti-vaagtaal workshopje is op zijn plaats voor Liptonia. Paradoxaal woord trouwens, anti-vaagtaal.

Wel lekker scherpe post :D
 

DeletedUser73195

Guest
Ik vind de woordkeuze van Liptonia accurater dan het gegeven alternatief. Ik noem dit een poging om je boven iemand te stellen vanwege de mening dat hij zich boven anderen stelt. >.>
 

DeletedUser73696

Guest
Ik zie nu pas wat je met die letter hebt gedaan, best grappig.
 
Reactiescore
1.367
Gebeurt hier nog iets?
 

DeletedUser74047

Guest
Denk dat dit topic wel gesloten kan worden? Discussies over Rush vinden toch plaats in het oorlogstopic met Vitae of top/flop stammen. Bovendien lijkt mij dit topic helemaal niet (meer) relevant
 

DeletedUser76165

Guest
Denk dat dit topic wel gesloten kan worden? Discussies over Rush vinden toch plaats in het oorlogstopic met Vitae of top/flop stammen. Bovendien lijkt mij dit topic helemaal niet (meer) relevant

Ik vind dat de spelers in Rush wel hun eigen topic verdienen hoor :O

Mvg -D
 

DeletedUser68252

Guest
Denk dat dit topic wel gesloten kan worden? Discussies over Rush vinden toch plaats in het oorlogstopic met Vitae of top/flop stammen. Bovendien lijkt mij dit topic helemaal niet (meer) relevant

Topic is en blijft voorlopig relevant, Rush heeft immers nog altijd dezelfde titel. :)
 

DeletedUser74047

Guest
Volgens mij is er lang genoeg gediscussieerd over Vlemis (waar dit, in mijn ogen onzin topic, over gestart is). De betreffende speler met een NAP met Vitae indertijd is inmiddels hartelijk ontvangen in de stam Vitae. Gilles (die ondertussen al van het betreffende account met de NAP, Minato, af is) heeft direct 'ingegrepen' door alle aanvallen die van de speler Vlemis kwamen openbaar te maken. Volgens mij is er dus geen enkele speler waar dit topic over begonnen is nog bezig met dit voorval.

Dat jij, Sven, vindt dat Rush 'schijnheilig' is, is mijn probleem niet. Dit gevoel is namelijk geheel wederzijds. Het komt er gewoon op neer dat hier nu alleen nog maar spam in geplaatst wordt, tenzij jij (of andere spelers op wereld 42) natuurlijk nog (on)gefundeerde aantijgingen willen plaatsen ten opzichte van Rush in een topic buiten top/flop stammen.

Jankert, ik heb nog wel een schouder om uit te huilen?

waar slaat dit op?
 
Reactiescore
151
Volgens mij is er lang genoeg gediscussieerd over Vlemis (waar dit, in mijn ogen onzin topic, over gestart is). De betreffende speler met een NAP met Vitae indertijd is inmiddels hartelijk ontvangen in de stam Vitae. Gilles (die ondertussen al van het betreffende account met de NAP, Minato, af is) heeft direct 'ingegrepen' door alle aanvallen die van de speler Vlemis kwamen openbaar te maken. Volgens mij is er dus geen enkele speler waar dit topic over begonnen is nog bezig met dit voorval.

Dat jij, Sven, vindt dat Rush 'schijnheilig' is, is mijn probleem niet. Dit gevoel is namelijk geheel wederzijds. Het komt er gewoon op neer dat hier nu alleen nog maar spam in geplaatst wordt, tenzij jij (of andere spelers op wereld 42) natuurlijk nog (on)gefundeerde aantijgingen willen plaatsen ten opzichte van Rush in een topic buiten top/flop stammen.



waar slaat dit op?

Het topic was vrij dood, tot jij begon te zaniken dat het dicht moest :D

Is Rush op het moment nog heel backstabberige dingen aan het doen? Voorzover ik weet niet.
Betekent dat dat we meteen het verleden moeten vergeten? Lijkt me ook niet.

Maar als je het topic zo erg vindt, post er niet in dan :D
 
Bovenaan