Rush : Meest schijnheilige stam van W42

DeletedUser

Guest

25iw85s.png

Beste Forumgangers,

Het is slechts enkele dagen geleden dat Rush hier op het Algemeen forum een post over een Vitae speler maakte die een Nap schond. Dit is uiteindelijk door Vitae keurig afgehandeld. Een Nap van 10 dagen werd afgesproken tussen Fishermansfriend (Nieuwe naam: Savior of the North), .Estateroami en Minato Namikaze. Naast de nap hebben zowel Fisher als .Esta de overgenomen dorpen terug gegeven, dit terwijl .Esta zijn dorpen gewoon had mogen behouden gezien zij niks fout hadden gedaan. Vitae was echter van mening dat we vanwege de actie die Quid Pro quo had opgezet iets extra's moesten terug doen om hun te compenseren voor de geleden verliezen. Zo gezegd zo gedaan, alle dorpen zijn reeds terug gegaan naar Minato, een 10 daagse nap werd afgesproken.

Yihaaaa, daar gaan we weer. Als Rush een dergelijke post maakt die betrekking heeft tot het schenden van een Nap zou je verwachten dat men zich ook aan de gestelde normen en waarden houd die in die post naar voren kwamen. Niets blijkt echter minder waar. Rush veroordeelt andere stammen maar begaat vervolgens zelf geheel hetzelfde. Uiterst schijnheilig, hypocriet. Wij hadden van Rush een eerlijke strijd verwacht, die geheel fair zou lopen. Helaas kunnen zij dit niet opbrengen, kunnen ze geen voorbeeld nemen aan Vitae die altijd rechtvaardig handelt, ook wanneer dit in haar eigen nadeel is. Rush heeft zich vandaag in hetzelfde rijtje als Cano gevoegd, niet geheel onverwacht natuurlijk gezien het elkaars bondgenoten zijn.

Plots begon vandaag ook Vlemis de aanval op Vitae te openen, nadat er al een massa van Rush op het account Dont ask Me liep, Cano reeds de aanval had geopend op Pathos11. We kunnen dus vrij duidelijk stellen dat dit bondgenoten van elkaar zijn gezien ze samen de aanval gelijktijdig openen, dezelfde normen en waarden hanteren. Zie het topic: 'Cano van respectvol tegenstander tot sneaky achterbakse stam.' In dit topic word duidelijk dat Cano geen respect heeft voor diplomatieke betrekkingen. De puzzelstukjes vallen nu op zijn plek, vrij logisch dat Nyade daar trachtte zijn eigen bondgenoot te verdedigen, de actie van zijn bondgenoot trachtte goed te praten.

Opzich zal dit menig wenkbrauw doen fronzen van de gemiddeld lezer van dit forum. Waarom is dit nu schijnheilig, hypocriet? Dat zullen we jullie uitleggen. Als je de statistieken van het account Vlemis bekijkt zal je opvallen dat dit account al enige tijd stilstaat qua groei. Dit komt omdat de vv van dit account in het bezit van Rush is, zij dit account willen gebruiken om een voordeel ten op zichtte van Vitae te krijgen, ze kunnen het namelijk net zoals Cano ondanks een overmacht in die regio niet alleen af. Uiterst cynisch dat beide partijen al eens verwijten maakte richting Vitae dat we ons op de diplomatieke markt begaven, het niet alleen zouden afkunnen waar zij gewoon exact hetzelfde doen. Hypocrisie, tegenstrijdigheid tot de max.

Cru, een kort woord wat toch zoveel zegt in een situatie als deze. Dit woord beschrijft in dit geval voornamelijk de stam Rush, welke geteisterd word door interne problemen vanwege de vele harteloze spelers die er spelen. Zelfs onderling tussen de leiders van de stam lijken ze het niet eens te zijn over de normen en waardes die ze moeten hanteren. Zo zijn de bespeler van Minato Namikaze (leiders account van Rush) het niet eens met betrekking tot de vuile actie die Rush is begaan. De ene speler neemt het account Vlemis onder beheer voor een periode. Stoomt het account klaar voor een aanval op Savio of the North, het account waar zij zelf een nap mee hebben, terwijl de ander van het account juist volledig tegen de actie is.

Ravage, weer een woord wat perfect past in deze situatie. Het is namelijk een regelrechte ravage te noemen binnen Rush. Enkele dagen geleden opende een Rush speler zelfs nog een skype gesprek met de zin: 'Rush is echt om te janken man.' Nu snap ik precies waar hij op doelde met die zin. Hun niveau is namelijk echt om te janken. Eerst al de continu aanhoudende persoonlijke aanvallen tegen Vitae spelers, nu het indirect aanvallen tijdens een Nap. Deze 3e rangs stam heeft zich zojuist verlaagt tot onder het dieptepunt. Zonde, want in tegenstelling tot wat ik van hun bondgenoot had verwacht, had ik bij hun iets hogere verwachtingen. Deze zal ik maar eens moeten bijstellen als ik het allemaal zo bekijk, want tot nu toe is hun niveau vele malen lager dan dat van hun bondgenoot.

Incapabel, weer een fantastisch woord wat een puzzelstukje in deze ravage beschrijft. We spreken hier natuurlijk over de leiding van Rush. Ze hebben nog veel te leren zo valt te zien. Eerst keurde ze het sneaky achterbakse gedrag van hun bondgenoot Cano goed, nu schijnen ze zelf geen problemen te hebben met het geen wat ze onlangs veroordeelde. Wij zullen er als rechtvaardige, eerlijke stam dan ook alles aan doen deze walgelijk, vieze en obscene stam te bestrijden. Willen wij meer of minder Rush? Minder! Minder! galmde het door de Vitae chat.

En dan zijn we alweer bijna aan het einde van dit statement die betrekking heeft tot de stam Rush. Wij hopen jullie verlicht te hebben met deze openbaring. Wij hopen dat iedereen wel 2x achter zijn oren zal krabben in het vervolg voor men met deze stam een diplomatieke betrekking aan zal gaan. Wij willen jullie allen nog veel succes wensen op deze wereld en hopen dat ieder andere stam met respect voor elkaar zal strijden. Dat men zich aan de normen en waarden van tw houd.

Tot slot willen we nog even een samenvatting geven van de situatie. Het account Vlemis staat al enige tijd onder vv van Rush leider Minato Namikaze. Deze heeft sinds enkele dagen een nap met het account Savior of the North. Gedurende deze Nap hebben ze de vv van het account vlemis aangehouden, hebben ze het account voorbereid op een aanval tegen hun eigen nap, hiermee val je indirect je eigen nap aan, schend je de regels van een Nap gezien dat letterlijk inhoud: Niet aanvalspact. Het ergste van alles is nog, dat ze naast het account klaarstomen voor een aanval op hun Nap zelfs de intentie hebben gehad om zelf met het account aan te vallen op Savior of the North.

Met Vriendelijke Groeten,
Liptonia (Sven), Conceived By Communism (Jordi) & Jullie Beschermer (Joren).
 
Reactiescore
111
Pfff, weer een nieuw topic....

EDIT: Dus als je als acc een NAP hebt mag je geen VV draaien en vanaf daar aanvallen? Wat is dat voor bullshit? :?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.062
haha 3e rangs stam, joren ga asjeblieft snel je mond houden
 
Reactiescore
1.015
Pfff, weer een nieuw topic....

EDIT: Dus als je als acc een NAP hebt mag je geen VV draaien en vanaf daar aanvallen? Wat is dat voor bullshit? :?

Acc was in ons bezit tot gisteraaf/nacht. Persoon die aanviel was niet Minato met de vv
 
Reactiescore
111
Reactiescore
2.062
wat n gozer die joren man, hele verhalen heb die niks beters te doen en nog dit onzin ook en vooral dat 3e rangs stammetje
 

DeletedUser73657

Guest
Top/flop stammen??????

Ik kan misschien vanaf nu per dorp dat ik verover een nieuw topic openen?
 
Reactiescore
2.062
Reactiescore
3.536
Ik merk ook 3 puntjes op en zal deze alsvolgt opsommen.

1: Je spreekt een NAP af met de accounts wat wil zeggen dat je met jouw account geen aanvallen mag sturen naar je NAP maar via vv's aanvallen is niet verboden het is mss niet helemaal netjes maar ze overtreden geen beloftes.

2: Oke jullie hebben het mooi opgelost met fissher maar alsnog zit 1 van de stab spelers op Pathos dus vitae is nog altijd geen faire stam.

3: Waren jullie niet degene die de topic's van Rush afkeurde omdat ze zich verlaagde tot een bepaald niveau om jullie 'zwart' te maken en vervolgens gaan jullie dit ook doen

En het is niet dat ik een paar leden in vitae niet mag dat ik hier subjectief ga praten maar dit is dus mijn zeer objectieve mening erover.
 

DeletedUser73244

Guest

25iw85s.png

Beste Forumgangers,

Tot slot willen we nog even een samenvatting geven van de situatie. Het account Vlemis staat al enige tijd onder vv van Rush leider Minato Namikaze. Deze heeft sinds enkele dagen een nap met het account Savior of the North. Gedurende deze Nap hebben ze de vv van het account vlemis aangehouden, hebben ze het account voorbereid op een aanval tegen hun eigen nap, hiermee val je indirect je eigen nap aan, schend je de regels van een Nap gezien dat letterlijk inhoud: Niet aanvalspact. Het ergste van alles is nog, dat ze naast het account klaarstomen voor een aanval op hun Nap zelfs de intentie hebben gehad om zelf met het account aan te vallen op Savior of the North.

Met Vriendelijke Groeten,
Liptonia (Sven), Conceived By Communism (Jordi) & Jullie Beschermer (Joren).

Wij hebben vlemis inderdaad zo goed mogelijk voorbereid voor de aanval op Savior om hem te laten vallen en Rush maar vooral ook onszelf een slecht naam te geven alleen snap ik dan niet waarom wij de clears van vlemis hebben verstuurd op andere spelers :confused:
bd82b05ab2.png
 
Reactiescore
151
Valt me tegen dat de beginletters niet iets spellen van Never Gonna Give You Up, of gewoon The Game.
 

DeletedUser3435

Guest
Volgend forumartikel : Space, een messteek in de rug..
Is maar een voorspelling hé... :eek:
 

DeletedUser68252

Guest
Pfff, weer een nieuw topic....

EDIT: Dus als je als acc een NAP hebt mag je geen VV draaien en vanaf daar aanvallen? Wat is dat voor bullshit? :?

Als je een account klaarmaakt wat buiten je eigen stam ligt in dit geval voor de aanvallen tegen je eigen Nap val je daarmee indirect je Nap aan, schend je de Nap.

Acc was in ons bezit tot gisteraaf/nacht. Persoon die aanviel was niet Minato met de vv

Dan slaat dit hele verhaal dus nergens op? :eek:

Doet er niet toe, jullie hebben het account voorbereid op aanvallen, zelf de intentie gehad deze aanvallen te versturen op jullie eigen Nap (Savior of the North).

wat n gozer die joren man, hele verhalen heb die niks beters te doen en nog dit onzin ook en vooral dat 3e rangs stammetje

Stereotype Rush post? Altijd word er door jullie geroepen dat dingen onzin zijn zonder enige argumentatie die vaak gebaard gaat met persoonlijke aanvallen.

Ik merk ook 3 puntjes op en zal deze alsvolgt opsommen.

1: Je spreekt een NAP af met de accounts wat wil zeggen dat je met jouw account geen aanvallen mag sturen naar je NAP maar via vv's aanvallen is niet verboden het is mss niet helemaal netjes maar ze overtreden geen beloftes.

Door een vv account tegen je Nap klaar te maken om mee aan te vallen, val je indirect je eigen nap aan waarmee je dus de afspraak schend.

2: Oke jullie hebben het mooi opgelost met fissher maar alsnog zit 1 van de stab spelers op Pathos dus vitae is nog altijd geen faire stam.

Deze discussie hebben we allang gevoerd en uiteindelijk ben je er met de staart tussen de benen van door gegaan na meer dan 5x van argumentatie te switchen. De spelers die de discutabele actie begingen zijn gekickt van het account.

3: Waren jullie niet degene die de topic's van Rush afkeurde omdat ze zich verlaagde tot een bepaald niveau om jullie 'zwart' te maken en vervolgens gaan jullie dit ook doen

En het is niet dat ik een paar leden in vitae niet mag dat ik hier subjectief ga praten maar dit is dus mijn zeer objectieve mening erover.

Wij veroordeelde hun voor het onterecht zwart maken van de huidige Pathos spelers gezien ze niks met de discutabele actie te maken hadden, dit is echter niet te vergelijken met deze situatie gezien dit Rush betreft als stam.
 
Bovenaan