1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

    Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Rooftochten

Discussie in 'Snellijstscripts' gestart door Warre, 9. jun 2018.

Deel Deze Pagina

  1. Buurman Bolderbast

    Buurman Bolderbast

    Lid geworden:
    16. jan 2019
    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    11
    Zo lang het script hier op het forum staat is hij goed om te gebruiken :)
     
  2. AuraCraft

    AuraCraft

    Lid geworden:
    15. dec 2008
    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    5
    @warre - dank voor dit script
    Het is redelijk self explanatory allemaal maar hoe deactiveer je lvl 2 rooftochten?
    Lvl 1 wordt niet gebruikt (vanzelfsprekend) maar ik vind niet in het script terug waarom dat zo is... dus ook niet hoe ik lvl 2 deactiveer :)

    Ik zou trouwens de volgorde van je standaard script wijzigen;
    éérst speren, dán pas zwaarden ;) (niet andersom)

    En in je 1e post complete custom scripts voor 6 uur looptijd met uitsluitend speren en een script voor 6 uur uitsluitend LC aanbieden omdat dat voor de meeste spelers het meest praktisch is.
    (De meeste spelers zijn namelijk onvoldoende bekend met scripts om er zelfstandig mee aan de slag te gaan... en ik denk dat 6 uur voor de meeste spelers optimaal praktisch is. Ik zie namelijk bij stamgenoten dat ze schrikken om het script te gebruiken omdat "opeens" "al" hun troepen "weg" zijn... ipv "effe" het script te lezen en naar wens aan te passen... de meeste spelers gebruiken überhaupt nooit scripts)
     
    Laatst bewerkt: 14. apr 2019
  3. Warre

    Warre

    Lid geworden:
    19. feb 2008
    Berichten:
    4.414
    Leuk Bevonden:
    489
    Het script gebruikt gewoon alle rooftochten hoor, mits je genoeg troepen hebt daar voor. Er zit dus geen mogelijkheid in om een bepaald lvl te deactiveren ;)
    Als je wat van code kent is het wel mogelijk om te doen natuurlijk.
     
    AuraCraft vindt dit leuk.
  4. AuraCraft

    AuraCraft

    Lid geworden:
    15. dec 2008
    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    5
    Oh haha ik dacht dat ik het script van dit topic gebruikte XD

    Ik gebruik het script hieronder (zonder lvl 1 rooftochten, thank god)
    het lijkt op het jouwe
    oh ik had trouwens nog wat tekst toegevoegd in mijn vorige post nadat jij de jouwe had geschreven

    javascript:
    var runtimes = {'off': 6, 'def': 5.6}; // in uren
    var group = '37347';
    var $content = $('#scavenge_screen');
    if ($content.length > 0) {
    var $btns = $content.find('.btn-default').not('.btn-disabled, .unlock-button');
    var units = {'spear': {'haul': 25, 'type': 'def'}, 'sword': {'haul': 15, 'type': 'def'}};
    var haul = 0;
    var type = {'off': 0, 'def': 0};

    for (var prop in units) {
    var amount = parseInt($content.find('.units-entry-all[data-unit="' + prop + '"]').text().match(/\d+/));

    haul = haul + parseInt(amount * units[prop].haul);
    type[units[prop].type] = type[units[prop].type] + amount;
    }

    if ($btns.length > 0 && haul > 0) {
    var $btn = $btns.last();
    var loot_factors = {'Flegmatische Fielt': 0.1, 'Bescheiden Bandieten': 0.25, 'Slimme Speurders': 0.5, 'Reuze Rovers': 0.75};
    var loot_factor = $btn.closest('.scavenge-option').find('.title').text().trim();
    var troop_type = (type.off > type.def) ? 'off' : 'def';
    var runtime = runtimes[troop_type] * 60 * 60;
    var loot = Math.round(Math.sqrt(0.0164143 * Math.pow(runtime - 1440.2, 2/9) * Math.pow(runtime, 2) - 47.2797 * Math.pow(runtime - 1440.2, 2/9) * runtime + 34046.1 * Math.pow(runtime - 1440.2, 2/9)) / loot_factors[loot_factor]);
    var send = 0;

    for (var prop in units) {
    var ui = $('.unitsInput[name="' + prop + '"]');
    var needed = Math.round(loot / units[prop].haul);
    var max = parseInt($content.find('.units-entry-all[data-unit="' + prop + '"]').text().match(/\d+/));

    if (needed > max) {
    ui.val(max).trigger('change');
    loot = loot - (max * units[prop].haul);
    send = send + max;
    } else {
    ui.val(needed).trigger('change');
    send = send + needed;
    break;
    }
    }

    if (send >= 10) {
    $btn.trigger('click');
    } else {
    $('.arrowRight, .groupRight').trigger('click');
    }
    } else {
    $('.arrowRight, .groupRight').trigger('click');
    }
    } else {
    location.href = game_data.link_base_pure + 'place&group=' + group + '&mode=scavenge';
    }
    void(0);
     
  5. Warre

    Warre

    Lid geworden:
    19. feb 2008
    Berichten:
    4.414
    Leuk Bevonden:
    489
    Sorry maar verschillende standaard mogelijkheden aanbieden begin ik niet aan, dit is voor iedereen anders. Het is een basis script en zou veel beter kunnen naar gebruik toe (bv ingame instellingen) maar iedereen die een beetje moeite doet om te lezen kan het instellen zoals hij/zij het wilt.

    Dat is mijn script, en zoals ik al zei negeert het lvl 1 helemaal niet ;)

    Als ik zou moeten gokken zou ik zeggen dat hij bij jou de eerste niet mee neemt omdat in dit stuk code...
    PHP:
    var loot_factors = {'Flegmatische  Fielt'0.1'Bescheiden Bandieten'0.25'Slimme Speurders'0.5'Reuze Rovers'0.75};
    ... er geen 2 spaties staan tussen Flegmatische en Fielt. Dit kan voorkomen als je de het plakt als tekst bv via skype of pm oid. Neem de code vanuit de beginpost rechtstreeks en het zou moeten werken voor alle lvl's.

    Kijk dit even na in je snellijst, en als wat ik zeg hier klopt kan je proberen om in diezelfde lijn code gewoon alle lvl's weg te halen die je niet wilt gebruiken, in jou geval dus veranderen in:
    PHP:
    var loot_factors = {'Slimme Speurders'0.5'Reuze Rovers'0.75};
    Succes!

    PS: ik zou dat stuk zoiso moeten herschrijven zodat het niet afhankelijk is van de nederlands taal, zal zijn voor wanneer ik nog eens tijd heb.
     
    Laatst bewerkt: 14. apr 2019
  6. AuraCraft

    AuraCraft

    Lid geworden:
    15. dec 2008
    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    5
    Dankjewel :)
    2 spaties, logisch :p die had ik over het hoofd gezien
    Ik heb "een beetje moeite" gedaan dus heb ik één hele regel snellinkjes speciaal voor rooftochten maar de meeste spelers hebben niet de affiniteit met code zoals wij dus rooftochten dan gewoon handmatig of uit verveling helemaal niet.
    Ik begrijp dat je er geen tijd voor hebt maar er is zeker wel een "markt " voor deze doelgroep (de digitbeten)
     
  7. Warre

    Warre

    Lid geworden:
    19. feb 2008
    Berichten:
    4.414
    Leuk Bevonden:
    489
    Code heeft er niks mee te maken he. Als je niet in staat bent om cijfers af te lezen op tw en ik te vullen volgens een patroon dan kan je ook geen tw spelen he xd
     
  8. Heer Wiranto

    Heer Wiranto

    Lid geworden:
    29. nov 2017
    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    19
    Onze laatste nieuwe update naar versie 8.177 zal op dinsdag 23 juli geïnstalleerd worden.


    script werkt niet meer door deze update.


    nakal.


    Edit:


    Bedankt voor de hulp Buurman Bolderbast.
     
    Laatst bewerkt: 23. jul 2019
  9. Buurman Bolderbast

    Buurman Bolderbast

    Lid geworden:
    16. jan 2019
    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    11
    Met de laatste update heeft InnoGames een verandering in hun scavenge-object, om het te repareren verander je gewoon de array-index van 0 naar 1.

    PHP:
     var scavengeObject JSON.parse($('html').find('script:contains("ScavengeScreen")').html().match(/\{.*\:\{.*\:.*\}\}/g)[0]);
    Naar:
    PHP:
     var scavengeObject JSON.parse($('html').find('script:contains("ScavengeScreen")').html().match(/\{.*\:\{.*\:.*\}\}/g)[1]);
    Succes allemaal met het aanpassen :)
     
    Heer Wiranto vindt dit leuk.
  10. kingsdorp

    kingsdorp

    Lid geworden:
    12. apr 2014
    Berichten:
    1.980
    Leuk Bevonden:
    457
    de codes lijken op het oog hetzelfde.
     
  11. Buurman Bolderbast

    Buurman Bolderbast

    Lid geworden:
    16. jan 2019
    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    11
    jupp had nog een foutje er in staan :( nu is hij goed :)
     
  12. Warre

    Warre

    Lid geworden:
    19. feb 2008
    Berichten:
    4.414
    Leuk Bevonden:
    489
    Beginpost geupdate :)
     
    crodie en .sleepwell vinden dit leuk.