Rooftochten

@warre - dank voor dit script
Het is redelijk self explanatory allemaal maar hoe deactiveer je lvl 2 rooftochten?
Lvl 1 wordt niet gebruikt (vanzelfsprekend) maar ik vind niet in het script terug waarom dat zo is... dus ook niet hoe ik lvl 2 deactiveer :)

Ik zou trouwens de volgorde van je standaard script wijzigen;
éérst speren, dán pas zwaarden ;) (niet andersom)

En in je 1e post complete custom scripts voor 6 uur looptijd met uitsluitend speren en een script voor 6 uur uitsluitend LC aanbieden omdat dat voor de meeste spelers het meest praktisch is.
(De meeste spelers zijn namelijk onvoldoende bekend met scripts om er zelfstandig mee aan de slag te gaan... en ik denk dat 6 uur voor de meeste spelers optimaal praktisch is. Ik zie namelijk bij stamgenoten dat ze schrikken om het script te gebruiken omdat "opeens" "al" hun troepen "weg" zijn... ipv "effe" het script te lezen en naar wens aan te passen... de meeste spelers gebruiken überhaupt nooit scripts)

Laatst bewerkt:
Het is redelijk self explanatory allemaal maar hoe deactiveer je lvl 2 rooftochten?
Lvl 1 wordt niet gebruikt (vanzelfsprekend) maar ik vind niet in het script terug waarom dat zo is... dus ook niet hoe ik lvl 2 deactiveer
Het script gebruikt gewoon alle rooftochten hoor, mits je genoeg troepen hebt daar voor. Er zit dus geen mogelijkheid in om een bepaald lvl te deactiveren ;)
Als je wat van code kent is het wel mogelijk om te doen natuurlijk.

Oh haha ik dacht dat ik het script van dit topic gebruikte XD

Ik gebruik het script hieronder (zonder lvl 1 rooftochten, thank god)
het lijkt op het jouwe
oh ik had trouwens nog wat tekst toegevoegd in mijn vorige post nadat jij de jouwe had geschreven

javascript:
var runtimes = {'off': 6, 'def': 5.6}; // in uren
var group = '37347';
var $content = $('#scavenge_screen');
if ($content.length > 0) {
var $btns = $content.find('.btn-default').not('.btn-disabled, .unlock-button');
var units = {'spear': {'haul': 25, 'type': 'def'}, 'sword': {'haul': 15, 'type': 'def'}};
var haul = 0;
var type = {'off': 0, 'def': 0};

for (var prop in units) {
var amount = parseInt($content.find('.units-entry-all[data-unit="' + prop + '"]').text().match(/\d+/));

haul = haul + parseInt(amount * units[prop].haul);
type[units[prop].type] = type[units[prop].type] + amount;
}

if ($btns.length > 0 && haul > 0) {
var $btn = $btns.last();
var loot_factors = {'Flegmatische Fielt': 0.1, 'Bescheiden Bandieten': 0.25, 'Slimme Speurders': 0.5, 'Reuze Rovers': 0.75};
var loot_factor = $btn.closest('.scavenge-option').find('.title').text().trim();
var troop_type = (type.off > type.def) ? 'off' : 'def';
var runtime = runtimes[troop_type] * 60 * 60;
var loot = Math.round(Math.sqrt(0.0164143 * Math.pow(runtime - 1440.2, 2/9) * Math.pow(runtime, 2) - 47.2797 * Math.pow(runtime - 1440.2, 2/9) * runtime + 34046.1 * Math.pow(runtime - 1440.2, 2/9)) / loot_factors[loot_factor]);
var send = 0;

var ui = $('.unitsInput[name="' + prop + '"]');
var needed = Math.round(loot / units[prop].haul);
var max = parseInt($content.find('.units-entry-all[data-unit="' + prop + '"]').text().match(/\d+/));

if (needed > max) {
ui.val(max).trigger('change');
loot = loot - (max * units[prop].haul);
send = send + max;
} else {
ui.val(needed).trigger('change');
send = send + needed;
break;
}
}

if (send >= 10) {
$btn.trigger('click');
} else {
$('.arrowRight, .groupRight').trigger('click');
}
} else {
}
} else {
location.href = game_data.link_base_pure + 'place&group=' + group + '&mode=scavenge';
}
void(0);

Lvl 1 wordt niet gebruikt (vanzelfsprekend) maar ik vind niet in het script terug waarom dat zo is... dus ook niet hoe ik lvl 2 deactiveer :)

Ik zou trouwens de volgorde van je standaard script wijzigen;
éérst speren, dán pas zwaarden ;) (niet andersom)

En in je 1e post complete custom scripts voor 6 uur looptijd met uitsluitend speren en een script voor 6 uur uitsluitend LC aanbieden omdat dat voor de meeste spelers het meest praktisch is.
(De meeste spelers zijn namelijk onvoldoende bekend met scripts om er zelfstandig mee aan de slag te gaan... en ik denk dat 6 uur voor de meeste spelers optimaal praktisch is. Ik zie namelijk bij stamgenoten dat ze schrikken om het script te gebruiken omdat "opeens" "al" hun troepen "weg" zijn... ipv "effe" het script te lezen en naar wens aan te passen... de meeste spelers gebruiken überhaupt nooit scripts)
Sorry maar verschillende standaard mogelijkheden aanbieden begin ik niet aan, dit is voor iedereen anders. Het is een basis script en zou veel beter kunnen naar gebruik toe (bv ingame instellingen) maar iedereen die een beetje moeite doet om te lezen kan het instellen zoals hij/zij het wilt.

Oh haha ik dacht dat ik het script van dit topic gebruikte XD

Ik gebruik het script hieronder (zonder lvl 1 rooftochten, thank god)
het lijkt op het jouwe
oh ik had trouwens nog wat tekst toegevoegd in mijn vorige post nadat jij de jouwe had geschreven

javascript:
var runtimes = {'off': 6, 'def': 5.6}; // in uren
var group = '37347';
var $content = $('#scavenge_screen');
if ($content.length > 0) {
var $btns = $content.find('.btn-default').not('.btn-disabled, .unlock-button');
var units = {'spear': {'haul': 25, 'type': 'def'}, 'sword': {'haul': 15, 'type': 'def'}};
var haul = 0;
var type = {'off': 0, 'def': 0};

var amount = parseInt($content.find('.units-entry-all[data-unit="' + prop + '"]').text().match(/\d+/));

haul = haul + parseInt(amount * units[prop].haul);
type[units[prop].type] = type[units[prop].type] + amount;
}

if ($btns.length > 0 && haul > 0) {
var $btn = $btns.last();
var loot_factors = {'Flegmatische Fielt': 0.1, 'Bescheiden Bandieten': 0.25, 'Slimme Speurders': 0.5, 'Reuze Rovers': 0.75};
var loot_factor = $btn.closest('.scavenge-option').find('.title').text().trim();
var troop_type = (type.off > type.def) ? 'off' : 'def';
var runtime = runtimes[troop_type] * 60 * 60;
var loot = Math.round(Math.sqrt(0.0164143 * Math.pow(runtime - 1440.2, 2/9) * Math.pow(runtime, 2) - 47.2797 * Math.pow(runtime - 1440.2, 2/9) * runtime + 34046.1 * Math.pow(runtime - 1440.2, 2/9)) / loot_factors[loot_factor]);
var send = 0;

var ui = $('.unitsInput[name="' + prop + '"]');
var needed = Math.round(loot / units[prop].haul);
var max = parseInt($content.find('.units-entry-all[data-unit="' + prop + '"]').text().match(/\d+/));

if (needed > max) {
ui.val(max).trigger('change');
loot = loot - (max * units[prop].haul);
send = send + max;
} else {
ui.val(needed).trigger('change');
send = send + needed;
break;
}
}

if (send >= 10) {
$btn.trigger('click');
} else {
}
} else {
}
} else {
location.href = game_data.link_base_pure + 'place&group=' + group + '&mode=scavenge';
}
void(0);
Dat is mijn script, en zoals ik al zei negeert het lvl 1 helemaal niet ;)

Als ik zou moeten gokken zou ik zeggen dat hij bij jou de eerste niet mee neemt omdat in dit stuk code...
PHP:
var loot_factors = {'Flegmatische  Fielt': 0.1, 'Bescheiden Bandieten': 0.25, 'Slimme Speurders': 0.5, 'Reuze Rovers': 0.75};
... er geen 2 spaties staan tussen Flegmatische en Fielt. Dit kan voorkomen als je de het plakt als tekst bv via skype of pm oid. Neem de code vanuit de beginpost rechtstreeks en het zou moeten werken voor alle lvl's.

Kijk dit even na in je snellijst, en als wat ik zeg hier klopt kan je proberen om in diezelfde lijn code gewoon alle lvl's weg te halen die je niet wilt gebruiken, in jou geval dus veranderen in:
PHP:
var loot_factors = {'Slimme Speurders': 0.5, 'Reuze Rovers': 0.75};
Succes!

PS: ik zou dat stuk zoiso moeten herschrijven zodat het niet afhankelijk is van de nederlands taal, zal zijn voor wanneer ik nog eens tijd heb.

Laatst bewerkt:
Dankjewel :)
2 spaties, logisch :p die had ik over het hoofd gezien
Ik heb "een beetje moeite" gedaan dus heb ik één hele regel snellinkjes speciaal voor rooftochten maar de meeste spelers hebben niet de affiniteit met code zoals wij dus rooftochten dan gewoon handmatig of uit verveling helemaal niet.
Ik begrijp dat je er geen tijd voor hebt maar er is zeker wel een "markt " voor deze doelgroep (de digitbeten)

Dankjewel :)
2 spaties, logisch :p die had ik over het hoofd gezien
Ik heb "een beetje moeite" gedaan dus heb ik één hele regel snellinkjes speciaal voor rooftochten maar de meeste spelers hebben niet de affiniteit met code zoals wij dus rooftochten dan gewoon handmatig of uit verveling helemaal niet.
Ik begrijp dat je er geen tijd voor hebt maar er is zeker wel een "markt " voor deze doelgroep (de digitbeten)
Code heeft er niks mee te maken he. Als je niet in staat bent om cijfers af te lezen op tw en ik te vullen volgens een patroon dan kan je ook geen tw spelen he xd

Onze laatste nieuwe update naar versie 8.177 zal op dinsdag 23 juli geïnstalleerd worden.

script werkt niet meer door deze update.

nakal.

Edit:

Bedankt voor de hulp Buurman Bolderbast.

Laatst bewerkt:
Met de laatste update heeft InnoGames een verandering in hun scavenge-object, om het te repareren verander je gewoon de array-index van 0 naar 1.

PHP:
 var scavengeObject = JSON.parse($('html').find('script:contains("ScavengeScreen")').html().match(/\{.*\:\{.*\:.*\}\}/g)[0]);
Naar:
PHP:
 var scavengeObject = JSON.parse($('html').find('script:contains("ScavengeScreen")').html().match(/\{.*\:\{.*\:.*\}\}/g)[1]);
Succes allemaal met het aanpassen :)

Met de laatste update heeft InnoGames een verandering in hun scavenge-object, om het te repareren verander je gewoon de array-index van 0 naar 1.

PHP:
 var scavengeObject = JSON.parse($('html').find('script:contains("ScavengeScreen")').html().match(/\{.*\:\{.*\:.*\}\}/g)[0]);
Naar:
PHP:
Succes allemaal met het aanpassen :)
de codes lijken op het oog hetzelfde.

Beste @Buurman Bolderbast ,

Ik ben erg nieuw met scripts maar zou dit toch een kans willen geven. Ik heb tot nu toe gevonden dat ik Tampermonkey als extensie moet toevoegen aan mijn browser. Dit is gelukt, als test heb ik Sangu Package geinstalleerd wat allemaal in één keer goed ging.
Wanneer ik dit script wil toevoegen krijg ik de foutmelding ongeldig UserScript! sorry! .

Foutmelding.png

Waarschijnlijk doe ik dan dus iets verkeerd. Als ik het script copy paste, wordt er al aangegeven dat er 6 fouten in de code zitten.

Graag hoor ik hoe ik het op kan lossen.

Met vriendelijke groet,

Tilted Dolphin

Beste @Buurman Bolderbast ,

Ik ben erg nieuw met scripts maar zou dit toch een kans willen geven. Ik heb tot nu toe gevonden dat ik Tampermonkey als extensie moet toevoegen aan mijn browser. Dit is gelukt, als test heb ik Sangu Package geinstalleerd wat allemaal in één keer goed ging.
Wanneer ik dit script wil toevoegen krijg ik de foutmelding ongeldig UserScript! sorry! .

Waarschijnlijk doe ik dan dus iets verkeerd. Als ik het script copy paste, wordt er al aangegeven dat er 6 fouten in de code zitten.

Graag hoor ik hoe ik het op kan lossen.

Met vriendelijke groet,

Tilted Dolphin
Hoi,

Dat komt omdat dit script geen userscript is (zoals sangu) maar een snellijst script. Je moet dus PA hebben op je account en deze toevoegen aan de snellijst. Meer informatie hier over vind je via deze link: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/hoe-gebruik-ik-snellijstscripts.73934/

W.