Rooftochten vs Farmen

DeletedUser78627

Guest
Heren,
Wat vinden jullie van de rooftochten?
Weegt het op tegen het micro-farmen?
Momenteel namelijk elke 45min 330 buit en BB duurt +-2uur op sommige liggingen.

PS: zijn er spelers uit Classic 14? :)
 
Reactiescore
2.444
Dit is mijn eerste wereld met rooftochten maar naar mijn idee levert het momenteel meer op dan ik met microfarmen zou verdienen. Denk dat dit ophoud wanneer ik wat meer lc heb om meer te farmen.
 

Deleted User - 487834254

Guest
in het begin haal je met rooftochten meer op vind ik. je kan speer en zwaard gebruiken voor rooftochten en lc gwn om te warmen :)
 

DeletedUser80044

Guest
begin fase ja 100%

direct voor rt 3 gaan en 200 sp dan alles pompen in je rooftochten aangezien de bbs dan zo goed als leeg zijn, daarna gwn alleen je sp laten roven en met de bijl lc lekker spelers farmen
 

DeletedUser80587

Guest
Al interessante farmstats iemand?
(Of iemand nog wat leuks te melden?)
 

DeletedUser77812

Guest
Rooftochten zijn goed todat de BB (beginnersbescherming) over is. Nadat deze over is kunnen rooftochten voor mij niet eens in hetzelfde rijtje worden geplaatst.
 

DeletedUser80615

Guest
Dat gezegd zijnde is farmen natuurlijk wel risico voller :( ( zie mijn recente post dat ik in Praathoek had gezet)
 

DeletedUser77812

Guest
Dat gezegd zijnde is farmen natuurlijk wel risico voller :( ( zie mijn recente post dat ik in Praathoek had gezet)
Wealth brings great risks with it.

Maar inderdaad met dat hele vervelende *** systeem waarbij je 27p dorpen niet kan farmen, moraal x10 en dat hele vervelende burgerwacht systeem dat er nog eens bij komt kijken samen met die ridders snap ik heel goed wat het allemaal inhoud.

Simpel gezegd w67 Buff voor deff naabs
 
Bovenaan