Roofen

Reactiescore
0
Hallo medespelers,

Ik ben van mening dat de roof functie uit het spelen moet. Het is een te simpele functie van het spel waardoor spelers met minder tijd snel achter vallen. Discuseer even lekker met elkaar hierover. Volgens mij zijn er wel meer die zo denken.

victorious

Moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
300
Het is juist een functie waardoor je niet super actief hoeft te zijn, dus ik begrijp je stelling niet helemaal. Als je farmt, moet je dit de hele dag door doen om mee te kunnen. Met roven is het 1x per 3/4 uur sturen.

Reactiescore
22
Ik ben voorstander van het behoud van de functie. Kan je gemakkelijk zonder gebruik van een script. Wel zou ik liever een andere naam gebruiken. Opruimen of verzamelen. Het zou beter staan als ik in de kroeg zeg "Sorry ik moet gaan, tijd om op te ruimen". Als ik zeg "ik moet gaan roven" zijn er altijd die dat verdacht vinden.

Reactiescore
1.597
Chantika ik ben het helemaal met je eens. Zo zijn er meer termen die nodig aan vervanging toe zijn. Laatst vertelde ik mijn vriendin dat ik iets later zou zijn omdat ik moest 'deffen'. Toen vroeg ze zich af wat deffen was. Wat een raar woord, zei ze. Uiteindelijk viel het kwartje en begreep ze dat het van 'defend' af kwam. Daarna vroeg ze: "heb je dan ook offen?". Raar. Was de conclusie. Misschien kunnen we het gewoon aanvallen en verdedigen noemen? Al klinkt dat wel gek in de kroeg. Ze weten wel waar ze aan toe zijn.

Reactiescore
9
Roof-functie uit het spel, nee, maar er mag wel een en ander veranderen. Het moedigt vanwege de draagcapaciteit, een defensieve start met veel speer aan. Daardoor is er scheefgroei tussen offensieve en defensieve starters en is er ook meteen minder interactie tussen spelers, want minder aanvallen over en weer. Wat me het meest tegen staat is dat rooftochten niet afgebroken kunnen worden. Waarom is dit zo? Waarom stel je de functie niet zo in dat je de rooftocht wel af kunt breken, maar dat de straf is dat je 50% van de grondstoffen die je zou roven, moet betalen om de rooftocht af te breken?

Roven is nu altijd riskant voor iedereen met front, ook als je op niveau 2,3,4 rooft met verschillende tijden. Een oneerlijk voordeel voor spelers met veel safe zone. En dan deel je er ook nog eens awards voor uit?

Reactiescore
532
Ik zou zeggen, als je vind dat de roof functie eruit gelaten moet worden, kies dan een wereld waar die niet is?

Bovenaan