Rollback Wereld 72

Reactiescore
2.489
Beste spelers,

Wegens een technisch probleem is er vanochtend (omstreeks 8:22) iets misgelopen op wereld 72. In navolging daarvan zal de wereld teruggezet worden naar de situatie zoals deze was om 7:23 vanochtend.

Concreet betekent dit een rollback van één uur. De situatie zal dus bij de heropstart van de wereld identiek zijn aan 7:23 vanochtend. Alles wat daarna gebeurt is is volgens onze servers niet gebeurd.

Dit betreft aanvallen, snipes, premium inzettingen, vlaggeninzettingen... ALLES

We verwachten de server zo snel mogelijk weer online. Terugbetaling van gebruikte premium punten volgt iets later.

We excuseren ons voor het geleden ongemak en rekenen op je begrip.

Mocht je nog specifieke vragen hebben kan je deze hier of via een supportaanvraag aan ons stellen.

Sorry

Duckje,
TribalWars.nl Community Management
 
Reactiescore
1.016
Tweede universiteitwereld, tweede keer een roll-back. Kan geen toeval zijn. Geen universiteit eindspel meer dus? :x
 
Reactiescore
2.489
Tweede universiteitwereld, tweede keer een roll-back. Kan geen toeval zijn. Geen universiteit eindspel meer dus? :x

Wel toevallig helaas :(
 
Reactiescore
1.016
Mijn*
 
Reactiescore
499
@Duckje is het niet mogelijk dmv een wereldenquette het eindspel aan te passen?
 
Reactiescore
1.016
ggwp, aanvallen die gistermiddag/avond zijn gestuurd zijn ineens verdwenen ook..
 
Reactiescore
1.016
Als je geen wereldafspraken wilt maken, begin er dan niet zelf mee.
 
Reactiescore
2.489
Reactiescore
499
Als je geen universiteit eindspel wil doen start de wereld dan niet, easy as that

Wil dat prima doen, maar als de helft de wereld verpest...

Als je geen wereldafspraken wilt maken, begin er dan niet zelf mee.
Niet heel Fresh was het ermee eens eh maat. Ik wilde grwoon leuk vechten
 
Reactiescore
286
Wil dat prima doen, maar als de helft de wereld verpest...


Niet heel Fresh was het ermee eens eh maat. Ik wilde grwoon leuk vechten

Maak eens een AF postje met bewijzen van mensen die het wel wilde en niet wilde? Is wat makkelijker dan al dat mysterieuze gedoe :D
 
Reactiescore
1.016
Niet heel Fresh was het ermee eens eh maat. Ik wilde grwoon leuk vechten

Zou zeggen maak eens een screenshot van wie/hoeveel GS naar jullie universiteit heeft gestuurd. Haal je direct de accounts er wel uit die het nodig vonden aan de stab mee te werken.
 
Reactiescore
499
Maak eens een AF postje met bewijzen van mensen die het wel wilde en niet wilde? Is wat makkelijker dan al dat mysterieuze gedoe :D
Nou ik heb niet eens discord, dus alles wat daar besproken is weet ik niet.
Heb het er met Simon op app over gehad en gezegd dat ik wil vechten, dat wil ik best screenen hoor.


Zou zeggen maak eens een screenshot van wie/hoeveel GS naar jullie universiteit heeft gestuurd. Haal je direct de accounts er wel uit die het nodig vonden aan de stab mee te werken.

Hoe kan ik dat zien haha?
 
Bovenaan