Rob's coming out

DeletedUser72524

Guest
Precies wat een homo zou zeggen ben ik bang.
Meeste hetero's hebben een sterke voorkeur naar 1 vd 2 of zouden zeggen: ZE MOET GEWOON LEKKER ZIJN.

Hahaha ik wilde je net een bericht sturen met: volgens mij is dit een typische homo antwoord :D
 

DeletedUser7072

Guest
Nou ok sander, kom maar hier. Voor jou maak ik een uitzondering schatje
 

DeletedUser77710

Guest
En ik vrees dat het niet met een thermometer zal zijn :confused:
 

DeletedUser7072

Guest
Ik kan goed zijn temperatuur schatten hoor, werkt bijna hetzelfde
 

DeletedUser61134

Guest
Zeg maar gewoon, ik hou de mods wel op afstand

Nou, als Sander koorts zou hebben pijnig je eventueel jezelf door de temperatuur op die manier te meten.
Het is 1 van de gevoeligere delen van je lichaam & 1-2 graad + door de koorts droge huid kan schuring veroorzaken ipv wrijving.
 

DeletedUser61161

Guest
Nou, als Sander koorts zou hebben pijnig je eventueel jezelf door de temperatuur op die manier te meten.
Het is 1 van de gevoeligere delen van je lichaam & 1-2 graad + door de koorts droge huid kan schuring veroorzaken ipv wrijving.
gewoon tube glijmiddel en komt wel goed dan
 

DeletedUser7072

Guest
Sjoert spreekt uit ervaring jongens. Lekker glijmiddel erin duwen en gaan met die banaan, zo mag ik het horen.
 

DeletedUser72524

Guest
dirkje kreeg je toestemming van rebecca om het forum zo te spammen? wou je in haar voeten treden?

over voeten gesproken heb je al haar schoentjes mooi gepoetst vandaag?


hihihih schattig koppeltje

dirkje moet onderdoen :)

Dit is nu al mijn favoriete post van 2017
 

DeletedUser7072

Guest
dirkje kreeg je toestemming van rebecca om het forum zo te spammen? wou je in haar voeten treden?

over voeten gesproken heb je al haar schoentjes mooi gepoetst vandaag?


hihihih schattig koppeltje

dirkje moet onderdoen :)

Ipv dat wij uitgaan naar een cafe ofzo spammen we lekker samen het forum onder, is veel leuker en zo leer je elkaar ook beter kennen.
 
Bovenaan