Robin Hood - Sherwood quest. hulp gevraagd!

DeletedUser

Guest
Hoi


Ik weet niet helemaal wat er bedoelt wordt met de Robin Hood quest. Dit staat er:
Win een gevecht dankzij bogen
Win een gevecht tegen een andere speler door enkel Boogschutters en Bereden Boogschutters te gebruiken vanuit een dorp genaamd "Sherwood Forest". Kies je gevecht verstanding - de kracht van boogschutters ligt in de verdediging en die van de Bereden Boogschutter in de aanval. Een gevecht moet uit minimaal 20 eenheden bestaan aan de verdedigende kant.

Nu heb ik hier een paar vragen bij. Ik had gisteren mijn dorpsnaam dus in Sherwood Forest veranderd, en ik had dan 21 verkenners naar een dorp gestuurd ter ondersteuning, en daarna met 20 breden boog dat dorp aangevallen. Alle 21 verkenners zijn dood gegaan, van men 20 breden boog 1 eenheid dood. Maar ik heb de quest nog steeds niet gehaald, dus ik denk dat ik iets verkeerd doe?

Wie kan me hierbij helpen? Dit mag ook eventueel ingame op w33, stuur me maar een mededeling of hier op het forum.

Alvast bedankt!

t1ger1
 

DeletedUser64057

Guest
ja je moet even 20 boog in een dorp zetten en er dan met 50 bereden boog overheen gaan dat deed ik en werkte:)
 

DeletedUser

Guest
Kan dat ook met minder breden boog? Als ik nu 20 boog in het dorp zet en met 20 breden aanval is dat ook goed?
 

DeletedUser

Guest
Je moet het gevecht wel winnen dus ik stel voor dat je met ietjes meer bereden boog aanvalt ;)
 

DeletedUser69092

Guest
ik denk dat 20 zwaard / speer / boog in het dorp zetten al voldoende is als je die verslaat met ALLEEN bereden boog, dus geen scouts mee. ik heb gewoon een random persoon even aangevallen met 20 bereden boog :p die had teovallig 10 speer en 10 zwaard staan haha
 
Reactiescore
533
1) Je zoekt een leeg dorp.
2) Je stuurt er 20 boogschutters als os heen.
3) Je zoekt een eigen dorp met bereden boog (liefst zoveel mogelijk om verliezen klein te maken). Je verandert dorpsnaam naar Sherwood Forest.
4) Je valt het dorp aan met je bereden boog vanuit Sherwood Forest

Quest voltooid
 
Bovenaan