1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

[Speler gezocht] Rise Against zoekt co, again

Discussie in '(co-)spelers, stamleden of pre-mades' gestart door Rise Against, 11. jan 2019.

Deel Deze Pagina

1. locoid

locoid

Lid geworden:
    18. mei 2010
    Leuk Bevonden:
    25
    We proberen de wereld spannend te houden maar in principe is bellum verplicht om de wereld te winnen. Danny is mij op W37 als een prima speler bevallen, wat dat betreft een aanrader. Op het AF heeft hij zich de afgelopen week ook normaal opgesteld.

Voor de wereld is het een twijfelgeval. Zou kunnen dat het nog leuk kan worden. Kan ook zo klaar zijn zonder dat er een uitdaging is. Niveau ligt niet echt hoog, heb overigens geen vergelijkingsmateriaal van andere recente werelden. Spelen weinig/geen bekende spelers.

Over de stam twijfel ik ook. Bellum heeft nog weinig laten zien (buiten het wegspelen van een stam die in hun cluster lag). Algemene niveau zal vast wel aardig zijn, al heb ik het tot nu toe weinig gezien. Zullen vast spelers zijn die anderen wat bij kunnen brengen.

Rise Against vindt dit leuk.
  2. Ik hou van Vitabiskoeken

Ik hou van Vitabiskoeken

Lid geworden:
    20. apr 2018
    Leuk Bevonden:
    359
    Hahah, dus al je argumenten die je ooit aangehaald hebt mbt. het recruiten van de halve wereld om KaKaKa te kunnen kloppen zijn nu gewoon overboord gesmeten ofzo?

Jullie (en Re-Or toendertijd) hebben deze wereld in de huidige vorm gekregen juist omdat KaKaKa de te kloppen stam was. Niet zo arrogant doen dat Bellum die rol had. ;)

Zuur vindt dit leuk.
  3. Rise Against

Rise Against

Lid geworden:
    24. sep 2008
    Leuk Bevonden:
    813
    De meesten zeg ik :p

De meesten zeg ik :p
    Welke standpunten uitte ik en hoe profileert bellum zichzelf dan? Voor zo ver ik weet gedraagt iedereen zich vrij normaal, zowel ingame als het AF?
    Verder zit bellum niet echt op het AF, op mij na.

Bellum is de te kloppen stam, maar zoals je zelf zegt hebben we niet echt iets gepresteerd, behalve lange tijd stabiel zijn en dat is door de activiteit van ons in gevaar.

De massa's over en weer zijn iig leuk, en vergeleken met W60/W57 een redelijke wereld, al gingen daar de meeste accounts niet na 1/2 massa's al onderuit.

We zullen ons moeten gaan herpakken met nieuwe mensen, dat is iig gebleken na afgelopen week :)

bedankt voor de eerlijke post <3

Laatst bewerkt: 11. jan 2019
  4. Twannie

Twannie

Lid geworden:
    3. dec 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Aanrader !

5. slizz

slizz

Lid geworden:
    7. sep 2015
    Leuk Bevonden:
    203
    Och.. ik ben hier niet om je co-aanvraagforum te verzieken, maar menig persoon die de KaKaKa vs Bellum ''P&P'' heeft gevolgd zal wel weten waar ik op doel. En het feit dat je jezelf voor de domme houdt maakt het enkel triester.

6. Rise Against

Rise Against

Lid geworden:
    24. sep 2008
    Leuk Bevonden:
    813
    Welk p&p? Het is was daar ik die normaal postte en dan 5(?) kak leden die op mij liepen te schelden zonder inhoudelijk op iets in te gaan...

7. Zuur

Zuur

Lid geworden:
    18. dec 2017
    Leuk Bevonden:
    429
    Ja Danny je hebt volledig gelijk. Wij vallen jou aan met KaKaKa uit het niets! Heeft totaal geen reden te maken met je hypocriet gedrag en het feit dat je niet eens 1 keer een deftig antwoord kon geven op onze argumenten en bewijs op bepaalde hypocriete zaken.

Blijf jij maar dat slachtoffer rol spelen en het bewijs/feiten aan de kant schuiven.

8. Rise Against

Rise Against

Lid geworden:
    24. sep 2008
    Leuk Bevonden:
    813
    Zelfs als ik me hypocriet gedraag en geen deftig antwoord geef is het nog niet nodig om je zo te gedragen :)

9. Ik hou van Vitabiskoeken

Ik hou van Vitabiskoeken

Lid geworden:
    20. apr 2018
    Leuk Bevonden:
    359
    Negeer anders mijn post en verwijt andere mensen ervan selectief te reageren en hypocriet te zijn. Sure

Secretive Satisfaction vindt dit leuk.
  10. Rise Against

Rise Against

Lid geworden:
    24. sep 2008
    Leuk Bevonden:
    813
    Als jij je weer normaal gaat gedragen wil ik best ophouden met je te negeren :)

Bij deze, kak was nooit de te kloppen stam, enkel had niemand zin om een kata/cf/account verkoop oorlog te voeren.

11. Magic

Magic

Lid geworden:
    5. apr 2014
    Leuk Bevonden:
    390
    Afrader om de volgende redenen:

- De stam Bellum kiest ervoor om te recruiten boven het wegspelen van een tegenstander.
    - De stam Bellum, en in het bijzonder Danny kiest ervoor om zich te verschuilen achter het argument "...maar KaKaKa...." zonder dat het nog relevant is.
    - De stam Bellum mist gemotiveerde spelers door keuzes van zowel gebrekkige stamleiding als de rest van de stam. Iets met op de blaren zitten?

12. Ik hou van Vitabiskoeken

Ik hou van Vitabiskoeken

Lid geworden:
    20. apr 2018
    Leuk Bevonden:
    359
    Ik post gewoon normaal en kritisch, kan je eens een voorbeeld aan nemen. En je mag nog steeds mijn post niet uit de weg gaan. ;)

13. Rise Against

Rise Against

Lid geworden:
    24. sep 2008
    Leuk Bevonden:
    813
    Sure pieter, je hebt maanden lopen schelden...
    Maar wil je prima van block afhalen als we gewoon normaal kunnen doen?
    Bedankt voor een post richting mij zonder beledigingen, Hidde - Hidde gebruikt mijn voornaam, dan mag ik zijn naam ook gebruiken :)

Punt 1, correct, geen zin om met kak oorlog te voeren.
    Punt 2, zolang het over "R2W" gaat blijft "maar kak" relevant. Die 2 dingen kun je niet apart benoemen, had kak normaal gespeeld was bellum gewoon met 10 accounts gebleven.
    Punt 3, hebben we een paar van (gemotiveerde spelers) en we proberen daar nu een paar extra van te vinden :)

Laatst bewerkt: 13. jan 2019
  14. Ik hou van Vitabiskoeken

Ik hou van Vitabiskoeken

Lid geworden:
    20. apr 2018
    Leuk Bevonden:
    359
    Je hebt me nooit geblockt want hoe kon je anders elke fucking post van me gereported hebben?

15. locoid

locoid

Lid geworden:
    18. mei 2010
    Leuk Bevonden:
    25
    Bellum staat in deze formatie pas 1,5 maand natuurlijk. In totaal draait de wereld nog geen eens een half jaar, zo lang staat de stam dus nog niet. Als ze nou meer dan een jaar stabiel staan kan ik dat een prestatie noemen.

Mag nog wel wat meer loskomen, afgelopen weken zijn pas 1e massa's geweest. Als er constant zulke resultaten worden behaald dan is 1 vd 2 snel klaar denk ik.

Tuurlijk, gun je het beste hoor.

16. Rise Against

Rise Against

Lid geworden:
    24. sep 2008
    Leuk Bevonden:
    813
    Deze formatie indd, maar sinds het begin van de wereld is het wel de grote stabielste stam en 1 jaar stabiel zijn betekent dat de wereld voorbij is :p
    Zou wel komisch zijn als we beide steeds spelers wegspelen waarna er uiteindelijk 1 account overblijft die nog geen massa heeft gehad

17. Rise Against

Rise Against

Lid geworden:
    24. sep 2008
    Leuk Bevonden:
    813
    Slotje!

18. voorever

voorever

Lid geworden:
    6. mei 2014
    Leuk Bevonden:
    48
    Ik geef nog snel een afrader
    Hierboven is vaak genoeg gemeld waarom

19. Rise Against

Rise Against

Lid geworden:
    24. sep 2008
    Leuk Bevonden:
    813
    Bedankt voor de geweldige toevoeging <3

tatticocervello vindt dit leuk.
  20. Zuur

Zuur

Lid geworden:
    18. dec 2017
    Leuk Bevonden:
    429
    Ik wil hier nog effe een extra afrader plaatsen voordat de mods dit topic sluiten. Bedankt.