rip Stalov

Reactiescore
1.577
Even toch hulde brengen aan Stalov die de duimen moet leggen voor Beast Incarnate. en .TimeForPlanB

Nota bene twee mensen met puntjes in hun naam

Ik had meer van je verwacht, Stalov, maar kijk dat gevoel had ik dus bij je moeder ook dus geen probleem

Je kan al eens een slechte dag hebben
 
Reactiescore
2.367
niks mis met een slechte dag hebben
 
Reactiescore
770
heb intussen al contact opgenomen met mijn psycholoog toen ik die twee hun namen vermeldde en zei dat het terug dat nederlandstalig forum was wist ze meteen hoe laat het was
heb hele nacht gehuild ook

ik weet niet meer wat ik moet doen of zeggen of wie ik uberhaupt ben zit in een donkere fase nu laat me maar ffe met rust allemaal
 
Reactiescore
770
weekendje doorbrengen in de Ardennen na de lockdown zal me deugd doen

kopje groene muntthee en eens niet kijken naar dit forum dat zal mij verfrissen !
 
Reactiescore
1.770
Even toch hulde brengen aan Stalov die de duimen moet leggen voor Beast Incarnate. en .TimeForPlanB

Nota bene twee mensen met puntjes in hun naam

Ik had meer van je verwacht, Stalov, maar kijk dat gevoel had ik dus bij je moeder ook dus geen probleem

Je kan al eens een slechte dag hebben
bijna zo genant als die keer dat heel het forum ontdekte dat hij niet echt in Rusland gewoond had.
 
Reactiescore
770
bijna zo genant als die keer dat heel het forum ontdekte dat hij niet echt in Rusland gewoond had.

HAHAHAHA
tering waar is de tijd
helemaal int begin dat, en dat ik met een verloren duim op mn tablet zat in oekraine richting mn hotel
;d
 
Reactiescore
1.770
moest er daarnet plots aan denken
was mooie tijd en nog mooier hoe iedereen je doorhad :wink: :wink:
 
Reactiescore
1.770
helemaal int begin dat, en dat ik met een verloren duim op mn tablet zat in oekraine richting mn hotel
;d
dit saillante detail van het verhaal was mij mogelijks alweer ontsnapt
ondertussen ben ik in Oekraïne geweest en volgens mij heb ik nog een stukje duim zien liggen op straat :wink::wink:
 
Bovenaan