RIP Hypo

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser51186

Guest
ben ik het niet mee eens :)
de beste stam is de stam die bestaat en het best scoort. stop met het leven in het was en kijk naar het nu ;)
 

DeletedUser

Guest
Ants was simpelweg beste op w15 in zijn toptijd. En zo heeft iedereen zijn eigen mening en voorkeur.

Maar vooruit RIP Hypo. En zo vallen uiteindelijk alle stammen tot er 1 overblijft ;)
 

DeletedUser49143

Guest
Ants was simpelweg beste op w15 in zijn toptijd. En zo heeft iedereen zijn eigen mening en voorkeur.

Maar vooruit RIP Hypo. En zo vallen uiteindelijk alle stammen tot er 1 overblijft ;)

meen je dat egt? :p

dacht altijd dat er meerdere stammen overbleven xD
 
Reactiescore
323
ben ik het niet mee eens :)
de beste stam is de stam die bestaat en het best scoort. stop met het leven in het was en kijk naar het nu ;)

In mijn ogen was Hypo de beste stam ooit op W15. Ik heb er de mooiste TWtijd beleefd hierzo, voor anderen zal dit ongetwijfeld anders zijn ;)
 

DeletedUser51186

Guest
In mijn ogen was Hypo de beste stam ooit op W15. Ik heb er de mooiste TWtijd beleefd hierzo, voor anderen zal dit ongetwijfeld anders zijn ;)

in dat geval RIP hypo :) respect voor een stam die groot en machtig was maar helaas het einde van deze wereld niet mee maakt.
 

DeletedUser

Guest
Hypo heeft het recht om in vrede te rusten, en laten we daarom het topic in stilte achterlaten en verder deze ingrijpende en blijkbaar zeer treurige gebeurtenis bespreken in het topstammentopic.

/Closed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan