Rimstammen

DeletedUser51770

Guest
aan die spy ga ik werken hoor, de schande zal worden weggenomen :)
 

DeletedUser47080

Guest
Wedden dat Golden Jaguar erachter zit? Hij vroeg me het laatst nog de stamwapen van Exact. Ze moeten mij altijd na-apen hé :(.

Maakt Exact zeker een grote schande, aangezien er blijkbaar een spion in die stam zit :mad:

Wtf ?!

Das alleen maar voor mijn mooie herineringen :p

En wat moet ik daar zoeken..?

Tjonge Jonge..
 

DeletedUser47080

Guest
:mad: Waarom dan zo ver weg van mij?!

Is gewoon onzin!

Als je op Google stamwapen tribalwars ofzo intikt, krijg je het al.

Als die noobjes gebruiken nu die namen.

Exact bestaat ookal (Het heet niet voor niet .Exact).
 

DeletedUser44415

Guest
:mad: Waarom dan zo ver weg van mij?!

Is gewoon onzin!

Als je op Google stamwapen tribalwars ofzo intikt, krijg je het al.

Als die noobjes gebruiken nu die namen.

Exact bestaat ookal (Het heet niet voor niet .Exact).

Ik wist niet dat mijn stam zo populair was.
 

DeletedUser47080

Guest
Jou stam? :p

Cheryl Cole..

Mrja.. Jij kan het ook zijn, ik weet het niet meer:(

Maar, dat komt omdat jij dat plaatje aanvroeg op GrafischForum.

Snapje? Ik zal even een linkje doen..
 

DeletedUser44415

Guest
Jou stam? :p

Cheryl Cole..

Mrja.. Jij kan het ook zijn, ik weet het niet meer:(

Maar, dat komt omdat jij dat plaatje aanvroeg op GrafischForum.

Snapje? Ik zal even een linkje doen..

Hij was oprichter, maar was damn inactief. Hij had het te druk met het forum de administreren. Laat je linkje maar, heb al aangevraagd aan de mods om deze te sluiten.

wegens omstandigheden is john pist.

Zou je niet? Hij maakt een moraalbrekersstam aan & zegt dat hij het niet heeft aangemaakt. Wat een knul zeg :eek:.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47080

Guest
:confused:

Waarom zou ik daar een MB stam doen?

En voordat je mensen gaat beschuldigen ofzo.. Kijk eerst even zelf goed ( Kaartje..).

En ja, idd Cheryl was inactief en had het erg druk met Rl. Maar City nam het over.. Laatookmaar..

Maar je moet NIET gaan zeggen dat ik zon MB-stam heb opgericht weet ik niet hoeveel blokken van mij af..
 

DeletedUser44415

Guest
:confused:

Waarom zou ik daar een MB stam doen?

En voordat je mensen gaat beschuldigen ofzo.. Kijk eerst even zelf goed ( Kaartje..).

En ja, idd Cheryl was inactief en had het erg druk met Rl. Maar City nam het over.. Laatookmaar..

Maar je moet NIET gaan zeggen dat ik zon MB-stam heb opgericht weet ik niet hoeveel blokken van mij af..

1. Waarom vat jij mij serieus op?
2. Hier wel een serieuze vraag: De stam zelf gebruikt de originele stamwapen van Exact. Alleen staat de naam Nomad nog op het plaatje bij de link, & zij hebben het plaat zonder de naam. Hmmm, gescreent?
3. City & ik waren benoemd als leiding. Achter enkele maand gaf ik niets meer om tw & was ik volledig gestopt.
4. Ik beschuldig jou omdat jij gewoon het zwart schaap van me bent. QuonQuerder pesten word ik allicht een beetje beu, hij lacht er altijd nu zelf mee.

Heerlijk gewoon dat gebekvecht op het AF :).

Opgelet jongeman, of ik ga kibbelen tegen jou. Ik ben nog altijd niet vergeten welke emoticons je me altijd doorstuurde via msn (of was het nu Mark...)
 

DeletedUser44415

Guest
Ok, voortaan zal ik meer moddergooien zodat ik meer aandacht krijg, geweldig!!!!!
 
Bovenaan