Rimstammen

DeletedUser

Guest
Snap ik toch ;)

Para. is ook een leuke rimstam aan het worden.

Hoe verloopt de oorlog op je?
 

DeletedUser52174

Guest
Snap ik toch ;)

Para. is ook een leuke rimstam aan het worden.

Hoe verloopt de oorlog op je?

Merk nog niks aan aanvallen.. Wel tientallen PM's met: Pas op je krijg binnenkort veel aanvallen etc etc. (hoe bedoel je waterdichte stammen xD, lijkt wel een zeef dat :rolleyes:)

Para. is inderdaad steeds meer z'n stempel op het noord oosten (vooral oosten) aan het drukken.
 

DeletedUser

Guest
Merk nog niks aan aanvallen.. Wel tientallen PM's met: Pas op je krijg binnenkort veel aanvallen etc etc. (hoe bedoel je waterdichte stammen xD, lijkt wel een zeef dat :rolleyes:)

Para. is inderdaad steeds meer z'n stempel op het noord oosten (vooral oosten) aan het drukken.

Jij bent a-zo aant vergeten :(
 

DeletedUser40402

Guest
Merk nog niks aan aanvallen.. Wel tientallen PM's met: Pas op je krijg binnenkort veel aanvallen etc etc. (hoe bedoel je waterdichte stammen xD, lijkt wel een zeef dat :rolleyes:)

Para. is inderdaad steeds meer z'n stempel op het noord oosten (vooral oosten) aan het drukken.

Hmmm, buiten jouw zie ik eigenlijk niets in die stam sorry.
 

DeletedUser52174

Guest
Hmmm, buiten jouw zie ik eigenlijk niets in die stam sorry.
Het zijn veel volwassen spelers die nog net 1 trapje hoger moeten om een topper te worden. Dit trapje wil ik ze graag (proberen) te geven. Naarmate het spel vordert kun je leren en alsnog een topper worden hoor! Dus onderschat ze niet.:p

mischien maken jullie die promotie nog wel :D
Wha :p ik denk niet de leden die nu in Para. zitten nog een ander systeem willen dan het No Way systeem. Ik zelf namelijk ook niet, dat is ook de reden dat ik al direct vanaf ik hoorde dat jullie 2 leiders hebben en verder niks, de stam A-zo afgeschreven heb. Sorry maar ik kan er echt niet tegen als iemand me verteld wat er moet gebeuren en beslissingen voor me genomen worden :p
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, wij beslissen met 1 stam of we beslissen niet. Vind het namelijk ook irritant als er voor mij gekozen wordt.
 

DeletedUser

Guest
Wha :p ik denk niet de leden die nu in Para. zitten nog een ander systeem willen dan het No Way systeem. Ik zelf namelijk ook niet, dat is ook de reden dat ik al direct vanaf ik hoorde dat jullie 2 leiders hebben en verder niks, de stam A-zo afgeschreven heb. Sorry maar ik kan er echt niet tegen als iemand me verteld wat er moet gebeuren en beslissingen voor me genomen worden :p

Ik zelf vindt dat systeem ook leuker werken.
Maar om spionen tegen te houden is het beter om met een leiding te werken die alles achter slot en grendel houden.
En een soort van advies centrum met spellers er naast.
 

DeletedUser52174

Guest
Ik zelf vindt dat systeem ook leuker werken.
Maar om spionen tegen te houden is het beter om met een leiding te werken die alles achter slot en grendel houden.
En een soort van advies centrum met spellers er naast.

Dat is onzin, met dit systeem kun je ook spionnen buiten houden door bijv. na een bepaalde tijd pas toegang te geven tot die 'geheime informatie'.
 

DeletedUser

Guest
En als je alles samen beslist zijn er ook nog eens minder kans op spionnen want iedereen weet dat die erbij hoort en dat die wat te zeggen heeft.
 

DeletedUser

Guest
ik ben sowieso niet bang voor spionnen, al helemaal niet in dit stadium van het spel
 
Bovenaan