Rimoorlogjes

DeletedUser

Guest
Er wordt inderdaad een gaatje geslagen, maar verloren zijn wij zeker nog lang niet.
Waar ik mij over verbaas is het ontzettende troepenaantal van matista. Hij blijft maar clears op ons af sturen, vooral op heintje45 en mrc314 ( weetniet of de getalletjes correct zijn :p). Matista heeft echt veel troepen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb wat van de berichten van matista gezien en omdat jullie halve Os sturen raken de clears alleen maar beschadigd, dus dat is binnen 3-4 dagen weer bijgebouwd.

Ook wil ik zeggen dat we al een week geen enkel dorp meer verloren zijn aan Alone! Voor zover als ik weet hebben we ook geen noemenswaardige aanvallen van ze binnengekregen. Ik verwacht niet veel meer van de stam.

Tegen Trust begint het ook flink op gang te komen.
 

DeletedUser

Guest
Ach ja, Alone..

Die staan er, lijkt het, Alone! voor. (Goeie grap:D)

En inderdaad, het wordt een soort ontmoetingsplaats hier, haha. Heb overigens nog niemand van Alone! in de omstreken van het TWF gezien, dus dat getuigt ook wel ergens van. Ik weet alleen nog niet precies waarvan.


Halve OS is niet bepaald waar. Het is gewoon zo dat wij de informatie niet altijd hebben wanneer we echt een dorp kunnen/moeten stacken. Jullie weten dat wij daar best toe in staat zijn;) Heel goed zelfs.

Inderdaad, jullie winnen nu erg snel terrein. Een stand van 14-6 is zwaar in ons nadeel.


Maar vergeet nog steeds niet, we vechten nu alsof wij de helft van jullie zijn. Jullie zijn 1/5de.

Vergeet ook niet dat jullie nog steeds niet in ons blok zijn gekomen, waarom wij zonodig weg moeten. Tot nu toe hebben jullie winst gehaald op wat vroeger FFP was. Revanche voor de verloren oorlog als AOB.-zijnde, heb ik nog steeds niet gezien;)


Zie dat ik wat aanvallekes van Maximus kijk, wordt tijd om zijn berichtenlijst eventjes een rode tint te geven niet?
 

DeletedUser

Guest
Tsja, de oorlog draait nu wat meer de kant van bush om.
Maar het komt nog wel goed :)
 

DeletedUser

Guest
Nou ik ben op vakantie, maar ik ben zeer tevreden met hoe de stam er nu voorstaat.

24/7 staat het nu, tegen Trust, en ik denk dat het steeds harder in ons voordeel zal lopen.

Ik kan me herrineren dat jullie eerst redelijk grote mond hadden en dachten ons wel van je af te kunnen houden?

Alone.. tja die hebben nooit een kans gemaakt.

Fijne vakantie allemaal trouwens ;)
 

DeletedUser

Guest
Nou ik ben op vakantie, maar ik ben zeer tevreden met hoe de stam er nu voorstaat.

24/7 staat het nu, tegen Trust, en ik denk dat het steeds harder in ons voordeel zal lopen.

Ik kan me herrineren dat jullie eerst redelijk grote mond hadden en dachten ons wel van je af te kunnen houden?

Alone.. tja die hebben nooit een kans gemaakt.

Fijne vakantie allemaal trouwens ;)

Jij ook ;)
 

DeletedUser

Guest
Massa-aanvallen! Jeej!

Y U NO GIVE ME OD-DAY
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser24056

Guest
Even een update van beide oorlogen. Inmiddels zijn van beide stammen 60 dorpen genomen.
Stats post ik niet of morgen. De essentie:
Trust - Bush!: 7-60
Alone! - Bush!: 1-60
 

DeletedUser53237

Guest
Ondanks het gerol met de spieren stel ik vast dat ze bij Trust:

- niet begrijpen dat succesvol aanvallen of verdedigen voor slechts 30% afhangt van troepenaantal of timing. De rest is pure psychologie;

- iets te lang slapen;

- niet beseffen dat ze door bepaalde spelers te laag in te schatten deze spelers nog méér motiveren.
 

DeletedUser53396

Guest
Ondanks het gerol met de spieren stel ik vast dat ze bij Trust:

- niet begrijpen dat succesvol aanvallen of verdedigen voor slechts 30% afhangt van troepenaantal of timing. De rest is pure psychologie;

- iets te lang slapen;

- niet beseffen dat ze door bepaalde spelers te laag in te schatten deze spelers nog méér motiveren.

Samengevat:

Trust is noob :)
 

DeletedUser40402

Guest
Ondanks het gerol met de spieren stel ik vast dat ze bij Trust:

- niet begrijpen dat succesvol aanvallen of verdedigen voor slechts 30% afhangt van troepenaantal of timing. De rest is pure psychologie;

- iets te lang slapen;

- niet beseffen dat ze door bepaalde spelers te laag in te schatten deze spelers nog méér motiveren.

Dus jij gaat je wekker zetten zodat je geen dorpen kwijt bent? :eek:
Er zal toch ooit eens een afkickkliniek voor tw moeten komen als het zo doorgaat...
 

DeletedUser24056

Guest
Dus jij gaat je wekker zetten zodat je geen dorpen kwijt bent? :eek:
Er zal toch ooit eens een afkickkliniek voor tw moeten komen als het zo doorgaat...

Sorry, maar dit is iets wat vrijwel iedere speler die het spel iets meer dan serieus neemt. Gelukkig heb ik het nog maar weinig hoeven te doen, en is het zo dat ik voor 6 uur m'n bed sowieso niet uit kom.
 

DeletedUser40402

Guest
Sorry, maar dit is iets wat vrijwel iedere speler die het spel iets meer dan serieus neemt. Gelukkig heb ik het nog maar weinig hoeven te doen, en is het zo dat ik voor 6 uur m'n bed sowieso niet uit kom.

iets meer dan serieus = te serieus?
 

DeletedUser24056

Guest
iets meer dan serieus = te serieus?

Voor jou misschien, voor Godly ben je een uitslaper kom je om 8 uur op. Met een account in /Dome zou je zeggen dat je het spel iets meer dan serieus zou moeten nemen..
 
Bovenaan