ridder

DeletedUser

Guest
weet iemand hoe je %en berekend worden mbt de voortgang van het vinden van nieuwe items voor mijn ridder?
aan het begin ging het best snel maar nu staat hij al een poos op 42 % en hij gaat niet meer vooruit !
ik zou graag weten hoe dat zit
MVrGr arie1980
 

DeletedUser

Guest
laat me raden:confused:
Aan het begin viel je veel aan en nu niet meer:confused:

Ja precies, hij valt gewoon niet meer aan met ze ridder, na elke aanval met je ridder komt er een beetje % bij je wapen kamer hoe hoger je wapen is dat je vind hoe langer het duurt voor je een nieuw Item vind.
 

DeletedUser

Guest
Een ridder krijgt een bepaald procent per dag (zowieso).Voor de rest kan je het alleen versnellen door te farmen en mannetjes te doden ^^.
 

DeletedUser

Guest
of door te verdedigen met je ridder. Dit zal ook je percentage dat omhoog gaat beinvloeden. En als je niet aanvalt dan stijgt het ook niet hoor.
 

DeletedUser

Guest
ja ik val nog steeds aan maar met meer mannetjes ik kom er net achter dat het beter is als je veel verschillende dorpen aanval sta nu op 48% ;)
 

Deleted User - 9131

Guest
Items voor de Ridder
Door zwerftochten kan de Ridder items vinden die de kracht van je troepen verbeteren. Alleen als de Ridder een item heeft geëquipeerd en met de troepen meevecht heeft het item effect. De ridder kan altijd alleen een item per gelijker tijd gebruiken. Hier staat welke items de ridder kan vinden en welke troepen die items verbeteren:

Zwitsers hellebaard: Speervechters
Ullrichs slagzwaard: Zwaardvechters
Thorgards krijgsbijl: Bijlvechters
Edwards lange boog: Boogschutters
Kalids verrekijker: Verkenners
Mieszkos lans: Lichte Cavalerie
Khans composietboog: Bereden Boogschutters
Baptistes banier: Zware Cavalerie
Carols morgenster: Rammen
Aletheias signaalvuur: Catapulten
Vascos scepter: Edelmannen

Bij het Standbeeld in de Wapenkamer kan je de items equiperen en zien hoe lang het ongeveer gaat duren voordat de Ridder weer een item vindt.
 

DeletedUser

Guest
Items voor de Ridder
Door zwerftochten kan de Ridder items vinden die de kracht van je troepen verbeteren. Alleen als de Ridder een item heeft geëquipeerd en met de troepen meevecht heeft het item effect. De ridder kan altijd alleen een item per gelijker tijd gebruiken. Hier staat welke items de ridder kan vinden en welke troepen die items verbeteren:

Zwitsers hellebaard: Speervechters
Ullrichs slagzwaard: Zwaardvechters
Thorgards krijgsbijl: Bijlvechters
Edwards lange boog: Boogschutters
Kalids verrekijker: Verkenners
Mieszkos lans: Lichte Cavalerie
Khans composietboog: Bereden Boogschutters
Baptistes banier: Zware Cavalerie
Carols morgenster: Rammen
Aletheias signaalvuur: Catapulten
Vascos scepter: Edelmannen

Bij het Standbeeld in de Wapenkamer kan je de items equiperen en zien hoe lang het ongeveer gaat duren voordat de Ridder weer een item vindt.

Rechtstreeks van de hulp-pagina?

Gebruik de zoekfunctie en de hulp-pagina eens. Heel handig.
 

DeletedUser

Guest
dees slaagt wel op ni veel ze.. myn % sta op 12% , maar ik heb al 20 keer aangevallen ondertussen.. terwijl men vriend nog niet heeft aangevallen, gewoon zen ridder in zen dorp heeft staan, nog niet verdedigd ook niet, en hy heeft ook 12%... ik had trouwens men ridder eerder..
 

DeletedUser

Guest
dees slaagt wel op ni veel ze.. myn % sta op 12% , maar ik heb al 20 keer aangevallen ondertussen.. terwijl men vriend nog niet heeft aangevallen, gewoon zen ridder in zen dorp heeft staan, nog niet verdedigd ook niet, en hy heeft ook 12%... ik had trouwens men ridder eerder..

je moet ook troepen doden met je ridder. alleen barbaren aanvallen heeft niet veel zin.
 
Bovenaan