Ridder

DeletedUser79023

Guest
beste allemaal,
Ik vroeg me af wat jullie vinden / doen om je ridder zo snel mogelijk omhoog te krijgen, trainen jullie of juist aanvallen, vooral in het begin van een spel.

Alvast bedankt!
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Het is inderdaad het beste om er niets mee te doen gek genoeg. Dan zal de ridder het snelst omhoog gaan maar heb je er wel minder voordeel van. Ik stel voor de ridder enkel te gebruiken bij het clearen (mits het een off ridder is) en verder thuis te laten. Niet mee farmen dus.
 

DeletedUser79023

Guest
Topp bedankt voor de reacties!
Maar wat is clearen?
En met thuis laten, moet ik hem dan ook trainen of niet?
 
Reactiescore
746
imho hangt het er een beetje vanaf in welke situatie je zit though. Stel dat je aan 50 dorpen zit en een paar lage pallies hebt: als het rust is kan je die pallies best even sturen naar een buurman ter ondersteuning, stuur er zoveel troepen naartoe als je kan missen (als ondersteuning) en laat het een paar dagen staan. Zorg dat je ridder als eerste aankomt.

Je zal dan gigantisch veel XP krijgen. Ik heb zo bijvoorbeeld verschillende ridders 4 tot 12 levels omhoog gekregen tijdens Nieuwjaarspauze (36tal uurtjes werk). Je kan om op te volgen hoeveel je krijgt elke 2 uren even een enkele scout terugtrekken uit dat dorp, en dan zie je zo al hoeveel XP je hebt gekregen (ridder checken voor en na terugtrekken van de scout). Het brengt zeer veel op.

het nadeel is natuurlijk wel dat je troepen niet thuis zijn en je dus niet kan farmen ermee. Dus is even voor- en nadelen tegen elkaar opwegen. :p

Als je minder dorpjes hebt kan je hem inderdaad beter thuislaten tijdens het bouwen en af en toe eens gebruiken bij een aanval.
 
Bovenaan