Ridder upgraden

DeletedUser78781

Guest
Hallo iedereen,

Mijn vraag is eigenlijk of het veel nut heeft om uw ridder te trainen?

Want het kost aardig wat grondstoffen.

Heeft het een grote meerwaarde in aanval/verdediging? o_O
 
Reactiescore
2.506
Hallo iedereen,

Mijn vraag is eigenlijk of het veel nut heeft om uw ridder te trainen?

Want het kost aardig wat grondstoffen.

Heeft het een grote meerwaarde in aanval/verdediging? o_O

Door het trainen van je ridder krijgt je ridder meer ervaring(xp). Als je steeds een x aantal xp krijgt, gaat je ridder een lvl omhoog en vindt hij een skill(boek). Hierdoor wordt je ridder wel sterker. Dus op termijn heeft het meerwaarde, maar persoonlijk train ik mijn ridder nooit/weinig is de beginfase, doordat het vooral in de beginfase effectiever is om je ridder in je dorp te laten voor de extra gs(dat is een skill/boek) die het meebrengt.
Later in het spel, als je meerdere ridders hebt train ik mijn ridder pas. Maar ik ken het nieuwe riddersysteem nog niet echt dus weet niet of wat ik doe ook het effectiefste is.

Kan je beter vragen in het forumonderdeel 'vragen'
@Jo Han @SC Beast.

Vergeet je mij zomaar ;(
 
Reactiescore
2.506
Je bent modtdtdt maar je kent het spel niet? o_O

Ik zou mijn betoog nog maar eens lezen voor je tot deze conclusies komt. Ik heb pas enkele maanden met het nieuwe riddersysteem gespeeld en heb pas één serieuze start hiermee gemaakt. Het is ook pas actief sinds wereld 51, die nu een jaar draait. Ik vertel alleen dat ik geen expert/fan in het gebied van het nieuwe riddersysteem ben. Niet dat ik niks van het spel af weet, lezen Pieter (wait)
 
Bovenaan