Ridder namen

DeletedUser

Guest
Wat heeft Ambiorix met Tongeren te maken, misschien een heel domme vraag hoor :S

Ik noem de mijne ook niet AlleskosteenRix omdat ik hier in de 3 zalmen regio woon.
 

DeletedUser2599

Guest
5) Caligula Ceasar, zelfs al heb je eens een goeie clear, gaat hij weer dood, samen met je hele leger (-100 BB dan).
 

DeletedUser

Guest
Normaal gesproken noem ik hem Doopliss.. lekker creatief hehe..

Maar ik heb hem op andere Werelden namen gegeven als Boo of Manfred Von Richthofen(Een of andere Nazi van een spel genaamd Empire Earth)

Greetzz!
 

DeletedUser14979

Guest
Die van mij heet

Bertrand Du Guesclin, kijk maar om Wikipedia! dan weet je wie dat is:D
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet of ik het al heb gepost maarja:
Warshaw zo heet die mijne :cool:
 

DeletedUser

Guest
Kwam me al bekend voor die manfred :D Daar had je ook een andere spelleke van. Moest zoveel mogelijk mensen uit de lucht schieten met een prehistorisch vliegtuigje. Is best oud geloof ik :cool:
 

DeletedUser

Guest
die manfred was geloof ik de rode baron, een jager piloot met een helemaal rood vliegtuig uit de eerste wereldoorlog.
 

DeletedUser14658

Guest
Als ik een vv heb van iemand dan verander ik zijn riddernaam meestal in een getal tussen 100 en 1000 :D Meestal denken ze dan er 500 ridders in zijn dorp zitten :p Heb ik van Gehaktbal^^

Had ik ook een keer gedaan.. Toen had hij later iemadn aangevallen met alleen 1 ridder omdat hij dacht dat hij er 100 had =P
 

DeletedUser14658

Guest
Dat was toen ik nog op W6 speelde.. Volgens mij van FUNKYDAVNL ofzo...
 

DeletedUser

Guest
De mijne heet:King Leonidas

( ben weg van de film 300 en hun de spartaanse historie )
 
Bovenaan