Ridder namen

DeletedUser

Guest
Vind er weinig intellents aan, kan die van mij ook wel albert einstein noemen, maar daarom vecht hij niet beter:confused:

flavio heeft onze ridder pamela anderson genoemd...en ik kan je vertellen ..dat HELPT! Alle soldaatjes van de vijand staan onze ridder elke zwijmelend aan te kijken:cool:
 

DeletedUser

Guest
flavio heeft onze ridder pamela anderson genoemd...en ik kan je vertellen ..dat HELPT! Alle soldaatjes van de vijand staan onze ridder elke zwijmelend aan te kijken:cool:


Ja dat snap ik. Mag Pamela ook een keer bij mijn dorpje langskomen? Dat vinden mijn soldaatjes wel fijn af en toe:)
 

DeletedUser

Guest
flavio heeft onze ridder pamela anderson genoemd...en ik kan je vertellen ..dat HELPT! Alle soldaatjes van de vijand staan onze ridder elke zwijmelend aan te kijken:cool:

Daar worden die van mij niet vrolijker van, we houden niet zo van oude opgepomte rimpel vrouwen:p
 

DeletedUser

Guest
Daar worden die van mij niet vrolijker van, we houden niet zo van oude opgepomte rimpel vrouwen:p

Tja ze is immers al ongeveer 40 jaar hè, maar ik heb eigenlijk nooit echt een foto van haar gezien die up to date is....

@Gildor

Anna, tja dies ook niet mis. Kan ik ze niet allebei? Hoeveel grondstoffen gaat mij dat kosten?
 

DeletedUser

Guest
Tja ze is immers al ongeveer 40 jaar hè, maar ik heb eigenlijk nooit echt een foto van haar gezien die up to date is....

@Gildor

Anna, tja dies ook niet mis. Kan ik ze niet allebei? Hoeveel grondstoffen gaat mij dat kosten?

even kijken..hmm dan moet je eerst bij Nenya in de stam komen, moet ik je dan toch uitnodigen?

Btw, heb de riddersnaam veranderd naar Angela Merkel, kijken ofdat hetzelfde effect heeft:p
 

DeletedUser

Guest
even kijken..hmm dan moet je eerst bij Nenya in de stam komen, moet ik je dan toch uitnodigen?

Btw, heb de riddersnaam veranderd naar Angela Merkel, kijken ofdat hetzelfde effect heeft:p

Owh ik snap het al. Ze is privé-eigendom, dat doet Nenya goed. En Ja je mag me uitnodigen :$
 

DeletedUser14764

Guest
De mijne heet Moroder. Voor de niet muziekliefhebbers: Giorgio Moroder. o.a. de hit van Donna Summer I Feel Love is door hem geschreven en ook bespeelde hij de synthesizer.
 

DeletedUser

Guest
Riddare.

Ridder in het Zweeds, niet dat ik Zweeds ben maar ik hou van de taal :p
 
Bovenaan