[Afgekeurd] Ridder Assassin's

Goed idee?


  • Totaal aantal stemmers
    4
  • Enquête gesloten .

DeletedUser74624

Guest
Zoals iedereen weet, kun je in het nieuwe ridderssysteem tegenwoordig tien ridders produceren. Dat betekent dat je dus, voornamelijk met defridders, grote defbonussen kunnen produceren bij stacks. Wat als er een eenheid (een assassin) is die deze ridder kan assassinate om zo de bonussen weg te halen bij de grote stacks? Hierdoor kunnen er andere tactieken worden toegepast om aanvallen leuker te maken tegen grote stacks. Aan de andere kant zou een verdediger dit ook kunnen gebruiken bij een aanval die op hem afkomt, met het gebruik van een ridder. De verdediger plaatst een assassin in zijn stackdorp en er bestaat eenmaal de mogelijkheid om de ridder onderweg te killen en op deze manier de bonussen weg te nemen. Dit kan dan bijvoorbeeld per aanval die onderweg is naar het dorp één keer mogelijk zijn.

Ik stel voor dat je per account (afhankelijk van het aantal dorpen) drie assassins hebt die aan de hand van een percentage (heb niet nagedacht hoe dit percentage tot stand komt) een ridder kunnen assassinate. Deze kun je dan ook weer trainen om ridders met een lager level makkelijker te doden en het percentage op te krikken om hogere ridders te doden. Als een assassin een poging probeert te doen om de ridder te killen en dit mislukt, dan bestaat er de kans dat de assassin ook gedood wordt. (voor zowel als in verdedigend als aanvallend opzicht)

Dit idee is een beetje gebaseerd op de game Rome total war met het doden van generalen door assassins.
 
Bovenaan