Resurrect

Reactiescore
86
Ik keur het niet goed, maar ik ga er niet om wakker liggen dat iemand van een online spel mij een bericht stuurt dat hij me gaat vermoorden.

Trouwens, jullie weten al een hele poos dat welsey psychisch niet in orde is, als je hem vervolgens heel de tijd gaat zitten uit te dagen zodat hij zou happen wat nu gebeurt is om dan vervolgens hier op het AF te lopen zeiken dat dit niet door de beugel kan en we zouden moeten quitten, dan kan ik ook alleen maar zeggen dat jullie deze wel hadden zien aankomen ? :p


Voor jou ook even bovenstaande post doornemen, wist je dat je stamgenoten hiermee bezig waren ? Tegen iemand die psychisch niet helemaal oke is wat de meeste van je stamgenoten wel wisten.
En sieg heil in je handtekening vermelden vind je wel kunnen ? Is net zoals wesley maar wat woorden.
Wanneer kom je me nou eens "bezoeken" niffo :p
 
Reactiescore
7.918
Dat met die adressen ging om een andere wereld, lijkt me straf dat dat wat met deze situatie te maken heeft

Dus meerdere bedreigingen op verschillende werelden staan niet samen omdat? Het is dezelfde gast die op verschillende werelden dit doet. Lijkt me niet iets eenmaligs he. Gezien de bedreigingen momenteel nog steeds doorgaan ook.
 
Reactiescore
460
Dus meerdere bedreigingen op verschillende werelden staan niet samen omdat? Het is dezelfde gast die op verschillende werelden dit doet. Lijkt me niet iets eenmaligs he. Gezien de bedreigingen momenteel nog steeds doorgaan ook.
Ja het kan, dan heeft de persoon in kwestie meerdere contacten van verschillende wereld aangevallen.

Is best sneu dat die daar nu nog mee doorgaat.
 

DeletedUser58227

Guest
Hey flapdrol, even goedkoop komen scoren? Niet te veel blablabla he :tongue:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Denk je dat ik hier speel? Deze classic is meer van jouw niveau en je ‘stoere’ stamgenootjes.
 

DeletedUser58227

Guest
Hmm klinkt droevig, beter skippen en nooit meer classic spelen dan?
Moet trouwens toegeven dat deze classic mij ook weer tegenvalt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Volgende ga ik spelen. Ik ga noobs zoals jou kata’en.

Ik wil ragemails.
 

DeletedUser58227

Guest
Wat een haat zeg. Waar komt dat vandaan? Moet je nog altijd alleen slapen van je vriendin ofzo :tongue:
 
Reactiescore
1.089
Zielig dat je gelijk op de man gaat spelen


Of je nou achter die Wesley zijn actie staat of niet, het mag volgens mij heel duidelijk zijn dat die gast een IQ van een bakje vla heeft. Waarom zou je uberhaupt met zo'n iemand in de stam zitten?
 

DeletedUser69389

Guest
Zielig dat je gelijk op de man gaat spelen


Of je nou achter die Wesley zijn actie staat of niet, het mag volgens mij heel duidelijk zijn dat die gast een IQ van een bakje vla heeft. Waarom zou je uberhaupt met zo'n iemand in de stam zitten?
Omdat volgens hen de enige manier is om niet met hem te spelen is dat ze deze classic verliezen en ze winnen liever met iemand die doodsbedreigingen uit voor de lol en mensen schoffeert met ziektes dan dat ze verliezen op een eervolle wijze zonder dat soort lui.
 
Reactiescore
1.089
Ik weet dat als iemand dit in een van mijn vorige stammen zou doen, dat hij een kick en een knuppel in zijn nek kreeg.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Bovenaan