Resurrect

Reactiescore
2.386
Ben toch al blij dat ik ze het ietsje moeilijker heb kunnen maken dan dat ze het gisteren hadden :)

En iedereen een gelukkig nieuwjaar toegewenst!
 

DeletedUser69389

Guest
Is niet mijn account, of mijn team.



Wanneer er een solide betrouwbaar team is.
Moet je daar zelf dan ook geen onderdeel van zijn als je afgelopen zaterdag reageert op de vraag of jij de aanvallen weer coördineert en dat jij zegt dat gewoon te doen? Uiteindelijk blijk je er gisteren niet te zijn. Je leest wel de stamchat wanneer er vragen komen over wanneer er iemand van Priest is, omdat je dat kunt zien met de nieuwste versie van skype en jij reageert niet. Net als dat je niet reageert in je account chat. Maar ondertussen kun je wel hier op het AF stoer lopen doen en alsof het je niets boeit en dat je er niets aan kunt doen. Terwijl JIJzelf de belofte had gedaan om aanwezig te zijn.

Om 16:44 zeg je sarcastisch pro account terwijl je acc op dat moment al 20 dorpen kwijt was.... Bijna 10% van het account was dat al.

Om 18:25 zeg je:
Tis niet dat ik gelogd heb vandaag oid
Frappant, want je zei in een whatsapp groep toch dat je er ging zijn gisteren voor de aanval?:rolleyes:;)o_O Op dat moment zat het account al op -22 en kwam daar 2 minuten later nummer 23 bij. Een misselijk makende opmerking moet ik zeggen en totaal misplaatst en zeker voor een speler zoals je kunt zijn.

Het afdoen alsof het niet je eigen verantwoordelijkheid is terwijl ook jijzelf deel uitmaakt/uitmaakte van het team van Priest.

Dan om 23:29 bevestigend reageren op mijn vraag of je medespelers en stamgenoten fout zitten met hun verhalen. Terwijl zij het kunnen staven met bewijs/hebben gestaafd met bewijs in chats.

Om dan tot slot van rekening om 09:52 te zeggen het is niet mijn account, of mijn account..... Waar zat je dan tot en met zaterdag bij?o_O Pak jezelf even bij elkaar, zet je ego aan de kant en maak die stoere woorden van jou eens waar. Want als het momenteel iemand zijn verantwoordelijkheid is om te revancheren dan ben jij dat wel en niet Flex, Maarten of eventueel Warre, want JIJ had aangegeven te zijn. Terwijl ik, zeker van de 1e en 2e, zeer plausibele redenen weet waardoor zij niet konden loggen en wat volkomen terecht was.

Want vooralsnog is dit het enige feit:

Zijde 1:
Stammen: Rect
Zijde 2:
Spelers: Priest of Quetzalcoatl

Timeframe: 30/12/2018 09:00:00tot31/12/2018 11:19:19

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 37
Kant 2: 3
Verschil: 34

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 359,735
Kant 2: 28,648
Verschil: 331,087

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Moet je daar zelf dan ook geen onderdeel van zijn als je afgelopen zaterdag om 23:43 reageert op de vraag: Jij leidt de aanval weer Pim? Jij zegt ik doe de aanval gewoon. Daarna zeg je Kzie morgen wel. Verzin toch altijd wel iets. Iedereen die piant is noob. Uiteindelijk blijk je er gisteren niet te zijn. Je leest wel de stamchat wanneer er vragen komen over wanneer er iemand van Priest is, omdat je dat kunt zien met de nieuwste versie van skype en jij reageert niet. Net als dat je niet reageert in je account chat. Maar ondertussen kun je wel hier op het AF stoer lopen doen en alsof het je niets boeit en dat je er niets aan kunt doen. Terwijl JIJzelf de belofte had gedaan om aanwezig te zijn.

Om 16:44 zeg je sarcastisch pro account terwijl je acc op dat moment al 20 dorpen kwijt was.... Bijna 10% van het account was dat al.

Om 18:25 zeg je:

Frappant, want je zei in een whatsapp groep toch dat je er ging zijn gisteren voor de aanval?:rolleyes:;)o_O Op dat moment zat het account al op -22 en kwam daar 2 minuten later nummer 23 bij. Een misselijk makende opmerking moet ik zeggen en totaal misplaatst en zeker voor een speler zoals je kunt zijn.

Het afdoen alsof het niet je eigen verantwoordelijkheid is terwijl ook jijzelf deel uitmaakt/uitmaakte van het team van Priest.

Dan om 23:29 bevestigend reageren op mijn vraag of je medespelers en stamgenoten fout zitten met hun verhalen. Terwijl zij het kunnen staven met bewijs/hebben gestaafd met bewijs in chats.

Om dan tot slot van rekening om 09:52 te zeggen het is niet mijn account, of mijn account..... Waar zat je dan tot en met zaterdag bij?o_O Pak jezelf even bij elkaar, zet je ego aan de kant en maak die stoere woorden van jou eens waar. Want als het momenteel iemand zijn verantwoordelijkheid is om te revancheren dan ben jij dat wel en niet Flex, Maarten of Philippe, want JIJ had aangegeven te zijn. Terwijl ik, zeker van de 1e en 2e, zeer plausibele redenen weet waardoor zij niet konden loggen en wat volkomen terecht was.

Want vooralsnog is dit het enige feit:

Zijde 1:
Stammen: Rect
Zijde 2:
Spelers: Priest of Quetzalcoatl

Timeframe: 30/12/2018 09:00:00tot31/12/2018 11:19:19

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 37
Kant 2: 3
Verschil: 34

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 359,735
Kant 2: 28,648
Verschil: 331,087

chart

Jemig jij bent een grote fanboy van mij. Wederom je weet t volledig verhaal niet en reageert vanuit jouw subjectieve blik, wat ik prima vind nogmaals.
 

DeletedUser69389

Guest
Jemig jij bent een grote fanboy van mij. Wederom je weet t volledig verhaal niet en reageert vanuit jouw subjectieve blik, wat ik prima vind nogmaals.
Ik ben geen fanboy. Ik kan er alleen maar om lachen dat je ondanks je grote bek binnen een paar weken 2x spoorloos gaat. Op 62 gaf je de schuld aan Ruben en ging je maar naar de classic toe. Om nu hier te verdwijnen. Je zegt de hele tijd dat het verhaal niet klopt terwijl jij met geen enkele verantwoording komt. Zelfs niet richting je medespelers ondanks beloftes die je met hen hebt gemaakt.... Dat is eigenlijk iets waar jij anderen vaak van beschuldigd.....

giphy.gif
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik ben geen fanboy. Ik kan er alleen maar om lachen dat je ondanks je grote bek binnen een paar weken 2x spoorloos gaat. Op 62 gaf je de schuld aan Ruben en ging je maar naar de classic toe. Om nu hier te verdwijnen. Je zegt de hele tijd dat het verhaal niet klopt terwijl jij met geen enkele verantwoording komt. Zelfs niet richting je medespelers ondanks beloftes die je met hen hebt gemaakt.... Dat is eigenlijk iets waar jij anderen vaak van beschuldigd.....

giphy.gif

Ik zal maar op je happen en straks als ik thuis ben alle kaarten open gooien. :)
 
Reactiescore
331
Steff = gay
 
Reactiescore
1.075
Isnt gay if you say no homo
 
Bovenaan