Resurrect

Reactiescore
461
je zou maar edelen tot 20% en dan stoer lopen doen dat je het hebt behaald zeg.

Jullie zijn allemaal een schande voor de classic.
Je kan ook zeggen dat romeinse kruiden gewoon sneller had kunnen edelen ? Maar het is niet dat je iemand hoort klagen of stoer ziet doen, is gewoon grappig dat een speler van het account dat vandaag 'rect' is hier gisteren nog kwam provoceren dat er niet gedeft werd op doctor
 

DeletedUser79357

Guest
Het team dat nu op Doc speelt zal nu dus zware klappen terug gaan geven. Je noemt ons noob omwille van dat je ons (het nieuwe teampje) niet kent. Je kan je wel eens enorm fel vergist hebben in ons.

We zien wel wie de wereld wint. Hoop gewoon op een leuke en krachtige strijd! Dat noemt men: TW spelen.

-J
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Dus dan is het niet je verantwoordelijkheid? Of ga je nu weer Ruben de schuld geven? Je zou toch zeggen dat je na 62 het tegendeel had willen bewijzen.... Juist ook omdat je in het verleden hebt aangetoond het wel te kunnen zoals op bijv 59.

Haha jij denkt echt dat ik care om jouw mening he, of om iemand zijn mening
 

DeletedUser69389

Guest
Haha jij denkt echt dat ik care om jouw mening he, of om iemand zijn mening
Nee het is alleen wel lachen gezien het feit hoe jij jezelf profileert op het AF en het nu al een aantal werelden op rij zo laat versloffen. Ondanks dat je dan een grote bek hebt vol met stoere woorden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Nee het is alleen wel lachen gezien het feit hoe jij jezelf profileert op het AF en het nu al een aantal werelden op rij zo laat versloffen. Ondanks dat je dan een grote bek hebt vol met stoere woorden.

Als je mij zo interessant vindt is het wellicht ook handig om je ooit eens te informeren in het volledige verhaal. Doe je dat niet, dan blijf je maar je subjectieve mening roepen, dat vind ik ook goed.
 

DeletedUser80088

Guest
Het team dat nu op Doc speelt zal nu dus zware klappen terug gaan geven. Je noemt ons noob omwille van dat je ons (het nieuwe teampje) niet kent. Je kan je wel eens enorm fel vergist hebben in ons.

We zien wel wie de wereld wint. Hoop gewoon op een leuke en krachtige strijd! Dat noemt men: TW spelen.

-J

Kan er wel om lachen dat je denkt dat deze aanval op priest een goeie prestatie was... Er is tot 13u niemand online geweest en daarna is er vv gedraaid op een leeg front (das wat ik gehoord heb)...
Dit zegt dus helemaal niks over jullie "Nieuwe Teampie".
Gewoon geluk met een goede timing op een dag waar niemand wegens eigen persoonlijke reden, waarvan ik de daadwerkelijk reden niet weet, niet heeft kunnen loggen.
Gelukkig komt er een stop en komt er tijd om rustig alles op te bouwen.
Ik snap dat niet kunnen loggen geen excuses kunnen zijn, maar dit is wat er gebeurd is.
Goed gespeeld, maar laten we eerlijk zijn, zonder enige tegenstand dus niets zeggend.
Kusjes
 
Reactiescore
81
Maar als je geen tijd hebt, waarom laat je dan Brokk en Cha Ching het front met doctor voor je clearen?
De aanvallen zagen er niet uit als druk verlagend, maar echt als poging tot edelen.
 

DeletedUser69389

Guest
Als je mij zo interessant vindt is het wellicht ook handig om je ooit eens te informeren in het volledige verhaal. Doe je dat niet, dan blijf je maar je subjectieve mening roepen, dat vind ik ook goed.
Ik baseer mij op de verhalen van je medespelers en stamgenoten. Wil je zeggen dat die fout zitten?
 

DeletedUser69389

Guest
Kan er wel om lachen dat je denkt dat deze aanval op priest een goeie prestatie was... Er is tot 13u niemand online geweest en daarna is er vv gedraaid op een leeg front (das wat ik gehoord heb)...
Dit zegt dus helemaal niks over jullie "Nieuwe Teampie".
Gewoon geluk met een goede timing op een dag waar niemand wegens eigen persoonlijke reden, waarvan ik de daadwerkelijk reden niet weet, niet heeft kunnen loggen.
Gelukkig komt er een stop en komt er tijd om rustig alles op te bouwen.
Ik snap dat niet kunnen loggen geen excuses kunnen zijn, maar dit is wat er gebeurd is.
Goed gespeeld, maar laten we eerlijk zijn, zonder enige tegenstand dus niets zeggend.
Kusjes
Is wel iets zeggend. Namelijk dat de activiteit op het acc onvoldoende is. Het is niet dat het een acc is waarvan je niet wist dat er vuur op zou komen. Er liepen al eerder incs en daar is onvoldoende/niet op geanticipeerd .
 

DeletedUser69389

Guest
Ja, nog meer vragen?
Ja wanneer je je verantwoordelijkheid pakt en zelf gaat deffen in plaats van anderen het werk te laten opknappen en hier nog een stoere bek open te trekken terwijl iemand anders nu nog je vv doet...
 

DeletedUser79357

Guest
Ja wanneer je je verantwoordelijkheid pakt en zelf gaat deffen in plaats van anderen het werk te laten opknappen en hier nog een stoere bek open te trekken terwijl iemand anders nu nog je vv doet...

Hij heeft het account zelfs uit zijn beschrijving gehaald XD
Zou hij niet gewoon gerund zijn?
 
Reactiescore
89
Prima acties van Rect hoor gister en vannacht. Mooi geanticipeerd en gebruik gemaakt van inactiviteit, scherp voor de aanvalsstop.
Kruiden krijgt het echt wel weer op de rit in 2019.

Ga vandaag niet al te veel online zijn dus ik wens iedereen nu alvast een goede jaarwisseling en een gelukkig 2019!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan