Resurrect

DeletedUser80088

Guest
Met alle respect, het verschil was 9% toen wij de 20% haalde. De enige fight die er voor ons toe deed op dat moment was die met rammen. Dat er dan een stam in het zuiden is die nergens met ons front claimt dat ze nog mee willen doen voor de winst, prima. Maar als je nog maar op 11% zit als wij de 20 aantikken en er een rammen in onze nek hijgt zijn jullie niet onze prio.

En ik vind het echt de grootste BS dat wij de 'fight' niet willen aangaan, is totaal ongegrond en het tegendeel is al lang bewezen.

HiHixD
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Er zijn meerdere mensen van uit Hood die constant geroepen hebben de wereld zo snel mogelijk af te willen sluiten, ook als dat zonder strijd was. Voor vele was een classic winnen van 'Andries zijn groepje' belangrijker dan een leuke classic spelen. Jullie hebben je met zijn alle heel de wereld erop gefocust zo snel mogelijk 20% te halen om dan makkelijk te winnen. Op het moment dat het tw team ook inziet dat soortgelijke instellingen niet bij een classic passen lopen de blaaskaken direct weg. Daarmee doel ik op Cornelis etc, jullie hebben je kaarten ingezet om snel te winnen. Door veel onzin te roepen en alles te internen heb je jezelf de nummer 1 tegenstander gemaakt van de rest van de wereld. Met een normale gedachte gang had je dan ook kunnen bedenken dat andere stammen gaan samenwerken om het jullie moeilijk te maken.
 

DeletedUser80088

Guest
Er zijn meerdere mensen van uit Hood die constant geroepen hebben de wereld zo snel mogelijk af te willen sluiten, ook als dat zonder strijd was. Voor vele was een classic winnen van 'Andries zijn groepje' belangrijker dan een leuke classic spelen. Jullie hebben je met zijn alle heel de wereld erop gefocust zo snel mogelijk 20% te halen om dan makkelijk te winnen. Op het moment dat het tw team ook inziet dat soortgelijke instellingen niet bij een classic passen lopen de blaaskaken direct weg. Daarmee doel ik op Cornelis etc, jullie hebben je kaarten ingezet om snel te winnen. Door veel onzin te roepen en alles te internen heb je jezelf de nummer 1 tegenstander gemaakt van de rest van de wereld. Met een normale gedachte gang had je dan ook kunnen bedenken dat andere stammen gaan samenwerken om het jullie moeilijk te maken.

Kijk dit klopt helemaal!
 

DeletedUser80235

Guest
Er zijn meerdere mensen van uit Hood die constant geroepen hebben de wereld zo snel mogelijk af te willen sluiten, ook als dat zonder strijd was. Voor vele was een classic winnen van 'Andries zijn groepje' belangrijker dan een leuke classic spelen. Jullie hebben je met zijn alle heel de wereld erop gefocust zo snel mogelijk 20% te halen om dan makkelijk te winnen. Op het moment dat het tw team ook inziet dat soortgelijke instellingen niet bij een classic passen lopen de blaaskaken direct weg. Daarmee doel ik op Cornelis etc, jullie hebben je kaarten ingezet om snel te winnen. Door veel onzin te roepen en alles te internen heb je jezelf de nummer 1 tegenstander gemaakt van de rest van de wereld. Met een normale gedachte gang had je dan ook kunnen bedenken dat andere stammen gaan samenwerken om het jullie moeilijk te maken.

Natuurlijk is die 20% je doel, dan win je immers de wereld. Of we dat nou met of zonder tegenstand gaat ligt niet aan ons. Zoals eerder gezegd, we zijn geen enkele fight uit de weg gegaan. Over het AF gedrag van oud Stam leden ga ik me nu niet meer druk maken.
 

DeletedUser80088

Guest
Natuurlijk is die 20% je doel, dan win je immers de wereld. Of we dat nou met of zonder tegenstand gaat ligt niet aan ons. Zoals eerder gezegd, we zijn geen enkele fight uit de weg gegaan. Over het AF gedrag van oud Stam leden ga ik me nu niet meer druk maken.

Hoeft je je ook niet druk om te maken... maar het heeft er wel voor gezorgd dat je jezelf daarmee als nummer 1 tegenstander hebt neergezet om tegen te werken en vechten.
 

DeletedUser80235

Guest
Hoeft je je ook niet druk om te maken... maar het heeft er wel voor gezorgd dat je jezelf daarmee als nummer 1 tegenstander hebt neergezet om tegen te werken en vechten.

Ik vind het mooi. Stel we zouden nu de wereld winnen vind ik dat veel meer een prestatie dan dat jullie dat doen ;)
 
Reactiescore
89
De stammen hebben net front met elkaar en je praat alweer over winst en prestatie.. Laat het ingame eerst eens zien. Doctor failde bij de eerste massa en nu is Priest aan het failen. Dus de 'prestaties' van beide zijn nog niet consistent of bijzonder.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Lukas speel je dan toch terug met Lars in een stam? Schattig
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
je zou maar edelen tot 20% en dan stoer lopen doen dat je het hebt behaald zeg.

Jullie zijn allemaal een schande voor de classic.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.786
Ik zie het probleem niet. Nu staat miaauw miaauw een rang hoger :cool2:
 

DeletedUser69389

Guest
Tis niet dat ik gelogd heb vandaag oid
Dus dan is het niet je verantwoordelijkheid? Of ga je nu weer Ruben de schuld geven? Je zou toch zeggen dat je na 62 het tegendeel had willen bewijzen.... Juist ook omdat je in het verleden hebt aangetoond het wel te kunnen zoals op bijv 59.
 
Bovenaan