Respect!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Omdat W28 niet alleen maar uit Jannes en zijn volgers moet bestaan maak je hier een top 5 van de spelers waar jij het meest respect voor hebt! Dit kan zijn omwille van skills of iets wat deze speler op deze wereld bewezen heeft!

Shoot! :)

1. Heilko: Op 1 staat mijn co hier, hij heeft mij de kans gegeven om na een fusie op zijn groot account te komen spelen en het klikt heel erg goed. Met hem kan ik ook over andere dingen buiten TW praten. Bedankt Heilko!

2. Sander (Battlerider): Sander is een van m'n beste TW maatjes geworden afgelopen vakantie, mede omdat ik met hem samenspeel en hij m'n buur is op W26. Het leuke is dan ook dat we nog eens vijanden zijn op deze wereld :D ookal kennen we mekaars kwaliteiten!

3. Jannes (Nick2403): Speler waar ik m'n hoedje voor afdoe, speelt totaal niet voor punten of whatever, maar altijd heel gezellig op PM en hij heeft wel degelijk de skills! Misschien wel de allerbeste speler op deze wereld (al is dat niet zo moeilijk)

4. Kamal (Invision): Vele mensen denken dat hij weinig kwaliteiten heeft, maar het is niet omdat hij internt dat hij daarom niets kan, hij is mede verantwoordelijk voor enkele Cervix successen! Respect daarvoor! Staat altijd klaar op PM of Skype :)

5. Een aantal mensen zet ik hier: Robin, Michel, weet nie en NTMY: voor jullie grote inzet binnen de stam! Jullie maken dit spel heel erg leuk voor iedereen! Keep on going! :)
 

DeletedUser

Guest
Op mijn eerste plaats staat jokersbrain a.k.a J./Nick, hij is een goedaardig persoon die voor iedereen in de bres zou springen. Daarbovenop heeft hij zich al meerdere keren bewezen en bezit hij enige skills.
M.a.w, hij is een echt toppertje!

De 2e plaats wordt bezet door J. a.k.a Jokersbrain/ Nick, deze persoon is een echte gentlemen die altijd paraat staat om anderen moreel te ondersteunen (ook met troepjes). Hij is een echte aanwinst voor een stam, zeker als deze stam als doel heeft de wereld te domineren.

Dan de 3e plek; Nick a.k.a J./Jokersbrain. Het is niet direct de bekendste persoon op deze wereld, maar hij zal het zeker worden! Met zijn skills kun je een berg verzetten, ik ben blij dat ik hem heb leren kennen :)

Over naar de 4e plek die wordt bezet door een geducht persoon gevreesd over de 7 wereldzeeën :eek:
Er werd gezegd dat hij de Belgische troon zou gaan bezetten, de troon van het machtigste land in omstreken ;)
Jokersbrain a.k.a nick/ J.!

En als laatst maar zeker niet slechts: de enige echte J. a.k.a Nick/Jokersbrain. Je zult hem wel kennen zeker, de persoon die heel w28 in z'n greep houdt :eek: Als je hem niet kent, wees blij want als hij jouw weet wonen is het passé composé!

voila, mijn trotse top 5.

Ps: Lieve admins, gelieve de persoon die dit mooie topic oprichte even te waarschuwen dat RL namen niet gewenst zijn :( Het zou discriminerend zijn moest u hem er niet op wijzen. Dank u

Mvg
 
Reactiescore
3.537
3. Jannes (Nick2403): Speler waar ik m'n hoedje voor afdoe, speelt totaal niet voor punten of whatever, maar altijd heel gezellig op PM en hij heeft wel degelijk de skills! Misschien wel de allerbeste speler op deze wereld (al is dat niet zo moeilijk)

Hoezo MSS? :mad::mad::mad::mad:
 

DeletedUser65376

Guest
Op dit topic komt een slotje dit omdat afkortingen/real live namen niet gewenst zijn.

Verder kun je dit ook doen bij de golden awards.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan