Resist vs Fresh

DeletedUser

Guest
Waar jullie mee bezig zijn is een cluster van ongeveer 100 dorpen, als jullie denken dat dat al hard aankomt dan kunnen jullie beter stoppen.

Een cluster van 100 dorpen verliezen komt bij mij hard aan, een cluster van 10 dorpen verliezen komt al hard aan.
 

DeletedUser61408

Guest
Waar jullie mee bezig zijn is een cluster van ongeveer 100 dorpen, als jullie denken dat dat al hard aankomt dan kunnen jullie beter stoppen.

Noobuitspraak van het jaar. Nober kan het hopelijk niet meer worden
 

DeletedUser60153

Guest
Buiten dat ik het totaal met jullie eens ben vind ik het wel grappig dat er nu zo afstotelijk richting Bismarck wordt gereageerd. Dit LIJKT erop alsof jullie niets met hem te maken willen hebben en dit willen illustreren met zulke teksten terwijl hij jullie bij de laatste massa toch een aardig handje heeft geholpen.
 

DeletedUser

Guest
Buiten dat ik het totaal met jullie eens ben vind ik het wel grappig dat er nu zo afstotelijk richting Bismarck wordt gereageerd. Dit LIJKT erop alsof jullie niets met hem te maken willen hebben en dit willen illustreren met zulke teksten terwijl hij jullie bij de laatste massa toch een aardig handje heeft geholpen.

Van mijn kant is dat niet zo iig, maar wat ik persoonlijk wil aangeven dat 100 vrij veel is. Als je dat verliest komt dat hard aan.
 

DeletedUser62436

Guest
@ freso, 1 plague lid zegt wat over zijn uispraak en meteen constateer jij dat we hem niet mogen? Daarnaast gaat het om een speler bij het fruit front dus beetje rare conclusie trek jij daar.
 

DeletedUser60153

Guest
@ freso, 1 plague lid zegt wat over zijn uispraak en meteen constateer jij dat we hem niet mogen? Daarnaast gaat het om een speler bij het fruit front dus beetje rare conclusie trek jij daar.

Ik concludeer niets Full time. Je moet leren lezen. Ik merk iets op wat zo lijkt. Maar goed, ik druk gewoon random iets dik, puur omdat ik het leuk vind. Je maakt overigens vaker fouten op het AF, hoop dat je ingame ook zo bent, kan het nog leuk worden.

@ freso, 1 plague lid zegt wat over zijn uispraak en meteen constateer jij dat we hem niet mogen? Daarnaast gaat het om een speler bij het fruit front dus beetje rare conclusie trek jij daar.

Ik concludeer niets Full time. Je moet leren lezen. Ik merk iets op wat zo lijkt. Maar goed, ik druk gewoon random iets dik, puur omdat ik het leuk vind. Je maakt overigens vaker fouten op het AF, hoop dat je ingame ook zo bent, kan het nog leuk worden.
 

DeletedUser62436

Guest
Dan moet ik je helaas teleurstellen. Nederlands is idd niet me goedste vak :p
Maar ingame kom je er nog wel achter uit wat voor hout ik gesnijdt ben :)
 

DeletedUser

Guest
Buiten dat ik het totaal met jullie eens ben vind ik het wel grappig dat er nu zo afstotelijk richting Bismarck wordt gereageerd. Dit LIJKT erop alsof jullie niets met hem te maken willen hebben en dit willen illustreren met zulke teksten terwijl hij jullie bij de laatste massa toch een aardig handje heeft geholpen.

Hij kan dan wel geholpen hebben. Hij is en blijft een fresh lid ;) En oja daarmee zijn we ook in oorlog remember?

Gesneden ben

grammarnazi mode: ON

En toch eentje die hapt :p
 

DeletedUser60153

Guest
Ik snap dat het moeilijk is om je eigen grappen te verzinnen.

Eigen grappen te verzinnen? Lol.
Als jij gewoon zo dom bent om niet in te zien dat Jerreuh een grapje maakt en ik je daarop wijs "jat" ik opeens een grap?
 

DeletedUser

Guest
Eigen grappen te verzinnen? Lol.
Als jij gewoon zo dom bent om niet in te zien dat Jerreuh een grapje maakt en ik je daarop wijs "jat" ik opeens een grap?

Ik denk niet dat jij zo slim bent als je je doet voorkomen ;) En om mij dan als dom te betitelen is dan al helemaal ver gezocht.
 

DeletedUser

Guest
Of eentje die jou laat happen?

Ik snap dat het moeilijk is om je eigen grappen te verzinnen.

Eigen grappen te verzinnen? Lol.
Als jij gewoon zo dom bent om niet in te zien dat Jerreuh een grapje maakt en ik je daarop wijs "jat" ik opeens een grap?

Ik denk niet dat jij zo slim bent als je je doet voorkomen ;) En om mij dan als dom te betitelen is dan al helemaal ver gezocht.

34443148.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62436

Guest
Hij had wel gelijk dat we ons konden voor bereiden op trolls :p
Grootste troll op w21 ooit: her oprichten van s.inc XD
 
Reactiescore
1.699
Hij had wel gelijk dat we ons konden voor bereiden op trolls :p
Grootste troll op w21 ooit: her oprichten van s.inc XD

+1 en een van je beste post op het AF.

En je weet wat ze zeggen he, stoppen op je hoogtepunt.


Was gezellig, later!!!
 
Bovenaan