Resist vs Fresh

DeletedUser

Guest
Crows was de langst bestaande stam.

En ik weet zeker dat Andre68, Unknownn., Targetx en Hurei makkelijk zich kunnen levelen met topspelers van Plague. Roet, Mauy-ray en Oriskany kunnen denk ik ook makkelijk mee met het gemiddelde niveau in Plague. En laten wij maar uit 7 leden bestaan en het dus makkelijk een hoog gemiddelde is.

Niemand kan zich met mij levelen hoor.
 

DeletedUser60153

Guest
images
 

DeletedUser

Guest
44163714416410.QUOTE=fresomania;4416371]Wat is dit voor rare reactie. Ik had van jou wel een reactie verwacht met een iets diepere inhoud. Gok dat "die uithoek" gemiddeld meer skills heeft dan een gemiddelde Plague / lawzzz speler.[/QUOTE]

Rare reactie? Kijk lekker in de spiegel aarrogant mannetje. Skills hebben is zo 2010, tw is gewoon een simpel spel. Ben blij dat je op jezelf geilt met je skills.

En dat noemt men zichzelf overraten. Tot nog toe is de enige skill die juist getoond is de volgende:
Hoe hou je een stam niet bij elkaar.. Verder hebben we maar een zeldenheid aan goede acties gezien. Hopelijk gaan jullie dat nu veranderen.

Verder is die uithoek gewoon een plaatsbepaling en zou je het eigenlijk niet negatief moeten opvatten.



Grammar Nazi...

Sorry zoep maar ik bedoelde het negatief.
 

DeletedUser

Guest
Rare reactie? Kijk lekker in de spiegel aarrogant mannetje. Skills hebben is zo 2010, tw is gewoon een simpel spel. Ben blij dat je op jezelf geilt met je skills.



Sorry zoep maar ik bedoelde het negatief.

Ik vind dat ook altijd erg grappig. Wat bedoelen ze met die skills? Dat je een snel vingertje hebt ontwikkelt om in ms te snipen? Waauw, dan ben je echt een koning ! :D
Het draait om activiteit, teamplay & inzicht. Je zou kunnen zeggen dat inzicht (cluster, troepenverdeling, farmmogelijkheden scheppen & whatever nog allemaal) een skill is, maar dat heb je op zich snel 'geleerd'.
Wat is nog meer een skill dan? Clears timen voor treintjes of clears timen binnen een tijdsframe? Dan moet ik je teleurstellen, dat behoort ook tot de activiteit :p

Blij te zien dat Fey op Moises speelt, wel grappig dat PR nu opeens geen enkel dorp meer pakt. Hilarisch :D

Greetz, een LawZzZsupporter :cool:
 

DeletedUser

Guest
Wat ik me eigenlijk afvraag is wat Plague en Lawzzz met deze oorlog te maken hebben
 

DeletedUser60153

Guest
44163714416410.QUOTE=fresomania;4416371]Wat is dit voor rare reactie. Ik had van jou wel een reactie verwacht met een iets diepere inhoud. Gok dat "die uithoek" gemiddeld meer skills heeft dan een gemiddelde Plague / lawzzz speler.
Rare reactie? Kijk lekker in de spiegel aarrogant mannetje. Skills hebben is zo 2010, tw is gewoon een simpel spel. Ben blij dat je op jezelf geilt met je skills.

Sorry zoep maar ik bedoelde het negatief.

Ik zou je duidelijk uitleggen wat ik met skills bedoel.

Skills zijn in mijn ogen alles voor je stam over hebben, je stam genoten als je eigen acc zien.
Daarbij moet je gestructureerd kunnen werken en verstand van scripts hebben waardoor je goed kan deffen en handiger kan aanvallen. Ook moet je kaas hebben gegeten van aanvalsstrategien, moet je kunnen handelen in situatie's die iets anders uitvallen dan je gedacht had en moet je als stam je daarin kunnen bewegen. Daarin weet ik 100% zeker dat Resist daarin een stam is die hierin uitblinkt. Inzicht, activiteit, loyaliteit en structuur zijn voor mij woorden die een topspeler omschrijven.

Arro mannetje? Lees jouw eerste post is door en dan weet je dat ik idem dito over jou denk.

PS: leer quoten svp :p
 

DeletedUser58227

Guest
Zolang je maar doorzet komt het meestal wel goed ;)
Althans, dan ben ik al een heel eind tevreden.
 

DeletedUser62436

Guest
Ik zou je duidelijk uitleggen wat ik met skills bedoel.

Skills zijn in mijn ogen alles voor je stam over hebben, je stam genoten als je eigen acc zien.
Daarbij moet je gestructureerd kunnen werken en verstand van scripts hebben waardoor je goed kan deffen en handiger kan aanvallen. Ook moet je kaas hebben gegeten van aanvalsstrategien, moet je kunnen handelen in situatie's die iets anders uitvallen dan je gedacht had en moet je als stam je daarin kunnen bewegen. Daarin weet ik 100% zeker dat Resist daarin een stam is die hierin uitblinkt. Inzicht, activiteit, loyaliteit en structuur zijn voor mij woorden die een topspeler omschrijven.

Arro mannetje? Lees jouw eerste post is door en dan weet je dat ik idem dito over jou denk.

PS: leer quoten svp :p

ben bang dat we daar in plague VEEL te veel kaas van hebben gegeten :D
 
Reactiescore
1.729
Ik vind dat ook altijd erg grappig. Wat bedoelen ze met die skills? Dat je een snel vingertje hebt ontwikkelt om in ms te snipen? Waauw, dan ben je echt een koning ! :D
Het draait om activiteit, teamplay & inzicht. Je zou kunnen zeggen dat inzicht (cluster, troepenverdeling, farmmogelijkheden scheppen & whatever nog allemaal) een skill is, maar dat heb je op zich snel 'geleerd'.
Wat is nog meer een skill dan? Clears timen voor treintjes of clears timen binnen een tijdsframe? Dan moet ik je teleurstellen, dat behoort ook tot de activiteit :p

Blij te zien dat Fey op Moises speelt, wel grappig dat PR nu opeens geen enkel dorp meer pakt. Hilarisch :D

Greetz, een LawZzZsupporter :cool:

Hoi Idunno :). weer aangegeven:cool:


En zoals zoepie al vertelde, Plague heeft veel met deze oorlog te maken. Misschien niet direct, maar indirect wel.
 

DeletedUser61408

Guest
Hoi Idunno :). weer aangegeven:cool:


En zoals zoepie al vertelde, Plague heeft veel met deze oorlog te maken. Misschien niet direct, maar indirect wel.

Idioot, iDunno geef je niet aan. Zij is de veteraan van de W21-community. Jij wordt verbannen N., VERBANNEN
 

DeletedUser

Guest
Idioot, iDunno geef je niet aan. Zij is de veteraan van de W21-community. Jij wordt verbannen N., VERBANNEN

Zij? Ik hou wel van meisjes maar... :D

Ja ik dacht al dat het Mohniels was. Of wat PR-noobs. Die PR-noobjes kan ik nog begrijpen. Wat moet je anders met zo'n propagandakanon als ik? Slimme zet van die naabjes :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik zou je duidelijk uitleggen wat ik met skills bedoel.

Skills zijn in mijn ogen alles voor je stam over hebben, je stam genoten als je eigen acc zien.
Daarbij moet je gestructureerd kunnen werken en verstand van scripts hebben waardoor je goed kan deffen en handiger kan aanvallen. Ook moet je kaas hebben gegeten van aanvalsstrategien, moet je kunnen handelen in situatie's die iets anders uitvallen dan je gedacht had en moet je als stam je daarin kunnen bewegen. Daarin weet ik 100% zeker dat Resist daarin een stam is die hierin uitblinkt. Inzicht, activiteit, loyaliteit en structuur zijn voor mij woorden die een topspeler omschrijven.

Arro mannetje? Lees jouw eerste post is door en dan weet je dat ik idem dito over jou denk.

PS: leer quoten svp :p

Whahaha. Stil gewoon ns.

Goed deffen dankzij scripts? Enige script dat je "echt" nodig hebt is een degelijke tagger. Rest is allemaal randzaak.

Deffen heeft 2 factoren:
- activiteit
- activiteit van je stamgenoten

Zo simpel is het. Als je genoeg tijd hebt kun je elk aantal incomings aan.
 
Bovenaan