Resist & Hap! vs. FTNWO

DeletedUser

Guest
Er was iets fouts gegaan in de communicatie. Jammer maar niets aan te doen. Als je goed kijkt is het allemaal vandaag. ;)

Lekker belangrijk vriend.
Trek je niks aan van het hoongelach, jij bent een van de absolute toppers van W21.

Neemt niet weg dat je ze veel input heb gegeven om je eens flink voor lul te zetten.
 

DeletedUser

Guest
Lekker belangrijk vriend.
Trek je niks aan van het hoongelach, jij bent een van de absolute toppers van W21.

Neemt niet weg dat je ze veel input heb gegeven om je eens flink voor lul te zetten.

Het is een spelletje vol plezier. Wat ik begrepen heb kan H. er wel mee lachen. En zo moet dat natuurlijk :p
 

DeletedUser60153

Guest
Dan is er ook niet veel vooruit gewerkt ;)

Je geeft aan wat er die dag daarna gedodged moet worden, en dan hoeft de vv´er alleen te dodgen. Alleen moet er dan wel iemand zijn :D

Het is een spelletje vol plezier. Wat ik begrepen heb kan H. er wel mee lachen. En zo moet dat natuurlijk :p

Laat ik zeggen toen ik eindelijk wakker werd (verslapen tot 3 u smiddags... haha) heb ik nog nooit zo snel een pakje leeggerookt en zoveel mogelijk recht getrokken. Ik was niet echt in een hele goeie stemming.
 

DeletedUser

Guest
Je geeft aan wat er die dag daarna gedodged moet worden, en dan hoeft de vv´er alleen te dodgen. Alleen moet er dan wel iemand zijn :D



Laat ik zeggen toen ik eindelijk wakker werd (verslapen tot 3 u smiddags... haha) heb ik nog nooit zo snel een pakje leeggerookt en zoveel mogelijk recht getrokken. Ik was niet echt in een hele goeie stemming.

haha achja kan gebeuren toch :p Maar om de situatie in het geheel kon je wel lachen heb ik begrepen en dat is waar ik op doel ;)
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor dat schijnt Jbo te zijn.

Wat JBO doet kan je niet deffen noemen eh.



Lol, als het dat maar is waar je mee afkomt :). Is trouwens niet mijn deff , is de deff van verantwoordelijke persoon :).
Voordeel als je deft zoals mij dat je dan wel geen achterland aan gesloopte dorpen hebt eh. ;)

Pfff ik moet deze zin met de dag meer aanhalen... Waar heb ik iets beweerd over dat jullie fakes niet slagen ?
Altijd reacties op quotes van mij die totaal niet inspelen op wat ik gezegd heb.

Enige wat ik zei is dat van zen uitleg niet veel klopt ;) Dus als je nog eens een spion raadpleegt om te vragen wat voor tools een andere stam heeft.. zie dan de de uitleg ook juist is !

Vind het btw vrij laf dat je spionage nodig hebt om andere stammen hun tacktisch voordeel te ontdekken.
Al heb ik daar niet zo een probleem mee.. toch niet bij die tool :D

Wel zou ik er een probleem mee hebben als jullie via die spion tools zouden gaan jatten zonder toestemming.
En eerlijk gezegd zou het me niks verbazen dat jullie dat zouden doen :rolleyes:

Mss beetje laat warre maar hoe jij hier denkt over Resist of toch zo probeert af te schilderen is toch maar laag bij de grond. Meeste spelers hebben zo'n scripts al toen jij nog een pamper aanhad.

En als je spionage onder zo'n grote noemer plaatst moet je je hand boven je hoofd houden alvorens een ander te gaan beschuldigen voor wat je zelf allemaal uitsteekt.

De enige reden dat jullie nog ons kunnen uithouden is door met 2 te vechten :rolleyes: Dus dikke bullshit door dat te zeggen dat wij het alleen daardoor uithielden...

Het ene excuus achter het andere.. Wij hebben in het verleden ook nooit gaan blijten omdat de rest van de wereld tegen Hap was (Kenners van w21 weten ons verleden wel) Het ding is em gewoon dat wij de rollen iets of wat hebben kunnen omdraaien, dat moet je nog ff leren verwerken blijkbaar.

Volgens mij is het je naar je hoofd gestegen. :eek:

+1
 

Deleted User - 24028

Guest
Mss beetje laat warre maar hoe jij hier denkt over Resist of toch zo probeert af te schilderen is toch maar laag bij de grond. Meeste spelers hebben zo'n scripts al toen jij nog een pamper aanhad.

En als je spionage onder zo'n grote noemer plaatst moet je je hand boven je hoofd houden alvorens een ander te gaan beschuldigen voor wat je zelf allemaal uitsteekt.

Aangezien het gaat om tools die door mij gemaakt zijn is de kans wel heel heel heel heel klein dat die tools er al waren met exact dezelfde werking. Hoezo hadden anderen die dan al toen ik nog een pamper aanhad :rolleyes: Ik kan je zo tools en hun werkingen opnoemen waar jij nog nooit van gehoord had of die jij nog nooit gezien hebt.

Nogmaals: Als het op scripts aankomt ligt spionage en het "stelen" van scripts zeer gevoelig bij me. Ik heb eerder al uitgelegd waarom.

Als je alles even leest zie je dat ik ik al heb aangehaald dat ik jullie niet wil afstempelen als spions...
De rest van je laatste zin is weer uit de lucht gegrepen en niet gebasseerd op feiten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60153

Guest
haha achja kan gebeuren toch :p Maar om de situatie in het geheel kon je wel lachen heb ik begrepen en dat is waar ik op doel ;)

Vooral de verwensingen richting mijn hoofd vind ik mooi. Had ik eigenlijk moeten uitdenken, 30 off dorpjes niet dodgen, iedereen die denkt dat ik noob ben en dan als een baas terugkeren. Het kan zelfs zonder het uit te denken :D
 

DeletedUser

Guest
Vooral de verwensingen richting mijn hoofd vind ik mooi. Had ik eigenlijk moeten uitdenken, 30 off dorpjes niet dodgen, iedereen die denkt dat ik noob ben en dan als een baas terugkeren. Het kan zelfs zonder het uit te denken :D

Made my day :D
 

DeletedUser63278

Guest
Laat ik zeggen toen ik eindelijk wakker werd (verslapen tot 3 u smiddags... haha) heb ik nog nooit zo snel een pakje leeggerookt en zoveel mogelijk recht getrokken. Ik was niet echt in een hele goeie stemming.

Ge moet wa minder zuipen he Harmen :p
 

DeletedUser60153

Guest
op 27.06.2013 heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (1.479.146 eenheden)!

Een award met een verhaal. FTNWO is uit z'n schulp gekropen. Of moet ik zeggen Fruit, want Ghost i Sprink is ondertussen als geen FTNWO meer en de vv'er van Dread ook niet. In iedergeval voor mij een memorabele dag, een dag waar het slecht begon maar de schade uiteindelijk meeviel. Een dag die hopelijk de ommekeer in W21 gaat zijn.

Een ommekeer hoor ik mensen denken? Ja een ommekeer. In wat voor zin dan? Eindelijk krijgt Resist de gedroomde tegenstand. Eindelijk staat er is een tegenstander op die de ballen heeft om terug aan te vallen. Eindelijk de ODD die stijgt, heerlijk.

Ik wens Fruit en FTNWO een goede oorlog toe, waarin er veel ODD aan onze kant word behaalt. En uiteindelijk natuurlijk ook de overwinning, maar daar is natuurlijk geen twijfel over.

Overigens, kan iemand van FTNWO Fruit adden in de oorlogstats?
 

DeletedUser68583

Guest
Ik Vind dat persoonlijk geen toevoeging.
Maak dan zelf een mooie verklaringrichting Fruit :)
 

DeletedUser63278

Guest
Ja Harmen, als ge een toffe oorlog wil staan we op een nieuw draadje met een mooie inleiding he :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jah, jij maakt altijd zulke mooie propaganda posts en zo'n mooie oorlogs verklaring H. :cool: wel je best doen he :D
 

DeletedUser

Guest
Scripts moet je niet rippen.
Denk aan die Seke van w14, die heeft ook veel van zijn scripts geript van mensen en andere servers.
 

DeletedUser

Guest
Re: Resist & Hap! vs. FTNWO

Aangezien het gaat om tools die door mij gemaakt zijn is de kans wel heel heel heel heel klein dat die tools er al waren met exact dezelfde werking. Hoezo hadden anderen die dan al toen ik nog een pamper aanhad :rolleyes: Ik kan je zo tools en hun werkingen opnoemen waar jij nog nooit van gehoord had of die jij nog nooit gezien hebt.

Nogmaals: Als het op scripts aankomt ligt spionage en het "stelen" van scripts zeer gevoelig bij me. Ik heb eerder al uitgelegd waarom.

Als je alles even leest zie je dat ik ik al heb aangehaald dat ik jullie niet wil afstempelen als spions...
De rest van je laatste zin is weer uit de lucht gegrepen en niet gebasseerd op feiten.


Uhm, gewoon hier een reactie op :p
 
Bovenaan