Resist beëindigt de strijd en feliciteert Fruit met de overwinning.

DeletedUser71860

Guest
Gelukkig niet, want een wereld als w21 zou een reden zijn om terug te komen op tw... en heb daar eigenlijk helemaal geen zin in :D


W21 was de laatste telg van werelden waar je nog heroïek kon terug vinden en waar niet per sé iedereen bij voorbaat een volslagen idioot bleek te zijn.

Hoi jongens :D
 

DeletedUser74005

Guest
Al gaf Resist al behoorlijk snel op, maar goed, dat doet er natuurlijk niet toe ;)
 

DeletedUser

Guest
Al gaf Resist al behoorlijk snel op, maar goed, dat doet er natuurlijk niet toe ;)

Je hebt gelijk. Ruim zeven maanden na de laatste succesvolle aanval van Resist en dus na zeven maanden verdedigen kwamen we tot de conclusie dat we de wereld niet meer konden winnen. Dat hadden we het nog heel veel langer kunnen volhouden, maar dat verandert dan niets meer aan de uiteindelijke uitkomst.
Persoonlijk begrijp ik werelden niet waar geen eind aan komt, terwijl de uitslag vast lijkt te liggen (zie b.v. wereld 11). Moeten ze natuurlijk zelf weten, maar mij lijkt het niets.
 

DeletedUser74005

Guest
Als je nog 800M hebt, of iets in die richting en de nummer 1 stam heeft 1,2Miljard, dan is er dus nog genoeg tijd voor verbetering, maar goed. Het blijft jullie besluit natuurlijk ;)
 

DeletedUser

Guest
O ja, tijd was er zeker, maar de goesting niet meer. Je herkent een hopeloze zaak wanneer je er één ziet. :D
 
Reactiescore
323
Als je nog 800M hebt, of iets in die richting en de nummer 1 stam heeft 1,2Miljard, dan is er dus nog genoeg tijd voor verbetering, maar goed. Het blijft jullie besluit natuurlijk ;)

Nee, zo goed als alle originele spelers van Resist waren gestopt. Daarvoor kwamen wel nieuwe spelers, maar die waren simpelweg niet goed genoeg. Terwijl Fruit. nog wel veel spelers had die er sinds het begin bij waren.. en de vervangers waren ook beter.
 
Reactiescore
217
Nee, zo goed als alle originele spelers van Resist waren gestopt. Daarvoor kwamen wel nieuwe spelers, maar die waren simpelweg niet goed genoeg. Terwijl Fruit. nog wel veel spelers had die er sinds het begin bij waren.. en de vervangers waren ook beter.

Nou veel nieuwe spelers veel ook wel mee hoor.
 

DeletedUser

Guest
Nee, zo goed als alle originele spelers van Resist waren gestopt. Daarvoor kwamen wel nieuwe spelers, maar die waren simpelweg niet goed genoeg. Terwijl Fruit. nog wel veel spelers had die er sinds het begin bij waren.. en de vervangers waren ook beter.

Klopt. Met daarbij de opmerking dat er het laatste half jaar nagenoeg helemaal geen structurele vervanging plaatsvond.
 
Reactiescore
323
Nou veel nieuwe spelers veel ook wel mee hoor.

Muah dan zal het aan mij liggen, maar er waren telkens weer nieuwe mensen aan het front

Klopt. Met daarbij de opmerking dat er het laatste half jaar nagenoeg helemaal geen structurele vervanging plaatsvond.

Het laatste halfjaar was ik ook zo goed als gestopt. Heb toen ook niet veel meer meegekregen.
 
Bovenaan