Resist beëindigt de strijd en feliciteert Fruit met de overwinning.

DeletedUser

Guest
Ai ai ai ai nooit gedacht dat hier ooit een einde aan zou komen...

Maar het is er toch van gekomen, dus ik zeg, goed gedaan luitjes, en Fruit gefeliciteerd.

Het waren leuke tijden ;) maar het kost gewoon veel tijd :D

Groetjes
 

DeletedUser

Guest
ik al heel wat maandjes wat ik me kan herinneren :D
vanaf het moment dat Moises stopte met groeien
 

DeletedUser71860

Guest
Er is maar één echte Moises, en die heet Maarten. De originele speler die het account naar nummer 1 knalde. Op dat vlak is het wel een belachelijk spel TW. Waarschijnlijk kenden de laatste 10 bespelers van het account zijn naam niet eens.

Toont maar aan hoe onmenselijk dit spel is. Degene die het van begin tot eind uitspelen verdenk ik van buitenaardse oorsprong ;)
 
Reactiescore
323
Er is maar één echte Moises, en die heet Maarten. De originele speler die het account naar nummer 1 knalde. Op dat vlak is het wel een belachelijk spel TW. Waarschijnlijk kenden de laatste 10 bespelers van het account zijn naam niet eens.

Toont maar aan hoe onmenselijk dit spel is. Degene die het van begin tot eind uitspelen verdenk ik van buitenaardse oorsprong ;)

Nah ik ken hem nog van naam uit mijn periode in LawZzZ. Maar toen was hij niet meer zo actief als eerst geloof ik.
 

DeletedUser

Guest
Vanaf het moment dat Moises af en toe ook wat aanvallen kreeg :p

Nee toen had ik ook al gezegd te gaan stoppen maar na de eerste aanvallen op mij toen die klaar waren stopte ik ermee.

Er is maar één echte Moises, en die heet Maarten. De originele speler die het account naar nummer 1 knalde. Op dat vlak is het wel een belachelijk spel TW. Waarschijnlijk kenden de laatste 10 bespelers van het account zijn naam niet eens.

Toont maar aan hoe onmenselijk dit spel is. Degene die het van begin tot eind uitspelen verdenk ik van buitenaardse oorsprong ;)

Ik ken 'm nog wel, en ik denk dat niet eens zoveel man op dat acc heeft gezeten
 
Bovenaan