Resist beëindigt de strijd en feliciteert Fruit met de overwinning.

DeletedUser62862

Guest
Bij deze zal ook ik iedereen nog bedanken voor de mooie tijd die deze wereld met zich heeft mee gebracht.
Het gaat er natuurlijk om om met een mooie groep spelers een wereld te winnen.
En dat is dan gelukt.

Toch zijn de verslagen tegenstanders ook een van soort vrienden geworden zo nu blijkt :D

En dat wij de NR1 positie behaald hebben is gewoon toeval en geluk.
Een wereld verloopt nu eenmaal zoals het gaat.
Zonder goede stam gaat dat dan ook niet.

Tenslotte wensen wij iederen veel geluk en veel gezonde jaren voor de toekomst.
Wij zullen ons zeker ergens weer eens tegenkomen.

Tja en tot slot : wat is chip nu zonder prent :D

63c702ec0246040f99417dc5e367db5d.png
 

DeletedUser70296

Guest
En dat wij de NR1 positie behaald hebben is gewoon toeval en geluk.
Fijn dat nog iemand dat inziet; niets af te dingen op jullie overwinning, maar als je ziet welke factoren hierin allemaal een rol spelen kan ik het alleen maar met dit citaat eens zijn. Het is evengoed toeval dat ikzelf zo lang in het spel bleef; als je bedenkt dat ik mijn tweede dorp nog geen dag had voordat mijn eerste dorp werd veroverd (door djs000) weet je wat ik bedoel.
 

DeletedUser55586

Guest
Ondanks het toeval en geluk....

Van harte gefeliciteerd maat :D PROOST!!!

Ik ben er trots op dat ik de beker mag dragen ;)
 

DeletedUser

Guest
Overigens is gisteren niet de wereld, maar de wereldvrede geëindigd. Er kan weer aangevallen worden! Ik heb toch maar even contact gezocht met support.
 

DeletedUser

Guest
Yep, ik kreeg dit terug van support:

Grumpy236 2014-08-29 21:15:20
Beste YaHeL,

Een wereld wordt manueel gesloten door ons. Ik heb zonet Duckje even gepord en hij wordt op dit moment gesloten. Bedankt voor de fijne tijden op wereld 21!

Met vriendelijke groeten,

Niels (Grumpy236)
Support TribalWars.nl
 

DeletedUser69459

Guest
Die blauwe tekst die zegt dat fruit. heeft gewonnen is best lelijk :mad:
 

DeletedUser

Guest
Nee juist geweldig mooi :D Anders hadden jullie maar meer je best moeten doen :p:D
 

DeletedUser

Guest
Neuh, denk het niet. Zeker niet die nieuwe werelden waar alles om PP en geboost draait en oude werelden vallen ook af. Blijft er niets meer over :D
 

DeletedUser69459

Guest
Voor mij ook niets nieuw. Een wereld met max 15mil accounts en top 30 boven 10mil is niet meer te vinden. Mss w23, maar spreekt me niet echt aan :/
 

DeletedUser69459

Guest
Ik denk nu dat we ondertussen van die gedachte kunnen afstappen aanfezien ik dit al eerder heb ontkracht...
W31 is nog cva, maar dr heeft de andere topstam add. er de brui aan gegeven en is gespiltst in kleinere stammen en zoyden ook wat op delete staan als ik het goed heb gelezen :(
 
Bovenaan