Resist beëindigt de strijd en feliciteert Fruit met de overwinning.

DeletedUser

Guest
dank je voor je steun warre,

als je goed met een stamgenoot omgaat zal het andersom net zo zijn.

de tijd dat ik in fruit heb gezeten heb ik vernomen hoe je ook met elkaar om kunt gaan, ook daar heb ik wel es gelezen dat er af en toe een speler iets had, maar dan werd dat door de 2 spelers onderling uitgesproken en opgelost.

en daar zit het grote verschil, als er in resist iets was kreeg je geen antwoord, en dan moest je blijven zeuren, dan kreeg je wel een antwoord, maar daarbij werd je gelijk afgezeken en uitgemaakt voor zeur enzo.

ik heb in fruit gezien hoe het ook kan dus, en maakte niet uit eigenlijk met wie je aan het praten was, er kwam altijd een normaal en eerlijk antwoord op vragen en er werd niet omheengedraaid of moeilijk om gedaan.

tis niet voor niets zo, dat ondanks dat velen voor wereldeinde hebben gestemd, toch willen ze allemaal met elkaar in kontakt blijven, dat zegt heel veel over de sfeer in een stam dus,
en ik ben blij dat ik daar deel van heb mogen zijn

greetzzzzz all

Harry

Tuurlijk blijven Resist'ers wel met elkaar in contact, alleen wist jij dat niet omdat het niet op het forum stond ofzo en niemand met jou kwam praten omdat niemand je mocht :D:D

Voor de rest is natuurlijk 99% van wat je vertelt gelogen. Jij manische leugenaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tuurlijk blijven Resist'ers wel met elkaar in contact, alleen wist jij dat niet omdat het niet op het forum stond ofzo en niemand met jou kwam praten omdat niemand je mocht :D:D

Voor de rest is natuurlijk 99% van wat je vertelt gelogen. Jij manische leugenaar.



tuurlijk jij hebt gelijk, jij was ook 1 van de interners he die samen met een paar anderen alles mochten doen terwijl een groot deel niet eens er vanaf wist dat jullie acount internden van spelers die op een resist acount werden geplaaatst.

maar ook jij heb je meerdere moeten erkennen, enkel en alleen omdat het vaste groepje binnen resist een stelletje egoisten waren die onderling bijna nog ruzie maakten wie wat mocht internen.

en iedereen die naar de stats kijkt van resist ziet dus duidelijk dat ik wederom gelijk heb, het enige manier von groei voor de egoisten van resist waren het internen van acounts,

maar jullie mogen nou de wonden likken en beseffen waar het verkeerd is gegaan in resist, het moment dat jullie onderling afspraken maakten over interns, zonder de rest van de stam mee te laten edelen, dat was het beginpunt van de val van Resist.

daarom spelen er nu ook nog maar 6 spelers in de stam Resist en de rest staat op vv, bijna alle egoisten zijn overgebleven, de rest van de spelers had het al bekeken en zich teruggetrokken omdat ook zijn beseften hoe het ging in resist.

ps, tot aan mijn vakantie op 8 juli waren er nog steeds resist spelers die kontakt met mij zochten, ook via PM, en mocht je dat niet geloven, vraag warre ff, heb paar keer de vv gepakt om te antwoorden, gegeven ogenblik antwoordde warre zelf maar.

ik noem geen naam van spelers, want dan worden die door jullie volledig afgebrand, maar vraag enkel warre maar ff of hij PM's kreeg van resisters die mij moesten hebben.
 

DeletedUser69459

Guest
Rofl. Dat waren pms om een poging te doen om oriskany terug in resist te halen :eek:
Mr je schermt nu al heel de tijd met je zinnetje'er bleven mensen uit resist contact met me opnemen' mr je geeft nooit een naam of bewijs. Geloofwaardig. Of bedoel je die 300tal berichten die ik vanaf muay nr oriskany heb gestuurd om met warre te praten? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Rofl. Dat waren pms om een poging te doen om oriskany terug in resist te halen :eek:
Mr je schermt nu al heel de tijd met je zinnetje'er bleven mensen uit resist contact met me opnemen' mr je geeft nooit een naam of bewijs. Geloofwaardig. Of bedoel je die 300tal berichten die ik vanaf muay nr oriskany heb gestuurd om met warre te praten? :eek:

Ook ik kan bevestigen dat die berichten er waren in die tijd Veel vv gedraaid voor Warre omdat hij onder aanval lag. Dus ja hij is zeer geloofwaardig in deze
 

DeletedUser

Guest
Say what? :D

Ik heb mij al lang getoond op w22 waar ik 4maand lang een stam rechthield met vv's. Ook op w21 heb ik wel degelijk getoond dat de minachting over w22 op niets gebaseerd is. Hoeveel aanvallen heb jij gedefd sinds maart? Nou, ik een stuk meer als jou. Kan je overal terugvinden. En raad eens? Al deze aanvallen werden met succes afgeweerd ;)

Weetje, het feit dat speeder, jorn en nog wat anderen jou niet bijstaan om mij direct af te breken toont al aan dat ik hier gelijk heb. Zij hebben de dingen die jij hier claimt nog nooit in de mond genomen hoor. Mrja, zij zijn dan ook normaal...

Ik zit al een heel poosje niet op het af, was niet van plan al dat geleuter nog te gaan lezen... Ik ben druk ergens anders, en daarom reageer ik hier al een poos niet meer :D
 

DeletedUser

Guest
Say what? :D

Ik heb mij al lang getoond op w22 waar ik 4maand lang een stam rechthield met vv's. Ook op w21 heb ik wel degelijk getoond dat de minachting over w22 op niets gebaseerd is. Hoeveel aanvallen heb jij gedefd sinds maart? Nou, ik een stuk meer als jou. Kan je overal terugvinden. En raad eens? Al deze aanvallen werden met succes afgeweerd ;)

Weetje, het feit dat speeder, jorn en nog wat anderen jou niet bijstaan om mij direct af te breken toont al aan dat ik hier gelijk heb. Zij hebben de dingen die jij hier claimt nog nooit in de mond genomen hoor. Mrja, zij zijn dan ook normaal...

Dat wij niet reageren betekent niet dat wij hem niet bijstaan ;) ik ken oris al weet ik veel hoelang, ik heb nooit problemen met hem gehad ( zelfs niet als vijand :D ) Dus dat betekent ook niet dat jij hier gelijk zou hebben. Ik meng me gewoon niet in jullie "discussie" want zoals Steven al aangaf op dat punt ben ik niet sterk en dat weet iedereen al zolang ik speel ;)


Steven nog bedankt voor het compliment :);)
 

DeletedUser

Guest
Wtf, ik heb net die zielige Harry's posts gelezen, en man, verschrikkelijk. Enorm veel leugens, enorm veel hypocrisie, enorm veel verwijten die nergens op slaan etc... Man Harry, je bent echt een dikke loser.

O ja, leer deftig typen, zonder om de 2 regels een witregel in te voegen. Maar vreemd genoeg hangt het visuele wel helemaal samen met het inhoudelijke: totaal geen verband.
 

DeletedUser

Guest
Ik zal morgen een nieuw topic aanmaken met daarin de post die ik beloofd heb!
 

DeletedUser41851

Guest
Heb zelf geen zin meer om op die onzin te antwoorden.

Proficiat aan fruit met de winst. Over verdient.
Zijn er mensen die nog op andere werelden spelen?
 
Reactiescore
217
Heb zelf geen zin meer om op die onzin te antwoorden.

Proficiat aan fruit met de winst. Over verdient.
Zijn er mensen die nog op andere werelden spelen?

Heeey :D

Ja ik speel w38 en zoek spelers heb je daar zin in ? Spreek me maar aan op skype :)
 

DeletedUser

Guest
(....)
Mr je schermt nu al heel de tijd met je zinnetje'er bleven mensen uit resist contact met me opnemen' mr je geeft nooit een naam of bewijs. Geloofwaardig.
(...)

Bewijs van mijn kant:

Na het vertrekt uit Resist van Harry is mijn Co Fabian (gestopt in november 2013) kort terug geweest op Yahel en heeft toen een pm-wisseling gehad met Harry en daarin geuit dat hij het vertrek van het account Oriskany betreurde en er allemaal niets van begreep.

Overigens: Dat betreuren deelde ik met Fabian, maar ik zag geen oplossing dan dat de stam of van André of van Harry afscheid moest nemen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Er heeft ook nog iemand toen ik er al speelde liggen vragen of ik niet terug kwam :p Heb het toen maar meegespeeld aangezien ik nog niet wou dat ze wisten dat ik er op zat xD beetje met harry via skype vragen hoe die zou reageren en klaar :D
 
Bovenaan