Resist beëindigt de strijd en feliciteert Fruit met de overwinning.

DeletedUser58227

Guest
Ik ben nog nooit door een mand gevallen dus dat zal vies tegen vallen Jack
 

DeletedUser

Guest
Owh jou tactiek is alleen denken te kunnen winnen als de ander druk is maar niet op skills ja die tactiek kennen we al hoor angsthaasje :eek:

Happerdehapperdehap

Als ik jou zo hoor moet jij meer studeren dan ik hoor. Dus wie heeft er het meeste tijd denk je ?
Laat staan de meeste resources...

Neuh, ik moet niet echt leren hoor. 't Is tamelijk vrijblijvend of ik leer of niet, en voorlopig hangt er nog niets van af. Bij jou daarentegen.

Staat frozenduckje ook op dat lijstje :rolleyes:

I.e.g. toch als jouw favoriete forumposter hé??
 

DeletedUser60153

Guest
Lijstjes zijn altijd leuk.

Denk dat Jack de speler is de het meeste heeft betekend voor deze wereld.
En beste spelers, tja. Er waren zoveel verschrikkelijk goede spelers op deze wereld. Het valt of staat met activiteit en de stam die achter je staat. Ik kan d'r zo een aantal van Resist opnoemen die echte toppers zijn, maar dan doe je weer allemaal Fruiters tekort.
 

DeletedUser

Guest
Lijstjes zijn altijd leuk.

Denk dat Jack de speler is de het meeste heeft betekend voor deze wereld.
En beste spelers, tja. Er waren zoveel verschrikkelijk goede spelers op deze wereld. Het valt of staat met activiteit en de stam die achter je staat. Ik kan d'r zo een aantal van Resist opnoemen die echte toppers zijn, maar dan doe je weer allemaal Fruiters tekort.

Bedankt voor het compliment. En ik prefereer inderdaad niet om lijstjes met mensen die veel waard zijn geweest.

Elke speler heeft zijn/haar bijdrage gehad. En zonder die bijdrage zou W21 niet geweest zijn wat het was. Natuurlijk moet ik mijn stammies bedanken voor hun blinde vertrouwen en grote inzet, want wat ik ook zei en plande ze voerde het gewoon uit ook als het uiteindelijk een faal was. Want ook in Fruit. zijn er een aantal massa's niet gelopen zoals het hoorde. Echter konden we de motivatie en plezier halen uit het wisselen van de tactiek. Maar vanaf dat onze actie RBD liep is er maar 1 partij geweest die de bovenliggende was en dat was toch de stam genaamd Fruit.

Als jullie nog nooit van RBD gehoord hebben wil ik jullie het principe best uitleggen, maar dat zal dan in de afsluitende post van mij zijn waarin ik namens de stam weer een stuk propaganda zal schrijven.
 

DeletedUser

Guest
Dat zal wel een mooie uitleg zijn voor dit zeker? :D Veel plezier met opbouwwerk i.e.g. 't Is dat de wereld gedaan is, maar anders ben je hier wel een paar weken mee bezig. Waste of time and resources.

qCG6w6J.png
 

DeletedUser

Guest
Dat is gewoon sloopwerk. Dat heeft niets te maken met RBD. dat zullen jullie nog wel horen
 

Deleted User - 24028

Guest
Dat zal wel een mooie uitleg zijn voor dit zeker? :D Veel plezier met opbouwwerk i.e.g. 't Is dat de wereld gedaan is, maar anders ben je hier wel een paar weken mee bezig. Waste of time and resources.

qCG6w6J.png

Een account kapotspelen tot op het punt dat de actiefste persoon van heel de vijand die het account beheert niks meer kan doen om de overname van dorpen te stoppen is "Waste of time and resources" ? Nu begrijp ik waarom jij buiten lullen nooit ver bent gekomen in het spel :)
 

DeletedUser69459

Guest
Een account kapotspelen tot op het punt dat de actiefste persoon van heel de vijand die het account beheert niks meer kan doen om de overname van dorpen te stoppen is "Waste of time and resources" ? Nu begrijp ik waarom jij buiten lullen nooit ver bent gekomen in het spel :)

Nog steeds redelijk lame, mrgoed.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ohw daarover had je het. Had je maar een wereld zonder katas moeten kiezen om op te spelen :)
 

DeletedUser

Guest
Een account kapotspelen tot op het punt dat de actiefste persoon van heel de vijand die het account beheert niks meer kan doen om de overname van dorpen te stoppen is "Waste of time and resources" ? Nu begrijp ik waarom jij buiten lullen nooit ver bent gekomen in het spel :)

Het kapotspelen is goed uiteraard. Niets op aan te merken. Alleen is Jorn nu wel verplicht om die kleine dorpjes te pakken. Leuk voor de stats uiteraard, easy dorpjes, maar het kost je enerzijds veel PP (voor AM), veel tijd uiteraard en vooral veel gs. Dus het is wel degelijk zware waste. Sowieso is kata'en achterlijk, maar al zeker als je het op deze manier doet.

Ohw daarover had je het. Had je maar een wereld zonder katas moeten kiezen om op te spelen :)

Een wereld zonder kata's is volgens duckje te moeilijk om te realiseren. Dus veel plezier met zoeken naar een wereld zonder kata's. :rolleyes:
 
Bovenaan