Resist beëindigt de strijd en feliciteert Fruit met de overwinning.

DeletedUser60360

Guest
Hantei is zo ver kunnen komen omdat ik hem veel geholpen heb door oa vv'en ;)
 

DeletedUser

Guest
Wanneer had jij ook alweer herexamens? Eind augustus/begin september. Goed om weten. Zal ik vanaf m'n "nieuw" account eens sturen.
 

DeletedUser72568

Guest
Wanneer had jij ook alweer herexamens? Eind augustus/begin september. Goed om weten. Zal ik vanaf m'n "nieuw" account eens sturen.

Vrees dat je het niet gaat halen, zoals je voorheen ook niet kon. :)
In Fruit steunen we elkaar met alles wat we hebben, vv, def, aanvallen.
 

DeletedUser72568

Guest
Juistem, gezien op locust :)

Zal ik even alle stats erbij nemen van de oorlog toen locust een paar dorpjes verloor tegenover hetgeen resist toen verloor? :)
Moises kreeg een mooie counter. Zal ik het begrip counter even uitleggen? Denk niet dat dat bij resist bekend is.
 

DeletedUser

Guest
Alle stats zijn irrelevant. 't Gaat hier niet om een vergelijking of relatieve waarden.
 

DeletedUser69459

Guest
Zal ik even alle stats erbij nemen van de oorlog toen locust een paar dorpjes verloor tegenover hetgeen resist toen verloor? :)
Moises kreeg een mooie counter. Zal ik het begrip counter even uitleggen? Denk niet dat dat bij resist bekend is.

Wat een counter. Ik had op Moises al een halve maand een leeg front :p
 

DeletedUser58227

Guest
Kerels wat boeit die stats nog? Resist heeft de strijdbijl neergelegd en Fruit is dus gewonnen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Wanneer had jij ook alweer herexamens? Eind augustus/begin september. Goed om weten. Zal ik vanaf m'n "nieuw" account eens sturen.

Als ik jou zo hoor moet jij meer studeren dan ik hoor. Dus wie heeft er het meeste tijd denk je ?
Laat staan de meeste resources...
 

DeletedUser

Guest
Wanneer had jij ook alweer herexamens? Eind augustus/begin september. Goed om weten. Zal ik vanaf m'n "nieuw" account eens sturen.

Owh jou tactiek is alleen denken te kunnen winnen als de ander druk is maar niet op skills ja die tactiek kennen we al hoor angsthaasje :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60360

Guest
ik sta in ieder geval niet in dat lijstje :p ben altijd al ongeveer rang 50 geweest...
Mijn stam daarentegen staat wel rang 3 :)

Vraagje voor jullie, punten op 10 voor uw tijd op w21?
Ik geef 9.5 :)
 
Bovenaan