Resist beëindigt de strijd en feliciteert Fruit met de overwinning.

DeletedUser

Guest
Beste spelers van Wereld 21.

Afgelopen weekend heeft de stam Resist in overgrote meerderheid besloten dat het moet erkennen dat de oorlog met Fruit. verloren is en dat verder vechten geen zin meer heeft. We hebben besloten te stoppen.

Namens de stam Resist wil ik Fruit. daarom van harte feliciteren met de overwinning. De overwinning is zeer verdiend. Jullie hebben ons overduidelijk verslagen ondanks het feit dat wij onze uiterste best hebben gedaan om de uitkomst anders te laten zijn.

Op dit moment heeft stamoprichter Koen van .Targetxsniper. van onze stam contact gezocht met de stamleiding van Fruit. om de afwikkeling van onze onderlinge oorlog te bespreken. Hoewel het logisch lijkt dat het beëindigen van onze oorlog ook het einde van Wereld 21 betekent, is dat niet vanzelfsprekend gezien de overwinningsvoorwaarden van onze wereld.

Wij vertrouwen er op dat in overleg met de spelers van Wereld 21 er een regeling wordt getroffen om deze wereld op een nette manier te laten beëindigen.

Rest ons om alle huidige spelers van wereld 21, onze reeds eerder gestopte stamgenoten, maar ook alle andere gestopte spelers, te bedanken. Jullie hebben Wereld 21 tot een onvergetelijke wereld gemaakt. Het was een geweldig avontuur. We hebben 3,5 jaar lang vele uren besteed aan dit spel en het was fantastisch. Daarnaast hebben velen van ons genoten van de propaganda op het AF.

We zullen het missen, maar het is nu klaar. Voor sommigen van ons is het: op naar een andere spelwereld en voor anderen wordt het Cold Turkey afkicken.

Het gaat jullie goed.

Namens Resist,
Yahel - Jan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 24028

Guest
Beste Resisters,

Bij deze wil ik jullie persoonlijk bedanken voor de langdurige maar toch steeds leuke oorlog. Ondanks dat we vijanden waren (en nog een beetje zijn hihi) is het toch altijd met respect verlopen.

Ik vind het een zeer mooi gebaar dat jullie ons de aanbieding doen om deze wereld nu te beeindigen en ons niet zomaar achterlaten in een grijze wereld waar we heel der maanden BB dorpjes kunnen gaan opedelen. Ik kan jullie ook al vertellen dat dit op dit moment ingame besproken wordt in de stam, jullie horen er dus zeker nog van.

Warre
 

DeletedUser53787

Guest
Resist, ik wil jullie bedanken voor de geweldige tijd op deze wereld.
Jullie zijn de beste tegenstanders voor mij geweest waar ik samen met Fruit tegen heb mogen strijden.

Nogmaals, bedankt voor jullie inzet en tijd.
 
Reactiescore
768
Resist, ik wil namens Ellasar (ex Twiki) bedanken voor een mooie en geweldige oorlog. Voor de werelden die ik heb gespeeld (stuk of 7 maar :)) was dit de mooiste wereld met de mooiste oorlog. De wereld was bij het begin van de oorlog (na Heidi, P|R ect) goed verdeeld als ying en yang. Beide kanten heeft successen gekend en de verliezers zouden met opgeheven hoofd kunnen gaan naar een andere wereld of stoppen. Namens de hardstyler van Fruit hier nog een nummer (hardstyle ofc ;))

http://www.youtube.com/watch?v=67FGAUO3WrM

Ran-D, Adaro, Alpha2 & E-force A.K.A. A2 Allstars - The resistance.

P.S. tijdens het lanceren gebruikte ik altijd dit nummer :D:

http://www.youtube.com/watch?v=I_TKhQ7KK1Y

Brennan Heart & Zatox - Fight the Resistance

Groetjes,

Max || Team Ellasar

Forzzaaa Fruit!
 

DeletedUser69459

Guest
Beste Resisters,

Bij deze wil ik jullie persoonlijk bedanken voor de langdurige maar toch steeds leuke oorlog. Ondanks dat we vijanden waren (en nog een beetje zijn hihi) is het toch altijd met respect verlopen.

Ik vind het een zeer mooi gebaar dat jullie ons de aanbieding doen om deze wereld nu te beeindigen en ons niet zomaar achterlaten in een grijze wereld waar we heel der maanden BB dorpjes kunnen gaan opedelen. Ik kan jullie ook al vertellen dat dit op dit moment ingame besproken wordt in de stam, jullie horen er dus zeker nog van.

Warre

Niet flemen :D
 

DeletedUser

Guest
Fruiters, Gefeliciteerd met jullie overwinning!

Ik wil ook iedereen van w21 bedanken voor de leuke tijd die ik hier gehad heb.

Natuurlijk zal ik wel doorgaan met TW op andere werelden dus misschien tot ziens.

Jozien
 

DeletedUser

Guest
Ieder bedankt voor de leuke strijd :p al was het de laatste tijd wel wat saai :p Enkel mijn buurvrouw op bezoek :D Wie weet komen we op een andere wereld wel bij elkaar of weer tegenover elkaar :p wie weet :D
 

DeletedUser55442

Guest
Fruit, gefeliciteerd met de overwinning. W21 heeft ons allen een hoop plezier gegeven.
 

DeletedUser62436

Guest
Ik wil graag alle w21 bedanken. Dit is de leukste wereld die ik gespeeld heb tot nu toe, en ik denk dat dat ook zo blijft.
Ik hoop veel van jullie nog op andere werelden tegen te komen! :)
 

DeletedUser70296

Guest
Beste iedereen op w21.

w21 was me een genoegen. Bedankt iedereen voor zijn of haar bijdrage. Het is toch mooi dat we de wereld zo mooi hadden verdeeld. Aan het einde van de wereld merk je dat de factor stoppen van eminente invloed is. Binnen de stam zijn we er niet in geslaagd de frontaccounts in voldoende mate levend te houden, en nieuwe spelers cruciale accounts laten bemannen is op zich al een risico.

Er is hier opgemerkt dat het plannen tekort schoot; ik denk dat ik dat wel kan beamen: het duurde te lang voordat planningen rond waren, en dan nog moest er aan worden getrokken dat die werden uitgevoerd. Het leidersconcept is iets waar ik achter stond, maar iets eerder de knoop doorhakken was wel beter geweest. Zelfs over het internen werd te lang nagedacht. Bij aanvallen werd ook niet echt goed samengewerkt. In het begin, voordat ik overkwam en nog enige tijd daarna, concentreerde Resist zich op een of twee doelwitten, en dat werkte wonderwel. De stam werd op een gegeven moment groot, misschien wel te groot om zo te blijven werken. Als dan cruciale spelers wegvallen wordt het (te) lastig.

Aan het uitzetten van Oriskany heb ik meegewerkt, maar achteraf heb ik daar wel spijt gehad; dan doel ik niet louter op het geopolitieke aspect, maar ik denk dat we best met de bespelers hadden kunnen doorgaan, ook al vielen die de vijand niet aan; daarna vielen we in elk geval niet beter aan, en Oriskany was niet zo'n gemakkelijke prooi als enkelen van ons wel dachten. Dat zijn account in handen van de vijand kwam hadden we ons onvoldoend op voorbereid in elk geval: zie wat er bij muay-ray en recentelijk bij Hurei gebeurde.

Zelf wilde ik niet aan het front, maar heb ik nog wel het plezier mogen beleven om de degens te kruisen met Lord Blitter; van een poging om daar door te drukken is niets meer terechtgekomen. Het heeft wel iets om een account te hebben van c28 tot c11, bijna zonder onderbrekingen. We waren op zoek naar tegenstand, maar alle spelers die daar lagen (What, Bismarck, gardenx, steven756, koos5111, babs1952, en verscheidene andere) verdwenen zodra ze ons zagen komen; alleen Musake heeft nog even tegengestribbeld, maar we waren in feite op weg naar een zich steeds terugtrekkend front. Daarmee bereikten we wel dat het noorden zo goed als alleen van ons was.

Ik wil nog zeggen dat ik blij was dat de vijandelijkheden met de Crows en hun rechtsopvolgers voorbij waren toen ook de resterende spelers van mijn oude stam naar Resist mochten. Het concept was goed, denk ik.

Gefeliciteerd ten slotte, geachte tegenstanders (op afstand in mijn geval).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
323
Uiteindelijk is mn oude stammetje Fruit. de terechte winnaar. Een tijd terug naar de ondergang van Plague stonden de zaken er heel anders voor, maar sinds het moment dat Fruit. echt effectief is gaan aanvallen wisten ze Resist terug te dringen.
Ik vond W21 een van de leukste werelden, heb er sinds het begin gespeeld, ben een paar keer weggeweest, maar ik heb me hier vermaakt. Eerst in Plague, LawZzZ, en Fruit. :)
 

DeletedUser60153

Guest
Fruit. Gefeliciteerd. Ik hoorde via via dat Resist het niet meer zag zitten en ik wilde even kijken of er iets op 't forum over stond. Nou dat is dus zo :)

Goed, jullie waren een fantastische tegenstander. W21 was en is de beste wereld waar ik ooit aan mee heb gedaan, met grootmachten, stamscripters, vele langlopende oorlogen en actieve kernen. Hoe het de laatste maanden is geweest weet ik niet, maar m'n herinnering aan TW21 is echt heel goed.

Dank voor de mooie wereld die we samen hebben neergezet en nogmaals gefeliciteerd. Al wil ik ook alle Resisters die het tot zover hebben uitgehouden ook een pluim geef.

Harmen
 

DeletedUser62436

Guest
Je vergeet de geweldige propaganda die deze wereld heeft gekend, Waaronder zeker ook je eigen mooie stukken die je geschreven hebt!! :)
heeft me veel lees plezier opgeleverd!
 
Bovenaan