Res.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser29899

Guest
Hoewel stomiets het niet duidelijk aangeeft, is het voor mij (misschien omdat ik ook in CTRL zit) toch echt overduidelijk dat hij met



bedoeld, dat Res. veel troepen verloren heeft.

pfff, ik denk dat mijn niveau te laag is om deze post te begrijpen.....(hoewel ik wel het idee heb dat je mijn posts even iets beter moet doorlezen:eek:)


(blunder 2:rolleyes:)
 

DeletedUser7025

Guest
pfff, ik denk dat mijn niveau te laag is om deze post te begrijpen.....(hoewel ik wel het idee heb dat je mijn posts even iets beter moet doorlezen:eek:)


(blunder 2:rolleyes:)

Hij begrijpt jou post heel goed en ook al zit je in VWO 5, wat overigens niks voorstelt. Een jaar weinig doen en dan kom je er nog doorheen. Dit jaar ga ik dit overigens anders aanpakken :p

Verder nou wat een blunder zeg, poepoe.
 

DeletedUser

Guest
hallo!!! iemand die dit kan lezen?

volgens mij zei ik dat CTRL meer verliezen had.
en ik heb het ook al uitgelegd waarom.
 

DeletedUser29899

Guest
Verder nou wat een blunder zeg, poepoe.

haha, als ik hier een blunder zou maken zou ik vast en zeker worden afgezeken door de koning van het afzeiken:p de man die droomt van hugh hefners mansion voor hem alleen en hem het liefste in zijn schaduw ziet:D ....Avaganon....

(Gehaktbal8 vs Hollow Soul = 0-1 voor mij:D)
 

DeletedUser7025

Guest
haha, als ik hier een blunder zou maken zou ik vast en zeker worden afgezeken door de koning van het afzeiken:p de man die droomt van hugh hefners mansion voor hem alleen en hem het liefste in zijn schaduw ziet:D ....Avaganon....

(Gehaktbal8 vs Hollow Soul = 0-1 voor mij:D)

Volgens mij heb ik je net gewezen op een makkelijk bericht van Witchiz wat jij niet begreep. 1-1 dan neem ik aan? Verder als je mij je ingame naam geeft, zal ik er zeker meer dan 1-1 van maken:) Maar dat durf je zeker niet.
 

DeletedUser16564

Guest
pfff, ik denk dat mijn niveau te laag is om deze post te begrijpen.....(hoewel ik wel het idee heb dat je mijn posts even iets beter moet doorlezen:eek:)


(blunder 2:rolleyes:)
Nou hollow soul, doe mij een plezier, en leg mij uit waar ik de fout in ben gegaan: Ik leer namelijk graag, en sta open voor kritiek. Dat jij jezelf denigreert, en mij daarin mee probeer te sleuren boeit mij geen ruk, maar ik wil nog wel graag weten waar mijn blunder dan zit.

ben ik onzichtbaar?
Nee hoor, I still love you.
hallo!!! iemand die dit kan lezen?

volgens mij zei ik dat CTRL meer verliezen had.
en ik heb het ook al uitgelegd waarom.
Hollow, bedoelde je deze post? Zoja, dan had je gewoon kunnen zeggen "je hebt de verkeerde post gequote, dan de post waar ik op doelde".
haha, als ik hier een blunder zou maken zou ik vast en zeker worden afgezeken door de koning van het afzeiken:p de man die droomt van hugh hefners mansion voor hem alleen en hem het liefste in zijn schaduw ziet:D ....Avaganon....

(Gehaktbal8 vs Hollow Soul = 0-1 voor mij:D)

Jij bent zo vol van jezelf, voller dan volle melk :eek:...

Ik snap ook niet waarom een vergelijking met een bekend persoon meteen betekent dat deze benijd wordt. Want zeg nou zelf: Alsof jij niet van Hefner's mansion (met inboedel, ghehehe) droomt.

(Wauw, een score teller, ik heb echt geen zin venijnig tegen je te doen, omdat je 5 vwo doet en dus waarschijnlijk wel beter weet, maar toch probeer je iedereen hier met je mee omlaag te trekken. Echt humor haal ik ook niet uit je posts, meer bijtende spot. Ja, zeer zeker +1 voor jou, jouw agressiviteit zal je vast nog wel eens tot leiderfiguur maken, meneer het alfa mannetje).
 

DeletedUser29899

Guest
Volgens mij heb ik je net gewezen op een makkelijk bericht van Witchiz wat jij niet begreep. 1-1 dan neem ik aan? Verder als je mij je ingame naam geeft, zal ik er zeker meer dan 1-1 van maken:) Maar dat durf je zeker niet.

hihi ik denk dat je hem al weet;) ik speel al een tijd niet meer op 12, kom hier puur om te kijken hoe bepaalde mensen het ervan af brengen (en zo nu en dan het forum te bespammen zoals avaganon het noemt)....misschien moet ik maar eens mee gaan doen met speeds....daar ben je kampioen in kennelijk;) heb je dus een voorsprongetje op mij :p
 

DeletedUser29899

Guest
Nou hollow soul, doe mij een plezier, en leg mij uit waar ik de fout in ben gegaan: Ik leer namelijk graag, en sta open voor kritiek. Dat jij jezelf denigreert, en mij daarin mee probeer te sleuren boeit mij geen ruk, maar ik wil nog wel graag weten waar mijn blunder dan zit.

komt ie dan hoor

O daar komt de grootspraak van Res. ....

Verloren dorpjes zeggen niet alles hè, er zijn ook genoeg troepen verloren gegaan hè ;)

daar doelde ik dus op :p

en jullie gingen al de mist in bij de reactie van gehaktbal8, die dacht dat ik het over troepenverlies had, alleen dat was dus niet zo....en jullie blijven er maar over doorzagen :( (gigablunder:confused:)


Jij bent zo vol van jezelf, voller dan volle melk :eek:...

Ik snap ook niet waarom een vergelijking met een bekend persoon meteen betekent dat deze benijd wordt. Want zeg nou zelf: Alsof jij niet van Hefner's mansion (met inboedel, ghehehe) droomt.

NATUURLIJK droom ik ervan :) dat doet elke gezonden man:D ik wou het enkel een beetje overdrijven en aandikken ;)

(Wauw, een score teller, ik heb echt geen zin venijnig tegen je te doen, omdat je 5 vwo doet en dus waarschijnlijk wel beter weet, maar toch probeer je iedereen hier met je mee omlaag te trekken. Echt humor haal ik ook niet uit je posts, meer bijtende spot. Ja, zeer zeker +1 voor jou, jouw agressiviteit zal je vast nog wel eens tot leiderfiguur maken, meneer het alfa mannetje).

yup dat klopt helemaal, ik spot met CTRL, iets wat er kennelijk maar weinig doen op dit forum :( aangezien het vooral CTRL is die actie zoekt op het forum;)

Agression is my passion :cool:
 

DeletedUser16564

Guest
komt ie dan hoor



daar doelde ik dus op :p

en jullie gingen al de mist in bij de reactie van gehaktbal8, die dacht dat ik het over troepenverlies had, alleen dat was dus niet zo....en jullie blijven er maar over doorzagen :( (gigablunder:confused:)




NATUURLIJK droom ik ervan :) dat doet elke gezonden man:D ik wou het enkel een beetje overdrijven en aandikken ;)



yup dat klopt helemaal, ik spot met CTRL, iets wat er kennelijk maar weinig doen op dit forum :( aangezien het vooral CTRL is die actie zoekt op het forum;)

Agression is my passion :cool:

Troepen verloren = troepenverlies.

Waarom gebruik je dan het woordje 'troepenverlies' als je het daar niet over hebt?

En de post waar jij op reageerde had ik in de vorige post ook al gequote.
haha het spijt me zeer gehaktbal, ik heb nergens hier iets gepost over meer troepenverlies van een bepaalde kant? daar weet ik namelijk ook vrij weinig vanaf aangezien ik niet over berichten beschik :)

volgens mij was het stomiets die de woorden "meer verliezen" liet vallen ;)


(dus dan is dit dus wat je een "blunder" kunt noemen:rolleyes:)

Hoewel stomiets het niet duidelijk aangeeft, is het voor mij (misschien omdat ik ook in CTRL zit) toch echt overduidelijk dat hij met

O daar komt de grootspraak van Res. ....

Verloren dorpjes zeggen niet alles hè, er zijn ook genoeg troepen verloren gegaan hè ;)

bedoeld, dat Res. veel troepen verloren heeft.
 

DeletedUser29899

Guest
Troepen verloren = troepenverlies.

Waarom gebruik je dan het woordje 'troepenverlies' als je het daar niet over hebt?

En de post waar jij op reageerde had ik in de vorige post ook al gequote.
Hoewel stomiets het niet duidelijk aangeeft, is het voor mij (misschien omdat ik ook in CTRL zit) toch echt overduidelijk dat hij met



bedoeld, dat Res. veel troepen verloren heeft.

Dat zal best allemaal withciz....maar zoals ik volgens mij al eerder heb gezegt, gingen jullie al de mist in toen gehaktbal dacht dat IK zei dat CTRL veel troepen had verloren:eek: daar heb ik helemaal niks mee te maken, behalve dan dat jullie denken dat ik dat heb gezegd:rolleyes:
Ik kwam hier enkel en alleen maar eventjes op een lichtelijk spottende manier de uitslag (het aantal veroverde dorpen, niet verlies van troepen) van de aanval vertellen:)
 

DeletedUser

Guest
wat k me afvraag eigenlijk is,...
waarom is ans bg met res ?
(is dat omdat ze bang zijn om res keihard in de rug aan te vallen? of omdat ze confrontatie niet aandurven? durven ze enkel kleine spelertjes aanvallen? )
ans haalt er niets uit toch,...
res is enkel zeker dat hun front niet nog groter wordt,...
(en als ze ans niet als bg zouden hebben, zouden ze die toch niet kunnen aanvallen, want ze hebben hun handen vol met ctrl,...
 

DeletedUser

Guest
Het interesseerd mij evenmin hoe jou grammatica is. Ik heb het over de inhoud van je posts die tot nu toe uit 100% spam bestaan en geen bertrekking op het onderwerp hebben in what so ever.

Overigens sta ik hier bekend om mijn gedrag om alles en iedereen af te zeiken. Dus wen er maar aan, als je niet in CTRL zit of een stam die ik leuk vind mag je er ook aan geloven.

Ja toen mijn posts nergens op sleogen op het AF werd ik niet afgezeken door Ava puur en alleen omdat ik in Pi zat cool he :D
 

DeletedUser26046

Guest
wat k me afvraag eigenlijk is,...
waarom is ans bg met res ?
(is dat omdat ze bang zijn om res keihard in de rug aan te vallen? of omdat ze confrontatie niet aandurven? durven ze enkel kleine spelertjes aanvallen? )
ans haalt er niets uit toch,...
res is enkel zeker dat hun front niet nog groter wordt,...
(en als ze ans niet als bg zouden hebben, zouden ze die toch niet kunnen aanvallen, want ze hebben hun handen vol met ctrl,...

Ken je het verhaal van de klok en de klepel? Misschien de klok horen luiden... ;)

Troepen verloren = troepenverlies.

Waarom gebruik je dan het woordje 'troepenverlies' als je het daar niet over hebt?

Huh? troepen verliezen is echt anders hoor (A). Ik lijdt altijd troepenverlies, zonder troepen te verliezen.


damm, word nu al negeert op het forum ^^
is net MSN.

Tja, dus je zal het wel gewend zijn hè :p

Dan is het goed. Nee, dat van de propaganda zal ik ook zeer zeker niet ontkennen. Neemt niet weg dat het dus waar is, en dat met de juiste uitspraken flinke tikken uitgedeeld kunnen worden :D.

P.S., heb je jezelf nou gequote :p?

Fake jij nooit dan? Ik fake altijd (hihi, inkoppertje).

Faken is toch neppen :eek:. Dus nee, dat doe ik niet. Want dan fop je je vijand, en dat is niet eerlijk :)p)

En verder, ik hou ervan om mezelf te quoten. Al mijn post zijn namelijk perfect, en mogen dus wel herhaalt worden.
Maar dit keer was het, om door middel van het vetgedrukte even te laten zien, dat mijn post daarvoor wel goed was, en niet zoals jij het omschreef ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Pff kunnen we terug overgaan naar ofwel seireuze posts ofwel toffe spam, maar irritante spam slaat nergens op:mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan