RES valt uit elkaar?

DeletedUser

Guest
Ik zag net dat Rogerke en Trevise ook uit RES zijn vertrokken.
Kunnen ze de druk van Pi/Exga niet meer aan?
Zou dit het begin zijn van de grote uittocht?
Het einde van het Mortal "tijdperk"?
 

DeletedUser

Guest
Dat zal daar wel los van staan;)
Net als Vlike en Dut3ch(ofzoiets) die aanvallen van *COTN* kregen en plots op delete gingen, had ook niks met de aanvallen te maken:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
De Loempia hebben ze er iig gewoon uitgekickt ivbm stats ofzow :D
 

DeletedUser43610

Guest
freekert:

trevise Verlaten 09th January 2012 - 22:16 6,931,933
rogerke Verlaten 09th January 2012 - 22:16 7,867,930
kazzy14 Verlaten 09th January 2012 - 15:16 9,546
 

DeletedUser

Guest
De Loempia hebben ze er iig gewoon uitgekickt ivbm stats ofzow :D

Yeah sure.

Ik zag net dat Rogerke en Trevise ook uit RES zijn vertrokken.
Kunnen ze de druk van Pi/Exga niet meer aan?
Zou dit het begin zijn van de grote uittocht?
Het einde van het Mortal "tijdperk"?

Wat een onzin om daar een AF-topic over te maken :')

En nee, Res. valt niet uit elkaar, was dat het geval geweest dan had ik daar zelf wel een topic over gemaakt (mocht ik daar zin in hebben :))
 

DeletedUser52024

Guest
Nu Res. zegt nog niet uit elkaar te vallen is dit topic wel te gebruiken als algemeen Pi/ExGa vs. Res. topic ;)

Hoe de BG verdween
mortal op 06.11. om 10:09 uur
Aan: Stamleiding Pi (voor zover ik weet: DePipi, Freek49)

Betreft: Opzegging BG

Langs deze weg deel ik jullie namens Res. mede dat wij de BG tussen onze beide stammen wensen op te zeggen. Achterliggende reden is de continue wrevel tussen verschillende leden van onze stammen en het zonder overleg recruiten van Oponn. Directe aanleiding is het uitlekken dat Pi de intentie had de BG te verwaarlozen en oorlog te voeren met Res. in een verrassingselement, daarnaast werd de BG aan een zijde draadje gehangen door Pi totdat we ons doel verbruikt hadden.
Daarbij is de BG al meerdere malen geschonden.

Tevens wil ik jullie wijzen op het feit dat Oponn meerdere malen geprobeerd heeft informatie te onttrekken uit Res.daar middel van een speler. Nadat we deze speler wilden vernietigen heeft oponn deze speler OS gestuurd. Ondanks ik de leiding van Pi hier meerdere malen op heb gewezen is dit tot op heden genegeerd gebleven.

Helaas hebben onze stammen bij overeenkomst van onze BG geen afspraken gemaakt met betrekking tot een opzegtermijn en een bijbehorende NAP.
Wij, als eerlijke stam, bieden een NAP aan voor 2 weken. Wij zullen ons hier aan houden, bij provocatie kan dat echter verkort worden door individuele spelers. Deze NAP geldt echter niet voor verraders die naar Pi zijn gevlucht (oftewel vluchtelingen).

Met nadruk wijs ik er op dat dit géén oorlogsverklaring is. Het opzeggen van de BG biedt echter wel individuele spelers de mogelijkheid hun agressie bot te vieren zonder daarin door de stam beperkt te worden.

Het spijt mij persoonlijk zeer dit jullie te moeten mededelen, maar de enquête binnen onze stam heeft aangetoond dat een overweldigende meerderheid (bijna unaniem), voorstander is van deze opzegging.

Ik zou het op prijs stellen een formele bevestiging van deze opzegging te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Mortal & Timofilmar Senna
Stamleiding Res.

Niet moeilijk te raden wie die 'verrader' was :p
De stats wat de oorlog tot nu toe heeft gebracht:

Zijde 1:
Stammen: Pi, ExGa
Zijde 2:
Stammen: Res.

Timeframe: 11/06/2011 00:00:00tot10/01/2012 16:38:48

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 394
Kant 2: 190
Verschil: 204

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,761,688
Kant 2: 1,856,842
Verschil: 1,904,846

chart
 

DeletedUser60579

Guest
Nee dat was ik @Koning Perry. :D

Tevens wil ik jullie wijzen op het feit dat Oponn meerdere malen geprobeerd heeft informatie te onttrekken uit Res.daar middel van een speler. Nadat we deze speler wilden vernietigen heeft oponn deze speler OS gestuurd. Ondanks ik de leiding van Pi hier meerdere malen op heb gewezen is dit tot op heden genegeerd gebleven.

Vernietigen?! :eek:
Eerst hebben jullie iemand overgehaalt om mijn CO te worden die heeft me gebackstabbed de VV aan iemand die ''Mortal'' minded was gestuurd alles weggestuurt van troepen en dan beginnen edelen... vernietigen in laffe vorm bedoel je? :cool:
 

DeletedUser43327

Guest
Nee dat was ik @Koning Perry. :D



Vernietigen?! :eek:
Eerst hebben jullie iemand overgehaalt om mijn CO te worden die heeft me gebackstabbed de VV aan iemand die ''Mortal'' minded was gestuurd alles weggestuurt van troepen en dan beginnen edelen... vernietigen in laffe vorm bedoel je? :cool:

Beter opletten wie je als co neemt dan ;)
 

DeletedUser60579

Guest
Jah maar had al met die gast gespeeld wist niet dat die aan zo vuile spelletjes meedeed. :D
 

DeletedUser43327

Guest
Is er nu eigenlijk een echte oorlog tussen res en lord puntennel? (ja de rest is bijzaak!) anders is dit topic nergens voor nodig toch?

MODDER GOOIEN BEN IK NIET VAN GEDIENT!:mad:
 

DeletedUser

Guest
Ik kom ook even kijken hier:D!

Dat zal daar wel los van staan;)
Net als Vlike en Dut3ch(ofzoiets) die aanvallen van *COTN* kregen en plots op delete gingen, had ook niks met de aanvallen te maken:rolleyes:

Je bedoeld waarschijnlijk Dutch3c?

Nee dat was ik @Koning Perry. :D



Vernietigen?! :eek:
Eerst hebben jullie iemand overgehaalt om mijn CO te worden die heeft me gebackstabbed de VV aan iemand die ''Mortal'' minded was gestuurd alles weggestuurt van troepen en dan beginnen edelen... vernietigen in laffe vorm bedoel je? :cool:

Wie ben jij? en waarom staat er een "." voor je naam?
 

DeletedUser52024

Guest
Is er nu eigenlijk een echte oorlog tussen res en lord puntennel? (ja de rest is bijzaak!) anders is dit topic nergens voor nodig toch?

MODDER GOOIEN BEN IK NIET VAN GEDIENT!:mad:

Details
Bondgenoot ExGa
Vijand Resurrection of Revelation
Titel Een laffe daad, verdient reactie..
Start op 06.11. om 14:57:40 uur
Einde ---
Duur 65 dagen 3:27:42
Forumthread
Verklaring Nadere uitleg overbodig..

Genoeg info?
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad. Andere de schuld geven terwijl jouw co jouw dorpen leeg zette? Ik had er niet om gevraagd noch geregeld, dus geen bullshit.



Slappe opmerking :)

Ik zal ze wat ondersteunen hé. Het komt erop neer dat als res. uit elkaar valt, jij weer nieuwe slaafjes moet zoeken om te kunnen gebruiken.
 
Bovenaan