RES valt uit elkaar?

DeletedUser52024

Guest
En daar ging de volgende Res. speler..
Loopt kennelijk toch niet erg lekker.

Niels
 

DeletedUser

Guest
Bwa, bij ons zijn er afgelopen maand ook 2 spelers grijs geworden (en heel wat betere/grotere) dan bij hun. En bij ons loopt het toch wel lekker :D
 

DeletedUser52024

Guest
Bij ons ook wel, maar bij ons gewoon omdat ze geen zin/tijd meer hadden. Dat lag bij Redolinu wel anders..
 

DeletedUser

Guest
En daar ging de volgende Res. speler..
Loopt kennelijk toch niet erg lekker.

Niels

Kort door de bocht.

Bij ons ook wel, maar bij ons gewoon omdat ze geen zin/tijd meer hadden. Dat lag bij Redolinu wel anders..

Hij had in ieder geen verliezen aan Pi/ExGa, dus jullie waren het in ieder geval niet :)

Bwa, bij ons zijn er afgelopen maand ook 2 spelers grijs geworden (en heel wat betere/grotere) dan bij hun. En bij ons loopt het toch wel lekker :D

Inderdaad, er zijn altijd andere redenen, als mijn halve stam op delete ging dan mag je zo'n conclusie trekken, maar niet als er 1 iemand op delete gaat meteen roepen dat er problemen zijn... dat is gewoon onzin.
 

DeletedUser52024

Guest
Ik trek die conclusie getrokken omdat ik met Redolinu gesproken heb voordat hij op delete ging.
Dus het is duidelijk niet zó kort door de bocht..
 

DeletedUser

Guest
Ik trek die conclusie getrokken omdat ik met Redolinu gesproken heb voordat hij op delete ging.
Dus het is duidelijk niet zó kort door de bocht..


vind het foutje ! en je mogen hem houden
je let wel heeeeeeel erg goed op niels xD
 

DeletedUser52024

Guest
Haha, je hebt gelijk, 's ochtends ben ik niet erg helder.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, en dan wordt je wakker en ben je stamloos.
Warl0rd vond het nodig om de stam op te richten...en zie hier het nadeel dat teveel mensen oprichtersrechten hebben hehe.
Dus ik moet met gepaste schaamte bekennen dat COTN eerder foetsie is dan RES.
 

DeletedUser

Guest
eiste mano beetje te veel os op? :D

Nee, dat was het niet denk ik.
Warl0rd is al tijden zo actief als een tekkel met overgewicht en kennelijk vond het hij tijd om iets actiefs te doen.
Nou....goed gedaan Warl0rd hehe.
 

DeletedUser

Guest
Dus ik moet met gepaste schaamte bekennen dat COTN eerder foetsie is dan RES.

Vanuit mijn kant de waardering dat je dit toegeeft.

COTN zien we vast ooit wel weer terug op de wereld... zal niet de eerste keer zijn.
 

DeletedUser38564

Guest
of xamo kan bij res toetreden,hij wil jullie toch niet aanvallen
 
Bovenaan