Requiem VS Creation.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
oeverloos gezwam over die kleine onzinnige zaakjes of iemand nou wel of geen betrekkingen heeft... dat deed .C ook al met SPQR, wat boeit dat iemand nou -.- je weet dat ze elkaar niet aanvallen en samenwerken, dat is toch alles wat je hoeft te weten? de naam die je er aan geeft heeft verder geen toegevoegde waarde :p
 

DeletedUser66036

Guest
Jawel hoor, dat heeft die wel. Het is best interessant hoe de samenwerking is tussen verschillende spelers/stammen, wat hun imago is, of hoe zij in het spel staan.
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg het goed, ik zeg alleen dat ik het oeverloos gezwam vindt, en dat is omdat ik het allemaal al weet.
 

DeletedUser66036

Guest
Nounou, nu begin ik het toch met vitalise eens te zijn (als zei wat ik bedoel)... Anderen zwart maken is ook propoganda!

"als zei wat ik bedoel" ??? wat mag dat dan weer betekenen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser66036

Guest
Propoganda is geloof ik per definitie niet leuk (voor de partij tegen wie het gericht is)...
 

DeletedUser

Guest
Niet per definitie ;) de definitie is dat het iets is om jouw ideeen of activiteiten te promoten. Dat hoeft dus niet perse niet leuk te zijn, maar meestal wordt het er wel mee geassocieerd omdat je bij propaganda toch al snel richting oorlog, communisme, dictatuur etc. denkt...
 

DeletedUser52513

Guest
komt omdat propaganda communisme en dictatuur veel met elkaar te maken had in de Interbellum :p
 

DeletedUser

Guest
Al bijna 2 weken geen reacties meer, ik zou bijna denken dat jullie het al bijgelegd hebben, of gebeurd er simpelweg niets noemenswaardig meer?
 

DeletedUser49029

Guest
ze zijn drukker met UA1 zeker, jammer dat er daar geen post van is.
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk :p als ik jullie was wachtte ik ook lekker tot alle troepen weer opgebouwd waren ;P waarom zou je voor de makkelijke weg kiezen ;P
 

DeletedUser

Guest
haha, daar heb je wel gelijk in.

Bovendien kan ik niet met mijn eigen eenheden een massa of dergelijke beginnen tegen .Pure :rolleyes:

Maar dat komt niet alleen door de ligging van mij maar ook door de ligging van de tegenstanders.:mad:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan