Requiem VS Creation.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser52513

Guest
Requiem V.S .Creation

Eigenlijk is deze oorlog al lang bezig, en het begon allemaal op 12 November van het vorige jaar. De dag dat Smokey Eye massaal onder vuur werd genomen door .C en SoD. de dagen die volgde was fataal voor Smokey Eye en het account viel.

Met het wegvallen van Smokey Eye was het de beurt aan Psyko.Punkz om onze eer hoog te houden. Maar op 14 December, een maand na de massa op Smokey Eye, kreeg ook Psyko.Punkz een massa die hem fataal werd. Ook het account Psyko.Punkz ging ten onder....

Na nog 2 massa's op Opstandig is het .C nog steeds niet gelukt om door de volgende speler te komen en was het tijd voor Quiem om terug te slaan!

daarom, op 15 Februari 3 maanden na de massa op Smokey Eye, komt Quiem met hun aanval en verklaart de stam .Creations en hun nogal overduidelijke MB/BG SPQR de oorlog!

om af te sluiten een kaartje:
nl27

Blauw: Quiem
licht blauw: Quiet.
Rood: .C
Roze: SPQR

ik hoop op een spannende oorlog en wens succes aan beide kanten! :D
 

DeletedUser

Guest
Oeh leuk :) een oorlogstopicje :D ff statjes er nog bij ;P en succes aan beide kanten, ook al ben ik niet onpartijdig :p
 

DeletedUser52513

Guest
laten we ff wachten op stats tot morgen :p

Zijde 1:
Stammen: Quiem
Zijde 2:
Stammen: .C, SPQR

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 263
Kant 2: 169
Verschil: 94

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3
Kant 2: 7
Verschil: 4

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 2,362,271
Kant 2: 1,209,171
Verschil: 1,153,100

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 16,372
Kant 2: 58,247
Verschil: 41,875

chart


helaas staan we nog achter, maar we komen nog ;)
 

DeletedUser

Guest
kanttekeningen: zoals je al zelf zei duurt de oorlog al veel langer, waarom mis ik dan die stats van veel langer? Ik ga niet bepaald geloven dat smokey eye en psyko.punkz daarbij vermeld zijn ;P en Quiet wordt niet bij jullie zijde vermeld in de stats ;P *zeurzeur*
 

DeletedUser49029

Guest
Maak er een mooie oorlog van. Zal hem zeker volgen, .C heeft toch al wat bewezen met smokey eye en psycko, maar quiem heeft zeker ook al mooie dingen getoond alleen nog niet tegen .C. Succes aan beide partijen.
 

DeletedUser

Guest
naar wat ik ervan hoorde waren smokey eye en psycho opgevers? of geen tijd, maar volgens mij hebben ze niet hun account tot het laatst verdedigd. Daarom wel leuk om te zien nu hoe .C het doet tegen actieve spelers :)
 

DeletedUser52513

Guest
kanttekeningen: zoals je al zelf zei duurt de oorlog al veel langer, waarom mis ik dan die stats van veel langer? Ik ga niet bepaald geloven dat smokey eye en psyko.punkz daarbij vermeld zijn ;P en Quiet wordt niet bij jullie zijde vermeld in de stats ;P *zeurzeur*

haha :p
het gaat ons er meer om dat we ze terug pakken dan de stats ;)
maar als je ze echt wil kan je ze zelf opzoeken :p
Quiet heb ik niet toegevoegd omdat er nauwelijks front is met quiet/.C om ze bij de stats toe te voegen

naar wat ik ervan hoorde waren smokey eye en psycho opgevers? of geen tijd, maar volgens mij hebben ze niet hun account tot het laatst verdedigd. Daarom wel leuk om te zien nu hoe .C het doet tegen actieve spelers :)

dit wou ik er niet bij zetten omdat .C dan zou zeggen:
smoesjes *zeurzeur*
 

DeletedUser49029

Guest
ik denk dat je er dit wel mocht bij zetten, .C heeft daar natuurlijk een mooie zet gedaan en een mooie aanval, maar aan de snelheid van het verval te zien waren ze toch niet echt actief en lieten ze zich rap gaan. Het is wel duidelijk dat smokey eye en psycko bang waren voor wat aanvalletjes. De echte reden van het snelle verval weet ik niet juist maar vond het toch snel gaan. Ik weet ook hoe moeilijk het is met een druk RL maar in quiem is toch genoeg potentieel dat ze dat hadden kunnen oplossen natuurlijk moesten die spelers dan ook wat moeite doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52513

Guest
het ironische van het verhaal van Psyko.Punkz was dat de speler heel erg aan het zeuren was op de spelers van Smokey die weg gingen bij de eerste paar incomings. om vervolgens hetzelfde te doen:eek:
 

DeletedUser49029

Guest
er lopen wss al een heleboel aanvallen? Dus binnenkort zien we resultaten neem ik aan.
 

DeletedUser49029

Guest
Zal ik doen, hopelijk krijgen jullie wat tegenstand zodat het een mooie strijd wordt.
 

DeletedUser

Guest
Hoorde ik btw nou goed dat Gminds ook wat aanvallen verstuurt?
 

DeletedUser49029

Guest
had dat ook al opgevangen dat GOTA ook wat spelers van .C lastigviel.

Wat is daarvan aan castiel een BG? dan moet die ook bij de stats he ;)
 

DeletedUser68234

Guest
Besten,

Hierbij wil ik even vermelden dat SPQR altijd al alleen heeft gehandeld,
zonder het zogezegde bondgenootschap met .Creations.
In tijde van Smokey Eye en nadien met Psyko.Punkz ging zijn wij al die tijd verantwoordelijk geweest voor onze eigen groei.
Ondanks de aanvallen van .C & Quiem, zijn we verder gegroeid door onze eigen kracht.

Ik denk dat Quiem zich vergist door ons SPQR te betrekken in deze al een tijdje durende oorlog met .C.

DjanEu. - SPQR.

Requiem V.S .Creation

Eigenlijk is deze oorlog al lang bezig, en het begon allemaal op 12 November van het vorige jaar. De dag dat Smokey Eye massaal onder vuur werd genomen door .C en SoD. de dagen die volgde was fataal voor Smokey Eye en het account viel.

Met het wegvallen van Smokey Eye was het de beurt aan Psyko.Punkz om onze eer hoog te houden. Maar op 14 December, een maand na de massa op Smokey Eye, kreeg ook Psyko.Punkz een massa die hem fataal werd. Ook het account Psyko.Punkz ging ten onder....

Na nog 2 massa's op Opstandig is het .C nog steeds niet gelukt om door de volgende speler te komen en was het tijd voor Quiem om terug te slaan!

daarom, op 15 Februari 3 maanden na de massa op Smokey Eye, komt Quiem met hun aanval en verklaart de stam .Creations en hun nogal overduidelijke MB/BG SPQR de oorlog!

om af te sluiten een kaartje:
nl27

Blauw: Quiem
licht blauw: Quiet.
Rood: .C
Roze: SPQR

ik hoop op een spannende oorlog en wens succes aan beide kanten! :D
 

DeletedUser52513

Guest
en hoe verklaar je dan, dat toen Opstandig vorige week een massa kreeg, Soiling Knight en jij mee deden? ik heb zelf de VV gedraaid dus ik kan het weten :)

en hoe verklaar je dan het onmogelijke cluster met .C en SPQR? dat is echt waar onmogelijk om zonder BG zo tussen elkaar te liggen
(kaartje: )
nl27

wij zien jullie als .C dus jullie worden behandeld als .C
trouwens, clusterf*cken bij mij en flor is ook geen slim plan geweest :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan